Tomtom rider vs garmin

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 365
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Tomtom rider vs garmin

Entrada Autor: Heavy1987 » ds. abr. 04, 2009 2:12 pm

Bones:

Ja se que se a parlat mol sobre aquest tema pero... Em vui compra un gps per la moto i m agradaria saber si algu coneix algu o que tingui el gps de moto, jo estic mes per el tomtom rider, el motiu que em quedo per el rider es que ja et porta el auricolar bluetooth. M'agradaria que m'ajudesiu una mica a decidirme plis.

Gracies, espero els vostres comentaris!


Cuidevos!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 06, 2009 12:22 pm

Per començar, distingir el que anomenem GPS del que anomenem navegador, no són el mateix.

dedueixo que tu el que busques és un navegador, en el cas del rider i el zumo, a més del bluetooth, el que sigui impermeable i uns menús optimitzats per fer anar amb els guants posats són el que caracteritzen els models específics per moto.

Home, del Tomtom jo destacaria la facilitat d'ús, el suport, doncat que està tant tant estès que a dos passes trobes algú que et pot donar un cop de ma, el Zumo potser sigui més complicat de fer anar.

Mira't també el fil del Steelman que en parla d'un Becker o algo així, que vé amb el IGO, gran programa que captiva els que l'utilitzen, ja no volen canviar a cap altre cosa, i és un model força interessant en aparença, ruboritzat, impermeable, i important també, a meitat de preu que els seus compedtidors, una opció a tenir molt en compte. Potser l'única pega previsible és la fragilitat del suport, però en tot cas és fàcilment solucionable.
-----------

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 07, 2009 9:45 pm

Si només vols un navegador sens dubte el Tomtom Rider, és més barat, té millor cartografia, és més intuïtiu de manejar, però amb el mans lliures del telèfon dóna problemes (a uns si, altres no)

El Garmin, funciona sense problemes, té millor programa d'ordinador per crear rutes, però és més car.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » dc. abr. 08, 2009 6:43 pm

Jo tinc el tomtom raider II estic molt content, els auriculars vam perfectes, puc escoltar musica amb ells.

Una recomanacio es si vas en parella tinguis els auriculars k es poden parlar entre ells ja que el que et donen amb el tomtom raider no es pot comunicar amb altres.Pregunta a la tenda l´opció de que et deixin a bon preu els auriculars k venen en parella.
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 365
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dc. abr. 08, 2009 11:48 pm

Carletsfz6 ha escrit:Jo tinc el tomtom raider II estic molt content, els auriculars vam perfectes, puc escoltar musica amb ells.

Una recomanacio es si vas en parella tinguis els auriculars k es poden parlar entre ells ja que el que et donen amb el tomtom raider no es pot comunicar amb altres.Pregunta a la tenda l´opció de que et deixin a bon preu els auriculars k venen en parella.
Jo ja tinc els intercomunicados conductor - passatje i m agradaria saber a veure si amb aquets puc conectarlos amb el tomtom per no posarme dos micros, auricolars... una mica engoros tot plegat (que si es te de fer que i ferem...)

Cuidevos!!!

Avatar de l’usuari
Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » ds. abr. 11, 2009 2:23 am

Heavy1987 ha escrit:
Carletsfz6 ha escrit:Jo tinc el tomtom raider II estic molt content, els auriculars vam perfectes, puc escoltar musica amb ells.

Una recomanacio es si vas en parella tinguis els auriculars k es poden parlar entre ells ja que el que et donen amb el tomtom raider no es pot comunicar amb altres.Pregunta a la tenda l´opció de que et deixin a bon preu els auriculars k venen en parella.
Jo ja tinc els intercomunicados conductor - passatje i m agradaria saber a veure si amb aquets puc conectarlos amb el tomtom per no posarme dos micros, auricolars... una mica engoros tot plegat (que si es te de fer que i ferem...)

Cuidevos!!!
Doncs si vols algun dia ho porto i provem sera la manera mes segura :wink: :wink:
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Respon

Torna a “El Racó del GPS”