Problemas amb el tomtom rider 2

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 366
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Problemas amb el tomtom rider 2

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. abr. 20, 2009 2:18 pm

Bones comanys:

El dijous em vaig compra el tomtom rider 2 i ahir em vaig quedar sense bateria del gps i vaig veure que no carregava a la moto, e anat al taller que mu van montar i el cable arriba corrent... sol que falla la base, que no li arriba.
M'agradaria saber a veure si algu sap un numero de telefon de tomtom, perque el que surt a la pagina web diu que no existeix.

Us agrairia moltissim la ajuda.

P.D: Sabeu si fa menys de una semana que el tinc estan obligats a canviarmel per un completament nou???

Cuidevos!!!

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. abr. 20, 2009 4:01 pm

Aquí ho tens Heavy1987:

España 913496508 Lunes-Viernes: 10:00 - 17:00 CET

A mi també m’ha passat el mateix, desprès de enviar-lis tres vegades el suport/carregador, (que es el que falla), m’he quedat allà mateix, :( tirant la tovallola, he sacrificat la tapa de sota i endollo un carregador de mechero al Tom Tom Rider v2, i ja tinc solucionat el problema, :D comentar-te també, que normalment no hi ha cap problema en l’atenció al client, atenen molt be, i t’ho canviaran les vegades que facin falta, però no hi ha maneres que funcioni.
Ja amb diràs.
Salutacions.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 20, 2009 9:23 pm

Albert GTR ha escrit:comentar-te també, que normalment no hi ha cap problema en l’atenció al client, atenen molt be, i t’ho canviaran les vegades que facin falta,
Menys jo mateix que soc el mes burro de tots, i al veure que fallava el suport el que vaig fer va ser comprar un cable i un suport nous.

Després em vaig enterar per altres companys que es cert que te'l envien i no posen problemes.

El que no entenc es que només en una setmana ja et falli :shock: :shock:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 20, 2009 11:58 pm

Hola Heavy1987,

El problema del teu aparell es que el tenies muntat malament, ja has pogut canviar-ho?? O t’han dit que ja està be?
Perquè si arriba corrent però amb els cables canviats no et carregarà mai!!


:? :? :?
Sort,

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 366
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dt. abr. 21, 2009 11:42 am

El cable estava conectat al rabes, pero el diumenge al final vaig poder treurel i posarlo be i tampoc no anava, vaig anar al taller i em van dir ostres quina cagada que vam tenir... i em van demostra k al cable arriba corrent o no arriva es a la base.
Dons ahir vaig anar al corte ingles i mel van canviar per un cumpletament nou i si falla i el porto avans de 15 dies un altre de nou, i aixi anar fent fins que funcioni jajajaja.

Cuidevos i gracies a tots!!!!!

Ja us comentare aquest com va jajajaja

Avatar de l’usuari
Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. abr. 21, 2009 11:44 pm

No se si el coneixeu,suposso que alguns si,peró us deixo aquet enllaç de un foro sobre tomtom que está molt bé i es poden solucionar dubtes.

http://www.tomtomgps.net/quienes_somos.htm

Jo em vaig registrar per els problemes que tenía amb el Rider 1.
Salutacions.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”