Rider 1:les Tecles No Coordinen

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Amoteros » ds. ago. 22, 2009 4:56 pm

He vist que alguns teniu aquest aparell,que a mi i a mes gent que coneixo ens a donat alguns problemes,inclús haberlo de tirar i comprar el Zumo.Doncs bé,us volía comentar el problema que tinc per si a algú li a pasat tambè.

La part inferior de la pantalla no funcione correctament cuant inteto escriure una aderça per exemple.Apreto una lletra peró es quede la de dalt.Alguna com la flecheta de anar atrás i la dels números es imposible utilizarles.Rebuscat per la red he trobat una página a on es diu que hia que calibrar la pantalla,pero com no soc cap "fiera" en aixó de la informática doncs de moment no hi a manera de poderlo solucionar.

En aquesta foto es veu el que comento.
Imatge

A veure si tinc sort i algú em pot ajudar :roll: .
Salutacions.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 22, 2009 5:06 pm

No havia sentit mai aquest tipus d'averia. :shock:

Quina versió de firmware tens ? i quins mapes hi tens posats ?

Ho has actualitzat tot amb el tomtom home?

Algunes versions anteriors i no actualitzades correctament acostumen a donar problemes.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Amoteros » ds. ago. 22, 2009 6:36 pm

Crec que et refereixes a això:

Apl. 6.520 (7690/061002) SO:1387
GPS v1.21,inicio 4.86
Mapa:'ES_and_PT_plus_major_roads_of_roads_of_W
v650.1046.

Els mapes son els d'Europa,que m'els fa ficar un amic fará un parell de anys..Aquet problema se de mes gent que li pase.

Ho he intentat fent el reset i el rest Hard,però segueix igual.Lo curiós es que cuan li poso coordenades cuasi que no falle.Lo que no he intentat es actualizarlo amb el tomtom home,per que no tinc ni idea com es fa.
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: JoanF » ds. ago. 22, 2009 6:42 pm

[quote user="James Bond" post="87907"]No havia sentit mai aquest tipus d'averia. :shock:

Quina versió de firmware tens ? i quins mapes hi tens posats ?

Ho has actualitzat tot amb el tomtom home?

Algunes versions anteriors i no actualitzades correctament acostumen a donar problemes.

Vsssssss
007[/quote]
Doncs si no vaig malfixat, les versions antigues, son les que millor van.
Jo només tinc problema, amb la conexió al mòbil. Ara va bé, ara no va bé. Li faig un reset, i llavors ja funciona correctament.
Aquest problema que dius tu de les tecles, fins ara no l'he tingut.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 22, 2009 7:31 pm

Tens una versió 6.520. Un pèl massa antiga i que donava alguns problemes.

Mira de connectar-te al Tomtom Home i actualitzar la versió, segurament i coneixeràs amb alguna cosa.


[quote user="JoanF" post="87915"]
Doncs si no vaig malfixat, les versions antigues, son les que millor van.
Jo només tinc problema, amb la conexió al mòbil. Ara va bé, ara no va bé. Li faig un reset, i llavors ja funciona correctament.[/quote]

Joan, això que dius no es cert del tot. Les versions noves van millor que les antigues llevat del problema que tu tens amb el telèfon ( i que jo ja no tinc ara) i Tomtom encara no ha arreglat. Tu tens la versió més nova de totes que es la que encara donava aquest fallo, jo vaig tenir de recular a nomes una versió mes antiga i ja no tinc aquest problema.

EDITO : Ara recordo que en una de les actualitzacions de Home, vaig baixar un arxiu petit que es referia al telèfon i a partir d'aquí es va arreglar. Joan prova d'actualitzar també.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 8:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 22, 2009 7:48 pm

error
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 7:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: JoanF » ds. ago. 22, 2009 8:50 pm

Jo, de moment ja vaig bé així.
Només sé que amb el Jesús, com més actualitzabam, més problemes teniam.
:( :(

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Re: Rider 1:les Tecles No Coordinen

Entrada Autor: Triniti.V » ds. ago. 22, 2009 9:11 pm

Nosaltres teniem problemes amb el Raider, es penjava a cada punt i moment, fins que varem comprar el mapa legal... :D :D .

Al principi pagar els 60€ que costa el d'Europa ens va "fotre" una mica, però els resultats varen ser automàtics, ni es penja, ni fa el burro, res... ;) ;) ;)

Si tens mapes pirates, tens que renovar-los com a mínim un cop a l'any pel que tinc entès... :oops: :oops: :oops:

Per la gent que no entén d'informàtica com nosaltres, jo recomano el legal, el varem comprar per internet a la pàgina del TomTom i en dos dies el teniem a casa.

:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Respon

Torna a “El Racó del GPS”