Tom Tom O Garmin

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Tom Tom o Garmin

Tom Tom
5
42%
Garmin
5
42%
Un altre
2
17%
 
Vots totals: 12

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Albert G » dt. des. 08, 2009 7:57 pm

He estat mira’n per el foro i no ho he trobat, pot ser que el tema estigui repetit, :( si esta repetit agrairia que elimineu el tema, si no fos així m’estranyaria molt que encara no s’ha exposat la pregunta, :shock: la qüestió es la següent:

Jo, com molts altres, sempre m’he preguntat quin GPS es millor per a nosaltres, el TOM TOM o el GARMIN?, ja que nomes he tingut el Tom Tom i no puc comparar entre ells, puc donar la meva opinió sobre el Tom Tom, realment funciona de meravella, molt fàcil de fer servir, pràctic i actualitzable sense passar per caixa, però estaria be que tothom dones la seva opinió, avantatges i desavantatges que hi troba, i de pas enquesta, així sabrem quin es far servir mes.
:cerv
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 7:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 08, 2009 8:05 pm

Tens tot el de tomtom viewtopic.php?f=3&t=5598
Tens el de Garmin viewtopic.php?f=3&t=5617
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Albert G » dt. des. 08, 2009 8:15 pm

[quote user="Steelman" post="98505"]Tens tot el de tomtom viewtopic.php?f=3&t=5598
Tens el de Garmin viewtopic.php?f=3&t=5617[/quote]

Gràcies Steelman, ja ho havia vist, però la teòrica es una cosa i la practica un altre, estaria be saber l’opinió dels companys en la practica. ;)
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 9:34 pm

En aquests moments escollir entre els dos aparells es com escollir entre roses o morenes o pel-roges :razz:

He parlat amb companys que tenen el Zumo i n'estan prou contents, jo vaig escollir el Tomtom per la "facilitat" d'aconseguir mapes.

Crec que amb qualsevol aniràs bé. Escull el que tingui una característica que t'agradi mes. ;)

M'estic plantejant a la VFR posar-hi el Zumo original Honda i entregar el Tomtom quan em vengui la Pan €. :cool:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Albert » dc. des. 09, 2009 1:02 am

Holaaaa,

Doncs jo tinc el Tom-Tom, però si l’hagués de renovar ara compraria un Garmin, i no es que no n’estigui content del meu, però al menys podria opinar amb arguments reals.


:| :| :|
Sort,

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. des. 09, 2009 11:57 am

Jo tinc de sempre TomTom, però ara estic provant l'igo, que tampoc té mala cara. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 09, 2009 12:24 pm

Jo faig servir un mapa. I no em falla mai. :D

Dieu-me anticuat. Ho accepto. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 09, 2009 2:02 pm

[quote user="Randy-650" post="98597"]Jo faig servir un mapa. I no em falla mai. :D

Dieu-me anticuat. Ho accepto. :mrgreen:[/quote]

Si pero tens un tomtom al cotxe i et vas comprar una PDA per anar amb GPS al a moto ;)



Jo si m´hagues de comprar ara em compraria un GARMIN.
Per europa occidental i per EUA crec que tant es un com l´altre...depenent de les prestacions que tingui un i altre i t´interessin (MP3 al zumo)

Pero si vols fer pistes i /O sortir del mon occidental i anar a Africa, Asia, Europa del Est...doncs el garmin guanya molts i molts punts.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. des. 09, 2009 2:42 pm

[quote user="Randy-650" post="98597"]Jo faig servir un mapa. I no em falla mai. :D

Dieu-me anticuat. Ho accepto. :mrgreen:[/quote]
Digue'm quin mapa tens que t'avisa dels radars, et permet recalcular automàticament la ruta sense aturar-se i et permet rebre trucades, si us plau. ;)

Els mapes van molt bé (jo en duc a la moto per si de cas), però un navegador té molts avantatges. Una cosa no treu l'altra.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 12, 2009 11:56 am

Home Miquel...
Jo algunes de les funcionalitats que has citat , i mira que tinc GPS , tampoc les utilitzo.
El GPS es molt utill, pero anar en mapa es una opcio bona. De fet un GPS sense mapa de paper (o virtual google maps,viamichelin) al costat de poc et serveix ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Carles » ds. des. 12, 2009 6:07 pm

Bones!!!

No havia tingut mai GPS, des de fa poc que tinc un Zümo660, i n'estic ben content... em va costar bastant més que un TomTom amb cartografia d'Espanya i Portugal. La diferència està en que tinc 40 països ben desenvolupats, amb TOTES les carreteres, o sigui que a dia d'avui Europa està complerta (inclòs Siria, Jordània, Turquia, etc.)... a més disposa d'una base mundial on surten totes les carreteres principals de qualsevol pais del mòn... o sigui que va ser una bona compra. A més amb el TopoHispania li poses qualsevol track i a còrrer... estigui a Alaska, Austràlia o Mongolia, tant se val!

En fi... que no he provat el TomTom, i desconec les funcions d'aquest, però em quedo amb Garmin.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Kel » ds. des. 12, 2009 6:33 pm

Faig servir el TomTom fa temps, per diversos motius. Fa temps que el conec, els mapes srten be de preu ;) molta gent d'aquest fòrum el fa servir (potser cada dia menys, però fa un anys era majoritari) i coses semblants.

Ara que "toca" canviar el mòbil vull provar l'IGO que he vist que té coses interessant, ja em passaré en contacte amb el company Pericas per que em faci cinc cèntims.

Un dia penjaré una foto de l'invent que he fet per adaptar el TT Rider al cotxe , funciona molt be i surt molt i molt econòmic.

Pensa que els mapes són força cars i que els aparells i la tecnologia canvia força ràpida. Busca i compara. La decisió és fàcil un cop tinguis clar el que vols realment, personalment penso que el que tinc el canviaré en un plaç d'un o dos anys, més que tot per seguir la tecnologia
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Angel » ds. des. 12, 2009 8:23 pm

Tinc un TomTom Rider, el V1, o sigui que ja te uns anyets. No en puc dir mal, ja que considero que el TT Rider es un bon aparell, el meu s’ha trobat aigua, ha patit cops, vibracions a dojo, i demes perreries, i malgrat tot continua funcionat.
Haig de mencionar que es l’únic navegador que tinc i el faig servir tan a la moto com al cotxe. En la moto l’escolto via bluetooth amb els Midland i amb el cotxe via bloetooth amb el mans lliures Parrot MiniKit.
Cal afegir la facilitat i excel•lent cost econòmic que ens representa als usuaris de TomTom actualitzar els mapes. ;)
Però no tot son flors i violes per aquest navegador. Si em poso a parlar del seu suport no podré dir res positiu de ell. Se’m ha trencat per tot arreu.
Des de fa una bona temporada, i desprès de tenir veritables batalles reparant tot el que es trencava del suport TT, vaig trobar la solució definitiva al comprar el suport addicional de Touratech per al TomTom, a partir de les hores tot ha anat com una seda. De tota manera tampoc crec que el suport d’un Garmin sigui gaire mes resistent que el de un TomTom, així que ja se com haure de subjectar el pròxim navegador a la moto.
I parlant de pròxim navegador. Aquest Garmin Zumo que comenta el Carles (Zumo 660) es un dels que em fa tilin, en ell trobo algunes avantatges mes sobre el Rider, la visualització de carrils, el apartat tracks, i la visualització de edificis en 3D. Cal que els de TomTom es posin les piles amb el Rider o perdran bona part de la seva clientela. :cool:
Suposo que amb tot això no haure tret a ningú del dubte TomTom o Garmin, tampoc es el que pretenc. Així que a l’hora de triar navegador que cada un es quedi amb el que mes li convingui o mes li agradi. :mrgreen:
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Pasqual » ds. des. 12, 2009 9:28 pm

No puc afegir gaire al que s'ha dit. Fa molt poc que tinc el Zumo 660 i de moment va força be. Un avantatge que hi veig (a part de les que ja heu dit) és que pot carregar mapes diferents. Així pot portar el de carreteres de tot Europa i un topogràfic del llocs que t'interessin. En aquest cas funciona com a GPS normal (vull sir sense ser un navegador). Si surts de l'asfalt o vas a paisos amb poca cartografia, és un avantatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Geroni » ds. des. 12, 2009 10:21 pm

Un dels pocs :D problemes del Zumo 660 es que el mapes no son tan intuitius con els del Rider.
A mes,els radars no es veuen tan clars con el Rider.(no surten en el racó esquerro,sols al punt de la senyal,a mes no sur la distancia que falta per arribari com ho fá el seu rival.
Amb tot aixó,no vull dir que no sigui un bon navegador,tot al contrari,pero avui per avui,descomtant el poder trucar per telf.,(ja ho he deixat per imposible),encara considero millor el Rider que el Zumo. :mestre :mestre
Suposo que altres pensaran el contrari
. :KO :KO :brindis :brindis
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Tom Tom O Garmin

Entrada Autor: Panotxa » dt. des. 15, 2009 7:52 pm

Aixo de Garmin i Tomtom, sembla el Barça Madrid...vull dir que cada un te les opinions molt formades del seu aparell, però no la de l'altre.

Jo...GARMIN! :razz: :razz:

Fins fa un any era un problema aconseguir mapes, tots eren de pagament, i això va fer que molta gent optes per altres aparells.

Ara això ja és historia i en pots trobar de tot arreu, sense anar més lluny ara fa poc he descarregat i instal.lat els mapes de Tunisia d'una gent de 4x4, topogràfics i molt ben detallats. També es troben mapes de Marroc i altres llocs d'Africa.

Per la resta el Zumo 550 em permet navegar on i off-road, escoltar música, parlar per telèfon, connectar-lo als Midland...sempre que he buscat alguna petita cosa, per veure si l'aparell ho tenia ho he trobat. Per tant no el puc criticar, si hi hagués trobat alguna pega ho diria, sense cap problema.

El Tomtom no el conec i per tant millor no opinar, segur que es un magnific GPS...com deia al principi, es qüestió de colors.

I com molt bé diu en Randy, quan viatjo no surto mai sense el mapa, el GPS es el complement.

Salut!

Respon

Torna a “El Racó del GPS”