Mapa USA a tarjeta de memòria

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Mapa USA a tarjeta de memòria

Entrada Autor: Deivid » dg. abr. 26, 2009 8:59 pm

Bones,

doncs aquest estiu marxem a fer una ruta per la zona oest dels USA. Jo tinc el Tom Tom One Europa amb lloc per possar una tarjeta de memòria. He vist que puc comprar els mapes a través d'internet en una tarjeta de memòria, però suposo que també es pot baixar d'internet i grabar-ho amb una tarjeta, no?

Anem en cotxe, i hi ha opció de llogar-lo amb gps però penso que si tinc un gps i el mapa, puc portar-lo jo i així sempre el tindré per si torno algún día o per si algú el necesita deixar-li.

No sé, es que no estic molt possat amb aixó i segur que molts de vosaltres i enteneu més que jo. Es complicat baixar el mapa i grabar-ho en una tarjeta de memòria?

Moltísimes gràcies :wink:

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. abr. 26, 2009 9:41 pm

No es masa complicat.
Nosaltres, la tardor pasada,varem anar als USA ,fent mes de 2000 km,per a mes detalls,a New York i a Washington i els mapes baixats d`internet:tot perfecte,sense cap problema.
Si estas interesat,enviam un MP i t`ho explico. :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. abr. 26, 2009 9:43 pm

Si vols començar a practicar,visita aquest foro que te moltisima informació:
http://foro.javiermb.com/modules.php?name=Forums
T`aurás de donar d`alta,pero cap problema. :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 26, 2009 9:51 pm

Al veure el títol del fil he pensat en en Jesús -Geroni-, ja que ell en té experiència, i veig que se m'ha avançat :D :D

Jesús, ets un crack :wink: :wink:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. abr. 27, 2009 12:17 am

Moltres gràcies Geroni. Ja t'he enviat un MP. Em sembla que ja em vaig donar d'alta en aquesta web...i ho vaig veure molt complicat. Igual no ho es tant i soc jo el pallús :oops: , però vaja ho aniré mirant.

La nostre ruta es per l'oest, es a dir, California i parcs naturals...i ja en tenim ganes :wink:

Parlem

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 27, 2009 6:41 am

Holaaaa,

Jo et puc ajudar poc amb el GPS, el Geroni i el James Bond ho dominen molt millor que jo, però jo hi vaig estar 20 dies fent ruta a finals del 2007, uns 5.000 km. Hi vaig anar amb un "expert" en California, hi ha estat 5 o 6 vegades. Si vols pasar-me la ruta que penseu fer potser et podre donar algun consell.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. abr. 27, 2009 8:01 am

Deivid ha escrit:
La nostre ruta es per l'oest, es a dir, California i parcs naturals...i ja en tenim ganes :wink:

Parlem
:shock: :shock: A lo millor el parc Yellowstone i el Gran Canyon?,es que aquests dos son la meva "asignatura" pendent. :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 27, 2009 8:33 am

Una de les coses que més m'agrada del fòrum és que el coneixement que té una persona passa a tot el grup en el moment adient, precís i necessari.

Això és comunicació, això és la tribu. això és internet, això és un fòrum, això es mototurisme. cat :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 27, 2009 8:27 pm

Kel ha escrit:Una de les coses que més m'agrada del fòrum és que el coneixement que té una persona passa a tot el grup en el moment adient, precís i necessari.

Això és comunicació, això és la tribu. això és internet, això és un fòrum, això es mototurisme. cat :wink:
És una declaració d'intencions??? :shock:

Que penses anar per aquella zona "bandidu".?? :wink:


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. abr. 28, 2009 12:17 am

Ui Albert, ara es massa tard, però un dia d'aquets et posso la ruta planejada. De fet ja tinc tots els allotjaments, per lo que la ruta ja no es pot canviar, però ja t'ho detallaré a veure que dius, ok?

Geroni, a veure les ganes que s'ens queden demà desprès del partit i et faig un truc.

Quins nervis demà !!!

Xau pescaus

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. abr. 29, 2009 11:27 pm

Que bé que us ho passeu madiquita (és enveja, eh?)

Que ho passeu molt bé, fes un petó a la Montse de part nostre. :!:

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dv. maig 15, 2009 7:37 pm

Per fíiiiiiiiii, es que he tingut uns problemes amb el Mozilla i no podia entrar a la pàgina, ni escriure i veure els correos. Moltes gràcies Jordi per a la teva ajuda i interès...bé i a la resta d'implicats, eh?

Bé Geroni, no t'he trucat per que no podia veure el teu tel. que em vas enviar. A part, justament la setmana passada li vaig deixar el Tom tom a un amic, ja que a la seva feina hi ha un company que es un entès en fer coses a aquets aparells i li vaig deixar el gps i una tarjeta de memòria i em va dir que em possaba els mapes i m'el deixaba llest.

Demà el veig ja que tenim un sopar a casa d'una amiga en comú, per lo que espero que m'el porti amb els mapes possats. Si veig que té algún problema o algu et faig un truc i m'expliques, val? ja et dic coses, però moltes gràcies de totes maneres.

Osti, quin alivi poder possar-ho, es que al no dir-te res, no volia semblar que passaba de tu i que no t'havia fet cas :oops:

A veure dissabte que diu....

Moltísimes gràcies per a l'interès.

Salut

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. maig 15, 2009 8:53 pm

Tranquil Deivid,no pasa res,ja saps,aqui estem per ajudar si es pot.A la teva disposició :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”