Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. nov. 11, 2010 4:40 pm

Hola a tothom.

Aquest cap de setmana , fent el cabra amb la moto, :oops: m'he carregat la meva PNA que tant feliç em feia.

La tenia amb el Igo8 , el Tomtom, el Igo Primo , el Two Nav..... En fi, que m'anava de conya :crys :crys

També la feia servir per escoltar musica, com a a e-book , la podia deixar als nanos per jugar-hi als "marcianitos" ..... en fi, que em donava molt de joc.

Fa 15 dies ja va començar a fer el burro, però aquest cap de setmana ha dit prou. Suposo que les vibracions, la pols , el fang , la humitat i aquestes coses han pogut amb ella. En fi, descansi en pau. :mrgreen:



He mirat les opcions que tenim per GPS especifics per moto crec que el Garmin zumo 660 és el que més s'adapta a l'ús mixte que l'hi dono jo, ja que els TT no tenen tan fàcil el tema de mapes topogràfics i l'us fora pistes..... crec.

El Mapsource ja l'utilitzo habitualment, amb lo que penso que em seria pràctic per fer i seguir les rutes off.

Porta el Blutooth A2DP que pels meus intercomunicadors i telefon ja em va bé, reproductor de musica, visor de fotos .... A mi em va tot això :mrgreen:

A més ( ja per la carretera o al cotxe ) el tema de l'assistent de carril, que "canti" els radars i tot això ja em sembla bé.

Només m'emprenya el preu :evil: El trobo super car.

M'agradaria sentir opinions d'usaris que el tinguin, que m'expliquin com els hi va, si resisteix bé la "mala vida" en quant a us fora pistes, si els soports RAM que porta d'origen són resistens .... en fi, una mica tot.

També m'agradaria conèixer on l'han comprat, per veure si puc trobar alguna bona oferta ..... :Saltant

Moltes gràcies desde ja.

Salut.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. nov. 11, 2010 4:42 pm

Aaaaaaaaaaa i mirant , mirant ...he vist que hi ha una antena opcional per senyal TMC

http://translate.google.es/translate?hl ... %26hl%3Des

Algú ho ha fet servir ? Pot ser util pels follons de l'area Metropolitana ?

És que jo sóc de pagès i em poso molt nerviós quan m'acosto a "la gran ciutat" :mrgreen:

Salut

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Toni- Max » dj. nov. 11, 2010 5:22 pm

jo el tinc , el va recomanar un amic q tambe fa tt. jo no poso mapes de fora carret. pero diuen q va bé.

faig servir sols per carretera, ha plogut,.... i bé. he posat les noves versions del sofware,,,,, radaars , musica,.. i tinc els intercomunicadors del casc bmw c6 ( el nou)

et diria que funciona be,.... :D
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Toni- Max » dj. nov. 11, 2010 5:34 pm

[quote user="Toni- Max" post="146075"]jo el tinc , el va recomanar un amic q tambe fa tt. jo no poso mapes de fora carret. pero diuen q va bé.

faig servir sols per carretera, ha plogut,.... i bé. he posat les noves versions del sofware,,,,, radaars , musica,.. i tinc els intercomunicadors del casc bmw c6 ( el nou)

et diria que funciona be,.... :D[/quote]

ah! de tant en tant! o per que te moltes rutes a la memoria o ......no sé.. s ha bloqueixat !!
jo el porto amb un suport de tourartech a mitg del l manillar.
el original, crec que es poc retentiu....i aquets te com un antifurt i unes grapes per si es desprent !
per saber les incidencies per "radio" de caravanes, accidents, etc....si vols...... aqui funciona de pena, a frança i alemanya de conya, aqui avisen quan el problema ha pasat !! jo ho tinc al cotxe de fa anys, al garmin no!

aqui al forum hi ha molts experts !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll:
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 5:53 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Caganer » dj. nov. 11, 2010 5:39 pm

Si no fos pel preu el tindria, encara que amb el Nuvi 200W y un 62s me'n sobra.

Crec que es l'opció definitiva tot en un és definitivament el 660. Llegeix això:
http://carlospuch.desnivel.com/blogs/20 ... #more-1526
http://carlospuch.desnivel.com/blogs/20 ... #more-1683

Ara bé, oblidat de pagar per lo del cable que et diu si hi ha caravana, ja t'ho dic jo i gratis, SEMPRE N'HI HA, a la C58, a la C31, a la C32, a la C17, a la B10, a la B20, a la B30... au

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Caganer » dj. nov. 11, 2010 5:40 pm

I pel lloc per comprar-lo, no li donis més voltes, TRAVINAUTIC a Port Valís. Fes-me cas i no perdis el temps que jo vaig perdre. Si no el tenen, te'l demanen a fàbrica. I si malauradament has d'utilitzar la garantia, vas directe a la fàbrica de Badalona.
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 5:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. nov. 11, 2010 6:07 pm

Gràcies pels comentaris, Toni- Max.


Molt bons els articles, Caganer.!!! Merci. Això encara em fa convencer més del 660 :lol:

Tot i que la botiga que em recomanes, només tenen el Zumo 550 i a un preu ... estratosfèric. :crys 675 euros, ....

http://www.travinautic.com/Buscador.aspx?Id=zumo


Si jo l'he vist a vente privee a 399 !!
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 6:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 11, 2010 6:12 pm

jo vaig comprar el 550 que es mooooooolt semblant al 660.
El vaig comprar a la botiga que Pixmania te al center comercial que hi ha a la Gran Via, al entrar a BCN.
El preu..450€ amb els suports de cotxe i moto. I actualitzaco gratuita als mapes del 2011.


N'estic molt content. El panotxa em va dir que hi havia una cosa en el tema de guardar rutes, que era molt superior el 550 al 660, pero no recordo quina
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Xepe71 » dj. nov. 11, 2010 11:06 pm

Jo proposo que dongueu un cop d'ull a ActivaGPS (.com o .es, no ho sé). Són de Cái (Cádiz) i els seus preus son bons.

En quant a quin model, jo sóc més del tomtom (uns 260€) i si de cas un segon (Garmin (series 60, Colorado, no sé...)) per fer offroad. Al final, el preu acaba sent casi el mateix...
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. nov. 12, 2010 10:31 am

Sip ...és una opció .... però és que prefereixo un sol aparell que m'ho dongui tot.

El cas es que mirant el GPS sol em surt més a compte al ActivaGPS, com dius, però si també em compro el soport per la moto de Touratech...... el conjunt em surt mes barat a Touratech


Imatge

Pero és clar, és sumar-li 100 euros més a un aparell ja car de collons

:crys

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 12, 2010 10:36 am

Mira aquestes ofertes ;)

Garmin ZUMO 660 a PIXMANIA (Link)- 499€
Fijación moto con cable alimentación, ¦ Tapa de protección para el soporte moto ¦ Soporte para vehiculo, Disco para el salpicadero Cable USB ¦ Cargador encendedor 12/24V ¦ Funda de protección ¦ DVD City Navigator


Garmin ZUMO 550 A PIXMANIA (LINK)-479€
DVD City Navigator Europe NT, Soporte para moto con material de fijación, Soporte de ventosa para coche, con altavoz integrado, disco adhesivo para salpicadero, funda de transporte, cargador eléctrico, cable de alimentación para coche, cable de alimentación para moto, cable USB, destornillador de protección, frontales personalizados (plateado y negro), manual en disco, guía de puesta en marcha rápida.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Jomila » dv. nov. 12, 2010 11:03 am

Bones,

jo tinc el 660 des de fa un any i mig, vaig tenir la sort d'aprofitar el gran premi de Jerez on ActivaGPS va fer una promoció de presentació i vaig poder comprar-lo a traves d'un conegut a un preu de llançament interessant.
Les meves opinions envers la maquineta.
En general jo n'estic força content, el faig servir de navegador, de reproductor de MP3, d'avisador de radars i de telèfon. La visibilitat és bastant bona, el bluetooth estèreo s'escolta força bé, tant en les ordres, la música i el telèfon. Enregistra les rutes que fas, cosa que n'hi ha molts que no fan. El tema de l'antena del trànsit també la porto i realment actualment son els calers més mal invertits, no és problema de l'aparell si no de les emissores que emeten l'informació. A vegades et marca problemes de trànsit quant no n'hi ha o els marca en el sentit contrari on realment són.
Jo el porto muntat en el suport d'origen i no he tingut cap problema.
Al any de tenir-lo es va quedar clavat, no feia res de res; ja vaig explicar-ho en un post. El vaig portar al servei tècnic i en uns quants dies ja en tenia un de nou amb tots els accessoris inclosos.
Si tens alguna pregunta més concreta, ja saps.

Salut

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. nov. 12, 2010 11:41 am

Gràcies Steelman.

Crec que la opció més “barata” (per dir-ne alguna cosa) és a :

http://www.activagps.com/_Garmin-Zumo-660_1377.htm#

Almenys estic segur de que porta TOTS els suports i accesoris, que aquests de Pixmania .... quan veus que venen packs amb la funda ... quan en realitat (teoricament) ja hi va inclosa .... o el carregador del cotxe .... No sé, em fa una mica de mala espina.

Bé, en realitat n’he trobat una una mica més barata :mrgreen: , però no m’inspiren tanta confiança com els d’ActivaGPS ( que són els que serveixen al foro BMW )

Aquesta :

http://www.electro10.es/product_info.ph ... _id/932355

Però ja et dic que la descarto. Els hi vaig enviar una pregunta i encara m'han de contestar.... :enfaduu Imagina't si fos un problema.



Jomila, això del soport original em té interessat.

Fas pistes, tu ?
Com es comporta en situacions “dures” ?
Pot caure o patir més del compte ?
On l’has col.locat ?
La conexió a l’encenedor és gran, oi ? És que al meu quadre d’instruments tinc la conexió petita ....

Això que comentes de que es va quedar penjat .... ja ets el tercer o quart que m'ho comenta, que després molt bé perquè te n'envien un de nou, però no m'agradaria trobar-me segons on i snese l'aparell .... que a vegades no sé tornar a casa :oops:

Recordo un dia al mig del Monegros, per tot arreu on miraves només es veien pistes i més pistes ..... el poble m´és proper no teniem ni idea on podia ser .... si no fos pel GPS ens quedem allà a viure :mrgreen:

Una altra coseta :

Quina targeta màxima hi puc posar ? M'interessa que sigui com més gran millor ... pel tema mapes i musiqueta :mrgreen:

Gràcies

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 12, 2010 11:46 am

També esta molt be de preu el de ActivaGPS, si t´inspira confiança doncs es una molt bona oferta

Amb tot, no es per defensar la meva proposta, nomes per si futures ocasions t´interesses algo. jo el vaig comprar a Pixmani i cap problema eh, portava tot el que a la pagina oficial de garmin posava que havia de portar.

V?s
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Jomila » dv. nov. 12, 2010 2:17 pm

Bones,

intento respondret totes les preguntes.
Pistes no en faig
He circulat amb pluja forta, s'ha mullat i cap problema.
Ha caigut alguna vegada i quant circulo per Bcn el porto suelto dins el topcasse, ho sigui que cops i copets uns quants.

Imatge


La connexió la vaig fer directe a la bateria.
Si vols com que tinc tots els accessoris doblats, et puc deixar el suport original per que provis si et pot anar bé abans de comprar-te'l.
El tema de la targeta, jejejeje. Suposo que deus haver mirat en alguns fòrums els problemes que donen, jo t'explico la meva experiència.
Tinc una micro sdhc de 4GB i en el primer que vaig tenir no vaig tenir cap problema, ara bé, en el que tinc ara aquesta targeta hi hagut alguna vegada que el Zumo no la troba, solució, posar una SD a seques. La que tinc jo es de 2GB.

Salut
Jomila l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 12, 2010 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. nov. 12, 2010 3:38 pm

Gràcies Jomila, per les fotos, les explicacions i l'oferiment !!!

A veure què decideixo al final .... Ja et tindré al corrent.

Salut

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Joanstrom » dv. nov. 12, 2010 6:05 pm

Jo hi porto una tarja de 8gb per musica i un mapa topo de Catalunya i de moment cap problema, per si et serveix de info.
Els mapes de tot Europa caben a la memòria del aparell, o sigui que si no hi vols posar topogràfics, fotos o música, no et caldria la SD.

Per cert el suport és original Ram, s'adaptarà a qualsevol de les teves boles ;)

Jo no faig gairebé OFF i no puc dir-te si aguantarà el ritme d'una cabreta com tú :D :D

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Xepe71 » dv. nov. 12, 2010 10:24 pm

He donat un cop d'ull al Garmin. Els mapes d'offroad són exactament els que faig servir amb el meu eTrex (per caminar, anar en bici, i ara el meu GPS de moto - leTrex no té so ni BT, però es fa el que es pot :D ). Són 110% recomanables! Si la part de carretera et convenç, llavors és la via a seguir...

I pel que fa a tenir dos GPS, ara no estic tan convençut del que et vaig suggerir de tenir-ne dos. Crec que amb un Zumo n'has de tenir prou.

I finalment, a ActivaGPS hi he comprat el soport del meu GPS (l'eTrex). Els vaig fer dos preguntes, i en 3 hores tenia la resposta. Molt bon preu, i servei excelent (en 2 dies a casa). Així que també recomano aquesta botiga.

Si vols donar un cop d'ull al GPS, diumentge el puc portar (diumenge el portaré), i podràs veure els mapes.
Xepe71 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 12, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Gandalfgs » ds. nov. 27, 2010 2:49 am

Hola,

fa poc que me l'he comprat i la veritat és que no m'acaba d'agredar. L'algoritme de ruta és molt poc efectiu i els menus són infantils i poc seleccionables. En quant a rutes el tomtom li dona mil voltes i també a la presentació de carreteres. De tant en tant es queda penjat uns segons mentres representa el mapa i coi pel preu que costa ja podria portar una cpu més potenta!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Opinions Sobre Garmin Zumo 660

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 27, 2010 10:20 am

[quote user="Gandalfgs" post="148062"]Imatge[/quote]

Ostii, Gandalf, quant de temps!!! :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “El Racó del GPS”