Finalment arriba al mercat el TwoNav Aventura...

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Finalment arriba al mercat el TwoNav Aventura...

Entrada Autor: ARBE » dt. maig 12, 2009 9:45 am

bé, ja sabeu que he anat fent el seguiment del catxarret aquest.

Pels que no sabeu de què va: CompeGPS és una empresa catalana -de Lloret de Mar- que ha desenvolupat i explota un software collonut que es fa servir arreu del món, tant a nivell amateur com professional, per rodar, navegar, volar, etc....

El CompeGPS bàsicament el que fa és posicionarte mitjançant el senyal d'un GPS asobre un mapa qualsevol (que cumpleixi els requisits necessaris, clar), de manera que podem estar situats sobre una foto aèria, sobre un mapa cartogràfic, o un croquis fet a boli... tant se val, a més guarda el track de per on hem passat, de manera que pots anar a un lloc totalment desconegut, i amb el mapa adequat i el track d'algú pots anar fent kilòmetres sense perdre, doncs sempre veus per on vas i per on hauries d'anar.

ara treuen un 'parato' específic per fer el cabra -d'exterior, impermeable rugoritzat, pantalla llum dia...- anomenat Aventura, que executarà el twon-nav, que és a més del CompeGPS un navegador porta-porta -tipus tomtom-.

bé, aquí hi ha el llançament oficial:

http://www.compegps.com/2006/newswin.ph ... 4&lang=1es
-----------

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. maig 12, 2009 11:45 am

osti xec,... 600€ el aparell,... deu ni do

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Finalment Arriba Al Mercat El TwoNav Aventura...

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 01, 2009 8:42 pm

Algú l'ha provat ?

Em vull firar un GPS per jubilar la PDA i el GPS Bbluetooh que ja son força vellets i es penjen tot sovint (l'altra dia em va caure el gps i ara el tinc lligat amb gomes) i en volia un amb les 2 funcionalitats (ara faig servir Compe i TomTom, cadascú per la seva feina).

Les característiques de l'aparato m'agraden, té alguns extres curiosos: termòmetre, baròmetre, brúixola electrònica, etc.
El que li falta és connexió Bluetooth :-(

Característiques TwoNav Aventura
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Finalment Arriba Al Mercat El TwoNav Aventura...

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 02, 2009 9:13 am

Estaré a l´agüait.

Sembla que s´hi pot incorporar cartografia *.img o ortofotos ????? :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Finalment arriba al mercat el TwoNav Aventura...

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 02, 2009 9:16 am

BOn aparell.
Llastima del preu, pero li pot fer competencia als Garmins
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Finalment Arriba Al Mercat El TwoNav Aventura...

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 02, 2009 6:46 pm

Si, la connexió BT vaig posarlis als test de prellançament que era una cagada important no haverla posat, pel cas concret de la moto, suposo que no van tenir en compte el nou public potencial motero per aquest dispositiu.

Pots posar cartografia, ortofotomapes, o un dibuix fet a ma alçada amb el paint, el que vulguis , l'únic requisit és que estigui calibrat -lògicament- perquè el software et pugui posicionar.

Un cop que anàvem de ruta amb els cotxes, no estava clar la representació cartogràfica del lloc per on seguiem el track, i llavors un va activar la capa de ortofoto, i és un puntarro anar navegant per sobre una foto aèria !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2009 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Finalment Arriba Al Mercat El TwoNav Aventura...

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 02, 2009 10:24 pm

Fa temps que em vull firar un estri per no haver d'anar amb la PDA amb el perill de rebre trompades, mullar-se i quedar-me sense bateria :-(

Demà a la tarda he quedat a Arenys a can Compe a veure l'aparatu i els ho explicaré això del BT.
Ja us explicaré.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”