Teniu Problemes Amb El Carregador Del Rider?

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Teniu Problemes Amb El Carregador Del Rider?

Entrada Autor: Itaca » dg. maig 31, 2009 10:44 pm

Hola companys, finalment ja ha arrivat la nova joguina, de moment s'ha aprendre una mica
tot com va.
He tingut un problema amb el carregador de "casa", que al endollar-lo no feia bon contacte, es veu que
aquest problema és força normal que passi i també que encara que te'l canvien sense problemes, de vegades torna
a fallar.

El problema vé de la conexió universal a la conexió "catalana" on falla el contacte.

Pensant una solució vaig trobar-na una molt fàcil de fer i que funciona perfectament.

Aqui va una petita ilustració fotogràfica.

Es tracta d'envoltar amb un fil de coure el conector pla i al posar-loal seu lloc fa que no falli el contacte.

Imatge

Imatge
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Teniu Problemes Amb El Carregador Del Rider?

Entrada Autor: Sergi3 » dl. juny 01, 2009 9:18 am

Si senyor, a grans problemes grans solucions. Jo no vaig tenir cap problema, i es el mateix carregador. :?: :?:
si aixi et funciona, tambe pots mirar d'enviar un mail als de tomtom haveure si tel canvien
:cerv

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Teniu Problemes Amb El Carregador Del Rider?

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 01, 2009 6:09 pm

Jo era al davant quant va fer el bricolatge, ni dos minuts de feina i un resultat de nassos. :D

La veritat és que trucar, explicar, enviar i esperar als del Tom Tom li hages portat molta mes feina i a sobre igual n'envien un altre amb el mateix defecte de fabricació. :evil:


Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “El Racó del GPS”