Ajuda amb la PDA

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Ajuda amb la PDA

Entrada Autor: Serrallonga » dc. març 21, 2007 9:03 pm

Hola nois, Tinc una PDA amb gps que porto al cotxe i funciona molt bé, peró tinc dubtes sobre si portar-la quan vaig en moto o no, em fa por que no aguanti les vibracions de la GS (que no són poques), tinc un suport Ram-mounts i una caixa estanca per portar-la que en teoria és anti-vibracions, pero quan engego la moto i veig com es belluga la caixa, la veritat és que pateixo per la integritat de la PDA.

Hi ha algún entès en PDA's que em pugui aconsellar ?

Salut.
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. març 21, 2007 9:08 pm

Hola jo tinc una pda amb gps. i vaig decidir comprar-me el Raider.
Val a dir que el gps no el portava incorporat la pda. Així que tot era cables per damunt de la moto.
Com ho faras per sentir l'informació de la nena del G.P.S.?
Jo crec que no es adequad per una moto.
:form :form :form :form :form

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ajuda amb la PDA

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 21, 2007 9:12 pm

Serrallonga ha escrit:Hola nois, Tinc una PDA amb gps que porto al cotxe i funciona molt bé, peró tinc dubtes sobre si portar-la quan vaig en moto o no, em fa por que no aguanti les vibracions de la GS (que no són poques), tinc un suport Ram-mounts i una caixa estanca per portar-la que en teoria és anti-vibracions, pero quan engego la moto i veig com es belluga la caixa, la veritat és que pateixo per la integritat de la PDA.

Hi ha algún entès en PDA's que em pugui aconsellar ?

Salut.

L'Stromkel porta també una Pda amb suport Ram.

Ell et pot explicar com ho fa per sentir le veus i les seves imnpressions.

Si no et contesta al fil envia-li un privat. Però explicans la respots que ens interessa a tots :wink:

V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
NUCK CHORRIS
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:51 pm
Ubicació: Reus (Baix Camp)

Entrada Autor: NUCK CHORRIS » dc. març 21, 2007 9:41 pm

el dissabte passat em vaig fabricar un suport per la PDA per la moto i vaig fer servir part del suport del cotxe, nomes la part que premsa la PDA. El vaig anar a provar i no em vibra massa, va anar força be encara que per seguretat li vaig possar una goma per si de cas, que despres vaig veure que no era neccessaria.
Vaig connectar un cable de la PDA al casco i ho sentia perfectament, esclar no es inalambric.
A la sortida del proper diumenge la portare.

A 10

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. març 22, 2007 12:41 am

Serrallonga

Pots posar tranquilament la PDA-GPS a la moto, jo porto molts km i cap problema (fins ara).

He llegit que si les vibracicions, que si tal, que si qual; i la veritat és que personalment no m'ha donat cap ensurt.

Jo no tinc una caixa estanca (si plou, trec el GPS, i em perdo tranquilament ... :lol: )

Si tens bluetooth, pots escoltar les instruccions amb un auricular dins del casc i a més sentir musica amb mp3 o sistemes semblants.

No fico la moto per camins, només carretera. la meva PDA és una Asus A636 és un eina prou resistent i fins ara només m'ha donat alegries (i instruccions :wink: ).

He vist gent que porten d'altres i mai cap problema.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. març 22, 2007 3:45 am

Jo fa molt que porto PDA, i no he tingut cap problema

Imatge
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. març 22, 2007 7:45 am

Jo al principi vaig posarme la PDA amb els suport RAM i tot aixo.
No cal que pategis per la integritat de la PDA. Si que vibra pero quant la portes en una bossa i camines que?
O quant la portes al cotxe i passes per sots que?

Un altre problema es que vaig be, jo em vaig comprar el TTRider pr que hi havia moltes hotres que la PDA no veia el que hi posava a la pantalla, amb el que nomes tenia GPS segons com li donava el sol ;)


VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dj. març 22, 2007 2:07 pm

Gràcies a tots per les respostes, o probaré a veure que passa, i si no em va bé, em miraré el ttrider o el garmin zumo.

Stromkel, l'auricular que portes, és el típic que es fa servir per els mòbils, o és d'algún tipus especial, per que aquests dels mòbils fan la impressió de ser molt aparatosos i que han de molestar dins el casc.

Has tingut algún problema per conectar la pda amb l'auricular?
Jo tinc una DELL Axim x51v i he sentit que hi ha qui ha tingut problemes per conectar aquesta pda amb auriculars BT.
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. març 22, 2007 2:43 pm

http://www.locuradigital.com/intercom_m ... tercom.htm

Aquest funciona prou be

No compris el d'un usuari (jo ho vaig fer i :oops: :oops: ) compra el de dos usuaris que a més té dos altaveus en comptes d'un, té micro per parlar amb el mòbil, jo el vull per escoltar música i instruccions; no m'interesa parlar per telf.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dj. març 22, 2007 2:58 pm

Jo tinc un Pocket PC i el faig servir per les meves sortides ciclistes, no tinc cap suport especial, em baix fer una mena de carcassa amb porex (apañaico que uno es) i la porto suelta per dins de la motxilla (no miro la pantalla perque nomes la faig servir per guarda els traks).
En resum que desprès de moltes sortides per la muntanya amb pedres, sals i vibracions a punta pala no he tingut cap problema.
AU-dios.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 23, 2007 10:06 am

Estava revisant unes fotos meves i he trobat aquesta de la Deauville amb la PDA posada , per si et serveix.

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 23, 2007 10:12 am

Steelman ha escrit:Estava revisant unes fotos meves i he trobat aquesta de la Deauville amb la PDA posada , per si et serveix.

Imatge
Jo pensava que tenies un TomTom? Què tal va la PDA? No reflecteix molt el sol?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 23, 2007 10:46 am

Miquelpericas ha escrit:Jo pensava que tenies un TomTom? Què tal va la PDA? No reflecteix molt el sol?

Mira ;)
Steelman ha escrit: Un altre problema es que vaig be, jo em vaig comprar el TTRider pr que hi havia moltes hotres que la PDA no veia el que hi posava a la pantalla, amb el que nomes tenia GPS segons com li donava el sol ;)VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 23, 2007 11:19 am

Steelman ha escrit:
Miquelpericas ha escrit:Jo pensava que tenies un TomTom? Què tal va la PDA? No reflecteix molt el sol?

Mira ;)
Steelman ha escrit: Un altre problema es que vaig be, jo em vaig comprar el TTRider pr que hi havia moltes hotres que la PDA no veia el que hi posava a la pantalla, amb el que nomes tenia GPS segons com li donava el sol ;)VS
:oops: OK! :oops:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. març 23, 2007 11:27 am

Amb el suport RAM, puc orientar la PDA de manera que no molesti el Sol.

Serrallonga si tens la PDA amb GPS només necessites el suport i el cargador per l'encenedor
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dv. març 23, 2007 3:33 pm

stromkel ha escrit: Serrallonga si tens la PDA amb GPS només necessites el suport i el cargador per l'encenedor
Tinc una DELL Axim X51v i el GPS Royaltek BT 2110
La caixa que tinc és una otterbox 2600, amb el gps no tinc problema perque te 17 hores d'autonomia,m'el poso a la butxaca i ni m'en entero que el porto, peró hauré de fer algún invent amb la caixa perque no te cap forat per passar el carregador de la PDA, i al cap d'unes tres hores em quedo sense bateria.

Si algú te aquesta caixa, agrairia idees, ja que l'únic que se m'acudeix es fer-li un forat per passar el cable, peró llavors deixaria de ser estanca, i encara que me la van regalar, sap greu fer-la malbé.

Steelman, per els reflexes, vaig veure una vegada una moto que portaba la PDA amb una mena de parasol casolà enganxat a la caixa, no sé com deu funcionar, peró em va semblar bona idea, de tota manera, molt millor el ttrider, es clar :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 23, 2007 6:15 pm

Serrallonga ha escrit: ... peró hauré de fer algún invent amb la caixa perque no te cap forat per passar el carregador de la PDA, i al cap d'unes tres hores em quedo sense bateria.
Un invent per si tens ganes. Prepara't!

Connectes un oscil·lador al circuit elèctric de la moto per obtenir corrent alterna. Col·loques una bobina fora de la caixa i una altra dins. La bobina de fora la connectes a l'oscil·lador creant un camp magnètic. La bobina de dins, quedarà induida pel camp magnètic (important alinear bé les dues bobines per perdre el mínim d'energia), generant un corrent altern. Apliques un pont rectificador per obtenir corrent continua i ho connectes a la PDA. Voila! Ja tens l'invent, jejejeje. (que em corregeixi algú que en sàpiga més que jo, doncs sóc un simple aficionat)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. març 23, 2007 7:20 pm

miquelpericas ha escrit:
Serrallonga ha escrit: ... peró hauré de fer algún invent amb la caixa perque no te cap forat per passar el carregador de la PDA, i al cap d'unes tres hores em quedo sense bateria.
Un invent per si tens ganes. Prepara't!

Connectes un oscil·lador al circuit elèctric de la moto per obtenir corrent alterna. Col·loques una bobina fora de la caixa i una altra dins. La bobina de fora la connectes a l'oscil·lador creant un camp magnètic. La bobina de dins, quedarà induida pel camp magnètic (important alinear bé les dues bobines per perdre el mínim d'energia), generant un corrent altern. Apliques un pont rectificador per obtenir corrent continua i ho connectes a la PDA. Voila! Ja tens l'invent, jejejeje. (que em corregeixi algú que en sàpiga més que jo, doncs sóc un simple aficionat)
Heeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que conecti el que amb el que!!!!!!!!!!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form :form :form :form :form

Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dv. març 23, 2007 8:00 pm

miquelpericas ha escrit:
Un invent per si tens ganes. Prepara't!

Connectes un oscil·lador al circuit elèctric de la moto per obtenir corrent alterna. Col·loques una bobina fora de la caixa i una altra dins. La bobina de fora la connectes a l'oscil·lador creant un camp magnètic. La bobina de dins, quedarà induida pel camp magnètic (important alinear bé les dues bobines per perdre el mínim d'energia), generant un corrent altern. Apliques un pont rectificador per obtenir corrent continua i ho connectes a la PDA. Voila! Ja tens l'invent, jejejeje. (que em corregeixi algú que en sàpiga més que jo, doncs sóc un simple aficionat)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gràcies peró com diria l'Eugenio "Hay alguien maaaas !!!!" :wink:
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 23, 2007 8:26 pm

Serrallonga ha escrit:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gràcies peró com diria l'Eugenio "Hay alguien maaaas !!!!" :wink:
Jajajajaja!!! Ja m'imaginava que no la duries pas a terme. A part de ser força complicat, faltaria veure si funcionaria, doncs crec que caldria fer forces càlculs perquè tot funcionés. Només era una idea que se m'ha passat pel cap i l'he penjada aquí. De fet, l'alimentació d'aparells electrònics per camps magnètics és quelcom que s'està estudiant per implantar dins les cases. Encara és quelcom experimental, però potser algún dia serà una realitat.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “El Racó del GPS”