Tot sobre el Garmin Zumo (500,550)

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Pasqual » dl. ago. 31, 2009 2:07 am

Be, sembla que ja tinc les respostes. M'arribat indirectament d'en Trepat. Es poden carregar totes dues cartogràfies. M'han aconsellat deixar el City Navigator a la memòria del Zumo i carregar el topo a la tarja SD. No ho he provat, però sembla que al iniciar el GPS pots escollir quina cartografia utilitzar. Això si, per canviar d'una a l'altre l'has d'apagar i tornar a engegar. No he preguntat si desprès es guarda tot com una sola ruta o seren rutes diferents....

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Toni- Max » dl. des. 21, 2009 8:53 pm

eh!!!!

He descobert aquet forum, avui. es super interesant doncs estic peix encara amb el zumo!!!

gracies a tots anire estudiant !!!!!!

toni

:D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :Saltant
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Enricp
Presentats
Entrades: 114
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
Contacta:

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Enricp » dj. des. 31, 2009 3:48 pm

Tot i que encara estic "mes perdut que una guineu en un supermercat" en el funcionament del zumo, si que us puc dir que podeu tenir problemes per emparellar el zumo amb el telefon móbil i el dispositiu d'intercomunicació de la moto (starcom)

Per si us pot servir a algún de vosaltres, us diré que quan emparelles el telefon amb el zumo ( via bluetoooth , i aquest amb l'estarcom ( via cable ) , aquest últim s'ha de connectar a l'endoll de TELEFON 1 , no al AUX, doncs sino escoltareu a qui us truqui per telefon, peró no hi podreu parlar perque el micro no donará senyal.

La solució a aquest problema me la van facilitar molt amablement des de STARCOM1 (anglaterra ) perque, a les Espanyes, el distribuidor de STARCOM nomès em sabia dir que el Zumo estava espatllat i que si no era el zumo era el cable que no estava en bon estat i que n'havia de comprar un altre, de cable.

Potser ja ho sabieu, però per si un cas, jo us ho exposo.

APA, salut i a disfrutar de la moto
Es curiós... en moto mai em sento sol

Bisonte
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:21 am
Ubicació: Barcelonès

Entrada Autor: Bisonte » dj. feb. 04, 2010 1:06 pm

[quote user="Boolean" post="73347"]Enviar rutes i POIs del Google maps directament al Zumo

[/quote]

Hola Boolean,
Estoy intentando de utilizar el google maps siguiendo los paso que indicas....tengo algunos problemillas:
1.- He cargado el Garmin comunicator plug-in sin ningún problema (he comprobado que el firefox en complementos esta ok).
2.- Después heintentado gargar desde el google y no me aparece lo que indicas, me aparece los botones de imprimir, enviar email y enlazar.

¿tengo que hacer algo más?
Bisonte l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 04, 2010 1:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. feb. 04, 2010 1:28 pm

[quote user="bisonte" post="107208"][quote user="Boolean" post="73347"]Enviar rutes i POIs del Google maps directament al Zumo

[/quote]

Hola Boolean,
Estoy intentando de utilizar el google maps siguiendo los paso que indicas....tengo algunos problemillas:
1.- He cargado el Garmin comunicator plug-in sin ningún problema (he comprobado que el firefox en complementos esta ok).
2.- Después heintentado gargar desde el google y no me aparece lo que indicas, me aparece los botones de imprimir, enviar email y enlazar.

¿tengo que hacer algo más?[/quote]

hola, hace tiempo que no uso esta utilidad para enviar cosas des de google maps pero puede que sea por problemas de cmopatibilidad entre la version de firefox i el plugin, a saber....
Dime la version de firefox que usas y veré que se peude hacer. Y asegurate de estar usando la ultima version del plugin.

---------------------------------------------------------------

Lo acabo de probar con la ultima version del firefox y el plugin recien descargado e instalado y por lo que parece ha dejado de funcionar la opcion ENVIAR
Seguiré investigando y ya dire algo
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 04, 2010 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bisonte
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:21 am
Ubicació: Barcelonès

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Bisonte » dj. feb. 04, 2010 2:07 pm

Hola Boolean,
Primero de todo gracias por la rápida contestación, van los datos
Firefox 3.5.7
Garmin Communicator Plug-in 2.9.1.0

Otra cosa, por favor me puedes contestar en catalá sin problemas, el problema es mío que escribo falta el catalá

¿que programa utilizas ahora?.
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Boolean » dj. feb. 04, 2010 2:36 pm

[quote user="bisonte" post="107216"]Hola Boolean,
Primero de todo gracias por la rápida contestación, van los datos
Firefox 3.5.7
Garmin Communicator Plug-in 2.9.1.0

Otra cosa, por favor me puedes contestar en catalá sin problemas, el problema es mío que escribo falta el catalá

¿que programa utilizas ahora?.[/quote]

he editat el missatge anterior per dir-te que he provat amb el ultim firefox i l'ultim plugin y veig que ja no funciona, o almenys no surt l'opció d'enviar a GPS.

El programa que utilitzo per enviar punts i rutes al Zumo es senzillament el Mapsource... directament confecciono les rutes en el mapsource i així despres no tinc problemes per enviar-la al garmin.
Per passar punts de google maps al garmin doncs ara mateix no se m'ocurreix res,... ho miraré i et dic algo, ok?

Bisonte
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:21 am
Ubicació: Barcelonès

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Bisonte » dj. feb. 04, 2010 2:43 pm

Gracias,
Yo también utilizo el Mapsource pero me hacía gracia poder hacerlo desde el Google maps, lo que si que he hecho alguna vez es desde el google earth guardo la ruta (kmz) y en un conversor online lo convierto en formato garmin y funciona.

A10
Imatge

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Panotxa » dv. feb. 19, 2010 12:26 pm

Bisonte!

Jo el que faig un cop tinc la ruta acabada al Googlemaps copio l’enllaç al Tyre i l’exporto a GPX.
Un cop l’importes al MapSource tan sols has de dir-li que re calculi i ja està.

Per poder descarregar el Tyre, es un programa gratuït.

http://www.janboersma.nl/gett/index.php

Salut! ;)

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Sagal » dv. feb. 19, 2010 12:34 pm

[quote user="Panotxa" post="109128"]Bisonte!

Jo el que faig un cop tinc la ruta acabada al Googlemaps copio l’enllaç al Tyre i l’exporto a GPX.
Un cop l’importes al MapSource tan sols has de dir-li que re calculi i ja està.

Per poder descarregar el Tyre, es un programa gratuït.

http://www.janboersma.nl/gett/index.php

Salut! ;)[/quote]

Quant tingui el garmin ja em faràs unes classes, ara de moment no puc gastar, que he fet una compra i tinc que esperar uns quants mesos, o la dona em fot fora de casa, jajajajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Boolean » dl. març 01, 2010 12:19 pm

[quote user="Espia" post="88683"]Be, sembla que ja tinc les respostes. M'arribat indirectament d'en Trepat. Es poden carregar totes dues cartogràfies. M'han aconsellat deixar el City Navigator a la memòria del Zumo i carregar el topo a la tarja SD. No ho he provat, però sembla que al iniciar el GPS pots escollir quina cartografia utilitzar. Això si, per canviar d'una a l'altre l'has d'apagar i tornar a engegar. No he preguntat si desprès es guarda tot com una sola ruta o seren rutes diferents....[/quote]

Acabo de veure aquest missatge, y he de dir que el mapa es pot canviar des del menu de configuració sense necesitat de reiniciar el GPS

Pel que fa al guardat de rutes, que suposo que ets deus referir als tracks que guarda el Zumo, es guarda un track per cada cop que es para el GPS, es a dir parada d GPS implica track nou.
OJO!!! una cosa molt importasnt,.... que jo em vaig tornar mico fins que no ho vaig saber. En alguns viatges llargs notava que nomes es descarregaven els ultims tracks,... no aconseguia que em dscarregues tots els tracks del viatge sencer,.... i es que els tracks mes vells els va movent a la carpeta HISTORIC,... per localitzar els tracks mes antics has d'obrir els arxius GPX de la carpeta historics i buscarlo allí,.... no es que desapareixin

salut

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Toni- Max » dv. març 26, 2010 8:02 pm

JO. HE FET UNES TRE S VEGADES.

DESDE GOOGLE MAPS, AMB EL ZUMO 600 ( 0 660?) I CONECTAT A LA WEB DE GARMIN, DONC A "ENVIAR" TRIES EL DISPOSITIU " ZUMO 600 " I ELL SOL ET DONC UN FITXER I ES PASA AL ZUMO.

DEPSRES DESCONECTAT EL ZUMO, SEMBLA RECORDAR QUE HI HA .. "MIS DATOS" AL MENU DE CONFIGURACIO I DESPRES ET DEMANA CARREGAR: O RUTES O O FAVORITOS O TODO, JO LES 3 VEGADES HE PICAT "TODOS" I DESPRES TRIO EL FITXER QUE DONABA A LA WEB DE GARMIN.

TAMBE DIRE QUE M ´HA FALLAT ALGUNA VEGADA, PERO ENSEMBLA QUE ERA PERQUE NO ESTABA DINTRE LA WEB DE GARMIN...


BE,..... ESPERO ANAR MILLORANT!!! I POGUER SABER MES.....
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

GuillemBS
Presentats
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 10:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: GuillemBS » dt. oct. 30, 2012 9:21 pm

Ep nois, crec que no xuta. Cada cop que vull obrir una plana, el chrome em dona error. Que us sembla?

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 30, 2012 9:23 pm

GuillemBS ha escrit:Ep nois, crec que no xuta. Cada cop que vull obrir una plana, el chrome em dona error. Que us sembla?
??????????????????????????
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Fiasco » dv. gen. 31, 2014 9:55 am

Bé, ahir en van muntar a Martin i Conesa en Navigator V, el cual procediré a incloure al meu testament al costat de la casa i d'altres béns que vull deixar en herència. Amb el que val s'ha de ser previsor :burrucat

Encara no m'hi he pogut posar a fer proves però d'entrada tinc un dubte: esperava que a la caixa hi vindria un CD per descarregar el mapsource de Garmin a l'ordinador, però res de res.

És possible que quan el connecti a l'ordinador i registri el producte a la web de Garmin llavors pugui descarregar el mapsource ?

merci, i ja aniré explicant les coses quan pugui fer una prova "dinàmica" !!!

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Fiasco » dv. gen. 31, 2014 12:18 pm

Solventat trucant a Garmin. Es veu que no estic gens actualitzat i em diuen que el mapsource ja no el fan servir i que ara es porta el Basecamp !!!

Cony d'evolució tecnològica que em supera dia a dia !!! :666

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Tot Sobre El Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Fiasco » dl. feb. 03, 2014 10:09 pm

Em sap greu ser tant inútil per la tecnología però és el que hi ha !!! :666

A veure si algú em pot ajudar: estic intentant reproduir música amb el navigator V. He creat una llista de reproducció amb una sola cançó i tinc els dos arxius (la cançó i el arxiu M3U8 a la mateixa carpeta). Connecto l'auricular via bluetooth (tot ok, funciona el telefon i tot), el reproductor de música s'obre (si no hi ha auricular connectat ni tant sols s'obre), comença a reproduir la musica però...........no sento res.

Viam si algú em pot donar un cop de mà !! :SOS

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tot sobre el Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Jordi » dc. jul. 29, 2015 11:01 am

Deixeu-me que us expliqui el problema que tinc:
Un company em va regalar un Garmin ZUMO 660 que estava avariat. El vaig portar a Garmin i em van fer un pressupost que vaig acceptar. Finalment em van proporcionar un equip nou, al qual ja van instal.lar els mapes i tot el que feia falta. N'estic força content, tot i que, a l'estar acostumat al meu Rider I, encara haig d'adaptar-m'hi.
El problema es que, cada vegada que el poso en marxa triga una barbaritat en adquirir els satel.lits. Tot i que poso l'aparell a l'exterior, al final apareix un missatge que diu "problemas para encontrar satélites, ¿Desea continuar buscando? Al cap de deu minuts els troba, però no deixa de ser una murga.

La web de Garmin diu que triga de 2 a 5 minuts, però a mi em triga molt mes, fins a un quart d'hora. Es tan temps que al programar una ruta, haig de posar el punt de sortida molt lluny del real per tal de donar-li temps a activar-se.

Que me'n dieu? Es normal?

Gràcies,

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Tot sobre el Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Mamut » dc. jul. 29, 2015 4:07 pm

A vegades, a mi també em passa. Però no sempre.
Deu dependre dels satèl·lits, dels americans que els controlen, de l'estat de l'atmosfera, de si plou o fa sol, de si les bruixes es pentinen...
Ves a saber.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Tot sobre el Garmin Zumo (500,550)

Entrada Autor: Xavier » dc. jul. 29, 2015 4:44 pm

Sempre el pots engegar el dia abans.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”