Avaria Base Zumo Garmin 550

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Avaria Base Zumo Garmin 550

Entrada Autor: Panotxa » dj. jul. 16, 2009 2:27 pm

Com alguns de vosaltres ja sabeu en l’últim viatge es va espatllar la base del Garmin Zumo 550, això implica fer-lo anar amb la bateria i no poder escoltar el so, o sigui ni música ni res de res.
Després de l’emprenyada inicial i arribat a casa, vaig trucar on havia comprat l’aparell, em van donar el telèfon directe de postvenda de Garmin.
Em van dir que m’enviarien un e-mail on els hi havia de reenviar amb el meu nom, l’adreça i el nom de la peça que falla.
Així ho vaig fer…al cap d’uns dies rebo un altre correu de Garmin on em demanen còpia de la factura i que els hi reompli un formulari i em reenviaran un número d’incidència. Que enviï la peça a Garmin, amb ports pagats i amb el número d’incidència visible en el paquet. :tremolant

Total…que encara no he desmuntat l’aparell de la moto i avui he rebut un paquet amb ports pagats amb una nova base pel Garmin. :D

Crec que les coses s’espatllen ara i sempre, però a voltes ens queixem quan les coses van torçades…és de justícia que quan una marca et respon es bo també dir-ho.

Cost 0€

Salut! :razz:

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Avaria Base Zumo Garmin 550

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 16, 2009 11:17 pm

Els de TomTom fan el mateix, quan s'espatlla la base te n'envien una de franc.

Jo me'n vaig assebentar tard, aqui al fòrum algú ho va posar quan jo ja n'havia pagat 60 € :crys :crys

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 365
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Avaria Base Zumo Garmin 550

Entrada Autor: Heavy1987 » dv. jul. 17, 2009 10:11 am

Ostres jo no savia aixo de les bases de tomtom, perque e tingut problemes amb les molles, em van saltar, els topes son d plastics i es van trencar. Al final vaig tenir de fer un invent que va perfecta.

Cuidevos!!!

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Avaria Base Zumo Garmin 550

Entrada Autor: Geroni » dv. jul. 17, 2009 11:43 am

[quote user="Heavy1987" post="84303"]Ostres jo no savia aixo de les bases de tomtom, perque e tingut problemes amb les molles, em van saltar, els topes son d plastics i es van trencar. Al final vaig tenir de fer un invent que va perfecta.

Cuidevos!!![/quote]
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ¿Un invent?,conta,conta i si pots,posa fotos,es molt important :mestre :mestre :mestre
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”