Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: J-C » dc. juny 30, 2010 10:27 am

hola,al final he conseguit un rider 1 de segona ma per internet,tot va be meyns la targeta,m´han colocat una de un tt one,es 240MB,el mapa antic,comprare una de 2GB,porto unes quantes hores pel foro de javiermb i no ser com fero,si algu em pot dir quin bootloader,navcore,etc, li puc possar a la targe nova l´agraeria,jo nomes vull algun mapa actual d´espanya ,si pot ser tambe camins,radars i avisos,gracies.

us deixo el que tinc;

codic-4k00001
nº serie-k1
bootloader-55012
navcore-7901
mapa-iberia v660.1219
sd-240mb (proxima 2gb)
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 30, 2010 4:42 pm

[quote user="JC-TWIN" post="126265"]hola,al final he conseguit un rider 1 de segona ma per internet,tot va be meyns la targeta,m´han colocat una de un tt one,es 240MB,el mapa antic,comprare una de 2GB,porto unes quantes hores pel foro de javiermb i no ser com fero,si algu em pot dir quin bootloader,navcore,etc, li puc possar a la targe nova l´agraeria,jo nomes vull algun mapa actual d´espanya ,si pot ser tambe camins,radars i avisos,gracies.

us deixo el que tinc;

codic-4k00001
nº serie-k1
bootloader-55012
navcore-7901
mapa-iberia v660.1219
sd-240mb (proxima 2gb)[/quote]


No entenc lo del gol.. :shock: :shock:

Primer de tot, funciona o no funciona ?

Quant n'has pagat ? A lo millor has fet una bona compra...

El navcore 7.901 es molt bo, no es el mes actual però funciona molt be, jo l'he portat molt temps.

Al mapa Iberia 660.1219 li passa el mateix, molta gent l'hem dut molt temps i es molt correcte.


Altra cosa son els radars i avisos que t'hi vulguis instal·lar, cosa que pots fer amb el mateix navcore i el mateix mapa.

D'on has tret que et cal una targeta de 2 gb ? Per els mapes d'Espanya amb targetes mes petites ni ha mes que suficient.


Potser millor que ens donis una mica mes de detalls per fer-nos una idea del que tens i el que vols, així mirarem d'orientar-te millor.


Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 5:23 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Frank » dc. juny 30, 2010 6:22 pm

Molt correcte el que diu en Bond.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7583
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. juny 30, 2010 8:16 pm

Normalment quan el compres per internet, no porta tarja, ni mapes, ni res.

Jo el vaig comprar a Xina per 90€ despeses incloses, però anava pelat.....Mr Bond s'en va fer càrrec per una mariscada i un cap de setmana amb dues mulates.... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 30, 2010 8:33 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="126338"].......i un cap de setmana amb dues mulates.... :mrgreen:[/quote]

Ma-le-tes, no mulates. :mestre

I amb les dues en va tenir prou per tot el cap de setmana. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: J-C » dj. jul. 01, 2010 12:12 am

hola,segons m´han dit al foro de javiermb amb una trage com la que tinc no hi cap un mapa de iberia dels ultims :?: ,al veura que no possaba rider si no one penso que no es la que li toca,per aixo lo del gol,el aparell funciona perfecta,el cable del bluetooth el tinc que soldar,el soport es un ram i el preu a sigut de 120e,el altre dia tornan de fer una ruta no surtia el tunel de Bracons,tampoc la variant de Figueres per aixo penso que esta desfasat,tambe en vaig instalar els radars,les senyals i les veus dels avisadors,tot em va anar be menys les veus de avis dels radars,jo voldria tenir un mapa actual de carreteres i camins,poder possar els avisos de veu i passar rutes del google maps al tt,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 01, 2010 2:59 pm

[quote user="JC-TWIN" post="126401"]hola,segons m´han dit al foro de javiermb amb una trage com la que tinc no hi cap un mapa de iberia dels ultims :?: ,al veura que no possaba rider si no one penso que no es la que li toca,per aixo lo del gol,el aparell funciona perfecta,el cable del bluetooth el tinc que soldar,el soport es un ram i el preu a sigut de 120e,el altre dia tornan de fer una ruta no surtia el tunel de Bracons,tampoc la variant de Figueres per aixo penso que esta desfasat,tambe en vaig instalar els radars,les senyals i les veus dels avisadors,tot em va anar be menys les veus de avis dels radars,jo voldria tenir un mapa actual de carreteres i camins,poder possar els avisos de veu i passar rutes del google maps al tt,[/quote]


No entenc el que dius del cable del bluetooh, que has de soldar el que i a on ? si el Rider no porta cable de bluetooh !!!.........

120 euros per un Rider amb targeta i suports i tot no es cap gol al contrari. Com t'ha dit l'Alucinamaripili ell el va comprar "pelat" i li funciona de meravella (ja t'ha explicat els honoraris que en va pagar per tenir-ho així :mrgreen: )

Has activat la funció que t'avisi dels radars amb la distància que tu vols que ho faci o no ho tens activat ?

Que la targeta posi One no hi tes a veure, el navcore es el mateix, i es una targeta com totes les altres, només que te la capacitat limitada al mapa que porta.

Per passar les rutes del google maps al tomtom et cal un programa que es diu "Tyre" i els pots trobar fàcilment per google.

Si vols un mapa mes actual, te'l pots descarregar directament del web de la casa tomtom, això si passant per caixa.

Si volguessis algun altra sol·lució que no fos aquesta ho dius per MP.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 01, 2010 5:05 pm

:roll: :roll: Si vols fer 152 km..... :roll: :roll: em posses un MP
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Frank » dj. jul. 01, 2010 5:26 pm

[quote user="James Bond" post="126457"]Si volguessis algun altra sol·lució que no fos aquesta ho dius per MP. [/quote]

[quote user="Geroni" post="126491"]:roll: :roll: Si vols fer 152 km..... :roll: :roll: em posses un MP[/quote]

Uiuiui...

Si es tracta de fer una mariscada, per posar un gps a punt, m'apunto. :D :D :D
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 5:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 01, 2010 5:31 pm

[quote user="Frank" post="126499"]
Uiuiui...

Si es tracta de fer una mariscada, per posar un gps a punt, m'apunto. :D :D :D[/quote]

I les mulates !!!! :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 01, 2010 7:16 pm

No mès cal dir.ho :twisted: :twisted:
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 01, 2010 7:17 pm

[quote user="James Bond" post="126500"][quote user="Frank" post="126499"]
Uiuiui...

Si es tracta de fer una mariscada, per posar un gps a punt, m'apunto. :D :D :D[/quote]

I les mulates !!!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ejem,una mica de discreció si us plau

:b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Ja Tinc Rider1,pero M´han Fet Un Gol

Entrada Autor: J-C » dj. jul. 01, 2010 11:49 pm

ostres,ostres,si que em pujara aixo,mariscada,mulates i mes coses que nomes es poden dir per privat, :lol: :lol: gracies companys pero ja casi el tinc solucionat,james el cable que haig de soldar es el que conectar el micro i el altaveu de dintre del casc al bluetoo del tomtom que porta com una pinza per penjartel o portaro a la butxaca.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “El Racó del GPS”