Nou Preu Tom Tom

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Molinenc » dj. oct. 07, 2010 5:37 pm

Acabo de veure el Tom tom rider a 250 euros al corte ingles (mapes d'espanya):

Enllaç

i el de mapes d'europa amb l'intercomunicador bluetooth cardo a 400 euros

Enllaç

algú hem pot explicar on està la trampa? Fa menys de 6 mesos mirant per tot arreu no baixaven de 600 euros i ni molt menys amb l'intercomunicador de regal....

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Xepe71 » dj. oct. 07, 2010 5:52 pm

Aquest és el preu oficial, que també pots trobar a la pàgina TOMTOM. Em sembla que és la versió 3 (la 2 valia uns 200€ més que aquesta). Si busques una mica, el trobaràs uns 20-30€ més barat...

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Geroni » dv. oct. 08, 2010 8:13 pm

La "trampa" es que aquest que dius,no porta carregador de moto,sols funciona amb la bateria.
Hi a dos opcions:comprarte el suport amb carregador o bè carregarlo quan es pare a la ruta amb un endoll.
El software que porta,es molt limitat,per ejemple,nomès pots actualitzar els radar de tomtom,no els que fem anar totom.Per poder utilitzarlos,es té que cambiar el software per un altre no oficial.
Un altra "pega" que té,es que nomès porta memoria interna;així,si et compres el Iberia,no podrás posar mai els mapes d`Europa,ni cap altres.
Segons la casa,diu que la bateria dura molt mès,pero no sé quin temps es aquest de mès.
Tret de tot aixó,em sembla que es igual que els anteriors Riders.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Xepe71 » dv. oct. 08, 2010 9:52 pm

[quote user="Geroni" post="141249"]La "trampa" es que aquest que dius,no porta carregador de moto,sols funciona amb la bateria.
Hi a dos opcions:comprarte el suport amb carregador o bè carregarlo quan es pare a la ruta amb un endoll.
El software que porta,es molt limitat,per ejemple,nomès pots actualitzar els radar de tomtom,no els que fem anar totom.Per poder utilitzarlos,es té que cambiar el software per un altre no oficial.
Un altra "pega" que té,es que nomès porta memoria interna;així,si et compres el Iberia,no podrás posar mai els mapes d`Europa,ni cap altres.
Segons la casa,diu que la bateria dura molt mès,pero no sé quin temps es aquest de mès.
Tret de tot aixó,em sembla que es igual que els anteriors Riders.
[/quote]

Geroni, jo tinc un Tomtom One per al cotxe (deu tenir uns 3 anys) i ja va amb el sistema sense SD. Efectivament, si et compres el d'Iberia, la memoria és de 1Gb, mentre que si et compres el d'Europa és de 2Gb (em sembla). En el futur (ja ara?) potser et permeti fer-li modificacions i versions no oficials que permetin mes coses. D'això no en sé res jo! (però seria interessant que algú ens il·luminés!)

Aparentment la bateria del Rider dura unes 8h. A la pràctica, no ho sé (si fos com la del mòbil que ha de durar 300h i n'acaba durant 3 o 4 dies, ens quedariem amb unes 4h? reals)... Per mi, si la bateria durés unes 8h reals ja m'aniria bé, i m'evitaria haver de posar un endoll a la moto (no el tinc). De fet fins i tot em plantejo si només vull un indicador de radars, que són més barats i tampoc solc anar tant a l'aventura com per gastar-me 300€ en un GPS...

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Geroni » dv. oct. 08, 2010 10:31 pm

Ja t`ilumino jo,ja es pot modificar el software original,ja ho he fet a un Rider Urban i sense cap problema ;)
Ja sé que n`hi a que sols van amb memoria interna pero em refereixo a que el Rider 2 anaba amb SD i aquest Urban,no.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Molinenc » dc. des. 29, 2010 8:52 pm

Hola companys.

Una altre pregunta relacionada amb la nova versió del TOM TOM rider V.3

Si fas servir el navegador per al cotxe, suposo que has de tenir un mans lliures perque Via Bluetooth, puguis escoltar les indicacions del GPS, oi? Perque el propi Tomtom Rider no te altaveus, oi?

Gràcies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Geroni » dc. des. 29, 2010 9:58 pm

[quote user="Molinenc" post="151254"]Hola companys.

Una altre pregunta relacionada amb la nova versió del TOM TOM rider V.3

Si fas servir el navegador per al cotxe, suposo que has de tenir un mans lliures perque Via Bluetooth, puguis escoltar les indicacions del GPS, oi? Perque el propi Tomtom Rider no te altaveus, oi?

Gràcies.[/quote]

Oi :lol:
Syposo que es pot conectar per via BT,al meins el Rider 1 ho permet. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Molinenc » dc. des. 29, 2010 10:52 pm

[quote user="Geroni" post="151260"][quote user="Molinenc" post="151254"]Hola companys.

Una altre pregunta relacionada amb la nova versió del TOM TOM rider V.3

Si fas servir el navegador per al cotxe, suposo que has de tenir un mans lliures perque Via Bluetooth, puguis escoltar les indicacions del GPS, oi? Perque el propi Tomtom Rider no te altaveus, oi?

Gràcies.[/quote]

Oi :lol:
Syposo que es pot conectar per via BT,al meins el Rider 1 ho permet. ;)[/quote]

Geroni, perdona la meva ignorància...que es el via BT? :oops:

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Coes » dc. des. 29, 2010 10:57 pm

[quote user="Molinenc" post="151254"]Hola companys.

Una altre pregunta relacionada amb la nova versió del TOM TOM rider V.3

Si fas servir el navegador per al cotxe, suposo que has de tenir un mans lliures perque Via Bluetooth, puguis escoltar les indicacions del GPS, oi? Perque el propi Tomtom Rider no te altaveus, oi?

Gràcies.[/quote]
TomTom te un suport amb altaveus per aquest cas

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Preu Tom Tom

Entrada Autor: Geroni » dj. des. 30, 2010 9:30 am

[quote user="Molinenc" post="151266"]
Geroni, perdona la meva ignorància...que es el via BT? :oops:[/quote]

Via Bluetooth
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”