Tom Tom Rider Amb Problemes

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Haligran
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
Ubicació: Castellar del Vallès

Re: Tom Tom Rider Amb Problemes

Entrada Autor: Haligran » dj. ago. 19, 2010 8:13 pm

[quote user="Geroni" post="131207"]Pues jo,desprès de mil i un problema amb el suport,vaig montar el suport del cotxe i el carrego amb el carregador del tipus metxero que anaba amb el suport i s`han acabat els problemes.[/quote]

Hola Geroni;

Encara estic amb el Tonto amb el mateix problema.

Quan dius que vas muntar el suport del cotxe amb el cable del encenedor, vol dir això que el portes amb la tapa oberta i que el connectes al DC Jack que serveix per carregar-lo?

O has tret la tapa i el portes sense tapa.

Perquè si es així, expliquem com co...ns has tret la tapa aquesta,:enfadat :enfadat :enfadat . ja que Jo, no tinc manera de trobar una clau per poder obrir-lo, ja que això com ja deus saber, porta uns cargols especials.
:enfaduu :enfaduu

Expliquem, com ho has fet "plis"

Gràcies :D :D :D
Imatge Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Tom Tom Rider Amb Problemes

Entrada Autor: Geroni » dj. ago. 19, 2010 8:55 pm

No,no he tret la tapa,nomès la tinc baixada i amb el jak conectat.No he tingut mai problemes amb l`aigua i en cas que en caigués molta,sempre tens l`opció de deconectar el jak i tancar la tapa fins que no plogui. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Tom Tom Rider Amb Problemes

Entrada Autor: Geroni » dj. ago. 19, 2010 8:57 pm

Diumenge,a la sortida de Mototurisme,ho podrás veure ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Haligran
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
Ubicació: Castellar del Vallès

Re: Tom Tom Rider Amb Problemes

Entrada Autor: Haligran » dv. ago. 20, 2010 12:15 am

D'acord, ens veiem diumenge.
Imatge Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Haligran
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
Ubicació: Castellar del Vallès

Re: Tom Tom Rider Amb Problemes

Entrada Autor: Haligran » dg. set. 05, 2010 7:17 pm

Be; per si algú l'hi pot anar be, explico a continuació com he solucionat el tema del Tomtom Rider.

Ho he tingut de fer corrents i quan hi he pensat, ja tenia tot el carenat de la R1150RT posat, per tant no hi han fotos. :cry:

1.- He foradat la tapa de sota per poder passar-hi un connector igual que el del carregador de 220V. (DC Jack).
2.- He comprat a Diotronic (Barcelona) un alimentador de 12 VDC a 5VDC 2A i el connector. Aquest alimentador, es per connectar a una presa de encenedor de cotxe.
3.- He tallat el mascle del encenedor i he connectat el positiu al mateix cable que alimenta el pilot dels antiboira de la moto. Aquest es un pilot que quan poses el contacte ja s’encén, per tant el tonto sols es carrega quan hi ha el contacte donat. Primer ho vaig provar connectant-ho directament a la bateria i amb un fusible que també vaig comprar, però aquest alimentador, encara que no hi hagi el gps connectat, té un petit consum, per tant, descarrega la bateria. :wall :martell
4.- Entre el panell de la moto i el carenat, hi ha un espai que s'hi pot encabir el alimentador. Hi queda molt just, però millor, així no es mou.
5.- Finalment he posat funda termoretràctil i he soldat el connector.
&.- Al provar-ho he vist que, tot i que la base de tomtom ja no rebia tensió, els contactes de la mateixa base feien que entres el menú reduït, per tant he trencat els quatre connectors i "voila" el tonto ja no es tan tonto. I per cert, sempre carregat. :ban :ban :ban

Cost aproximat 18€
Si algú ho vol fer i vol mes detalls (MP) i farem el que puguem.

Salut
Imatge Imatge Imatge Imatge

Respon

Torna a “El Racó del GPS”