RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 16, 2018 10:41 am

deixo els ports que tindrem que passar el dia de marras, potser m'en deixo algun pero realment encara que ho sembli si es segueix la ruta fil per randa sera una jornada espectacular.

PORT DE LA BONAIGUA 2072 mts
PORT DEL CANTÓ 1718 mts
COLL DE JOSA 1620 mts
COLL DE LA TRAVA 1480 mts
PORT DE LA CREU DE PERVES 1343 mts
COLL DE BOIXOLS 1332 mts
COLL DE LA TRAPA 1321 mts
COLL DE FAIDELLA 1250 mts
PORT DE VIU DE LLEVATA 1230 mts
COLL DE SERRA SECA 1229 mts
COLL DE LA BATALLOLA 1197 mts
COLL DE BRACONS 1132 mts
COLL DE CANES 1120 mts
COLL DE TERRADELLAS 1100 mts
COLL DE LA BOIXEDA 1092 mts
COLLADA DE SENTIGOSA 1064 mts
COLL DE COUBET 1010 mts
LA TRONA 865 mts
COLL DE BUCS 781 mts
COLL DE CAMPORIOL 515 mts
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. feb. 17, 2018 9:37 pm

Kpeps ha escrit:deixo els ports que tindrem que passar el dia de marras, potser m'en deixo algun pero realment encara que ho sembli si es segueix la ruta fil per randa sera una jornada espectacular.

PORT DE LA BONAIGUA 2072 mts
PORT DEL CANTÓ 1718 mts
COLL DE JOSA 1620 mts
COLL DE LA TRAVA 1480 mts
PORT DE LA CREU DE PERVES 1343 mts
COLL DE BOIXOLS 1332 mts
COLL DE LA TRAPA 1321 mts
COLL DE FAIDELLA 1250 mts
PORT DE VIU DE LLEVATA 1230 mts
COLL DE SERRA SECA 1229 mts
COLL DE LA BATALLOLA 1197 mts
COLL DE BRACONS 1132 mts
COLL DE CANES 1120 mts
COLL DE TERRADELLAS 1100 mts
COLL DE LA BOIXEDA 1092 mts
COLLADA DE SENTIGOSA 1064 mts
COLL DE COUBET 1010 mts
LA TRONA 865 mts
COLL DE BUCS 781 mts
COLL DE CAMPORIOL 515 mts
Gràcies Kpeps


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dg. feb. 18, 2018 12:23 am

Això és de boixos, primer no podia accedir a la inscripció i quan ho he aconseguit als 10-15 min ja m'ha tocat el dorsal 454 -shock

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 18, 2018 12:28 am

He entrat al minut 1 i ja sóc el 321, una bogeria
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 18, 2018 12:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dg. feb. 18, 2018 12:44 am

A mi m'ha anat be al entrar les dades dels 4 companys que anirem pero m'ha donat problemes amb el pago,total que soc el 497 una bogeria

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dg. feb. 18, 2018 10:46 am

jo tinc el 63, al final m'en vaig anar a la feina a les 23,30 ja que alla el ordenador m'onple les dades automaticament i va anar tot rodat , realment es una prova que te molta acceptacio e ilusiona a la gent, ahir vaig fer els dos primers trams i ja explicare que tal,el primer es .....callo....be,no callo , molt trencat i que et fa frenar,ser prudent de debo i agafar mides em va agradar ,si segueixes el recorregut molt de navegacio , el segon ja no has de patir per el asfalt i comença la Rider amb uns paissatges flipants i un trasat espatarrant, a veure si acavem amb totes les estrelles del firmament a la cartolina :catsalt :catsalt :catsalt
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 18, 2018 12:24 pm

Kpeps ha escrit:jo tinc el 63, al final m'en vaig anar a la feina a les 23,30 ja que alla el ordenador m'onple les dades automaticament i va anar tot rodat , realment es una prova que te molta acceptacio e ilusiona a la gent, ahir vaig fer els dos primers trams i ja explicare que tal,el primer es .....callo....be,no callo , molt trencat i que et fa frenar,ser prudent de debo i agafar mides em va agradar ,si segueixes el recorregut molt de navegacio , el segon ja no has de patir per el asfalt i comença la Rider amb uns paissatges flipants i un trasat espatarrant, a veure si acavem amb totes les estrelles del firmament a la cartolina :catsalt :catsalt :catsalt
850 a la Rider1000 i gairebé 1400 a la 500, han d’estar a punt de tancar inscripcions en els dos recorreguts.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: DeuBCN » dl. feb. 19, 2018 4:51 pm

jo tambe vaig aconsseguir plaça. Sortirem el 219. :CatVictoria
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Mon&mon » dl. feb. 19, 2018 7:28 pm

Hola

Nosaltres no tan ràpids com en kpeps però força be, dorsals 184 i 185.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 19, 2018 8:02 pm

Bé, doncs aquí la prèvia dels dos primers trams, valgui dir que el wats de Nukutawake que si anava, ell anava a estar em va saber a glòria ja que si vols saber si tens una ruta ben marcada, et poses davant seu i quan ve un gir primer ho penses i després mires pel retrovisor a veure si té l'intermitent posat, així saps que vas bé, comencem. A les 8 d ela matí vam quedar al Congost, m'agrada començar les prèvies allà, és com una tradició i més marques els temps reals.

Imatge

En no res arriva en Nukutawake

Imatge

Charla de rigor y anem cap alla una mica emboirat pero......

Imatge

El desviament cap a Solsona

Imatge

la carretera de Fonollosa que no té cap complicació en la qual crec s'haurà d'anar amb compte més que res perquè hi ha molt disc de 50 a causa de les urbanitzacions ja m'enteneu.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I abans d'Aguilar de Segarra ens desviem per un camí rural sense cap dificultat ... .en un principi que després es lia .......

Imatge

Fins trobar la cruïlla amb una creu de pedra i la indicació de Salo

Imatge


A partir d'aquí ja es lia la marimorena, no és complicat però hi ha molt tros que l'asfalt sembla inexistent, res que no s'hagi fet ... ..


Imatge

A les proves em remeto, precaucio i ja està, tampoc ho veig perillós ja que no t'ho trobes darrere d'una corba que vas llançat, és que no es pot córrer i no hi ha mes.

Imatge

Imatge

Las vistas son espectaculars quan no hi ha boira

Imatge

I es va alternant amb tros amb un asfalt perfecte

Imatge

Un altre desviament, aquí ja hem d'anar buscant Pins, en aquest tram l'asfalt és gravat però no té complicació

Imatge

Aixi esta

Imatge

Imatge

Imatge


I trobem el desviament que ens puja cap al santuari de Pinos

Imatge

Anem pujant sense complicacio

Imatge

Imatge

Imatge


En arribar a Pinos hi ha un desviament cap a l'esquerra que marca Ardevol, l'agafem, baixem i en breu arribem

Imatge

Imatge

Imatge


El que s'ha dit el Google Maps i el navy marcaven 1h 15 m, la realitat és que en 53 m el teníem pelat

Imatge

Ja penjaré el segon tram, salutacions.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 17, 2018 6:12 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. feb. 19, 2018 8:50 pm

Bona nit companys,
He estat uns dies desconnectats, ja que tenia la mare a l'hospital, però tot ha anat millorant i vaig decidir-me inscriure a la Rider. Tot això de la Rider es una bogeria.
Jo em vaig inscriure a les 12:03 "sort de la meva dona" ja que pràcticament dormia, i he pogut sortir al lloc 66.
Ara serà qüestió de anar reconeixent els tramps, i per sort, amb aquest any passen per a prop de casa (Alguns -shock )

Salut :senyera
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Mon&mon » dj. feb. 22, 2018 9:12 pm

Kpeps ha escrit:Bé, doncs aquí la prèvia dels dos primers trams, valgui dir que el wats de Nukutawake que si anava, ell anava ...

... segon tram, salutacions.
Molt bones cròniques, ja estem esperant el segon tram...

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 24, 2018 10:19 am

aquest segon tram el faig en dos parts

Doncs aquí va la segona, aquest és des Ardevol fins a les Masies de Voltregà, la veritat és que a mínim que segueixis les indicacions de l'organització i li posis punts intermedis al navy és gairebé impossible anar per un altre lloc, una altra cosa que sí que em va passar és passar-me uns metres quan hi ha canvi de carretera ja que les desviacions són amb mala indicació i per carreteres mes estretes, els tres desviaments que hi ha '' complicadets '' els tres m'els vaig saltar , havent de girar ja que em sortia de la ruta marcada ... ..el camí quan surts de Ardevol en direcció a Su, ja és de doble carril i ens seguia acompanyant la boira.

Imatge

Imatge

Imatge


Aquí el desviament aquesta en una recta bastant llarga i és fàcil passar-s'ho perquè no vas mirant el navegador

Imatge

Imatge

Imatge

La veritat és que és un tram molt divertit i amb unes vistes precioses, un cop t'has desviat surts a la C 55 una mica abans de Cardona

Imatge

Imatge

D'aquí fins el ditxos encreuament de la '' sementera '' i sense problemes ja cap a Viver i Serrateix que tampoc te cap complicació ja que tot el traçat esta net

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Un cop passes Serrateix a uns quants km 'sa mà esquerra trobarem el desviament de Puigreig que també em vaig passar uns metres, si algú arriba a Navas..... s'ha equivocat de camí, no passa res perquè agafa la C 16 i cap amunt, l'únic és que pot haver perdut alguna estrelleta ......

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En arribar a Puigreig s'ha d'anar cap a la C 16 que després d'anar seguint les indicacions cap a Berga ja estarem en el que els ciclistes dirien un fals pla, la veritat és que alleuja una mica perquè tot el traçat no donarà respir fins Les masies .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En breu ja estarem ficats en feina una altra vegada, deixarem l'autovia i per una altra carretera estreta anirem feia Santa Maria de Merles, s'ha d'anar amb precaució però no hi ha problema.

Imatge

Imatge

Imatge

En creuar Sta Maria de Merles veurem el desviament cap a la dreta que marca l'organització i en una estona més de curvitas trobarem el desviament que ens portarà cap a Prats de Lluçanès

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 24, 2018 10:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 24, 2018 10:29 am

Continuació i final tram 2 Agafarem la carretera que va cap a Prats de Lluçanès i entrarem al poble, en arribar a un encreuament en el que només podem anar a esquerra o dreta anirem cap a la dreta

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En uns km passarem Olost pel mitg i arribarem fins a la variant que hi ha per no fer totes aquestes corbes, això els vilatans, nosaltres tenim una altra missió i ens les hem d'empassar, jejejejeje, aquí un cop estiguem en aquesta via de 3 carrils també hem d'anar mirant el GPS ja que l'encreuament que hem d'agafar per anar cap a Sant Bartomeu del Grau no es veu gaire be i també gairebé em passo

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Per aquesta arribarem sense problema a Sant Bartomeu que per obres ens van desviar per darrere d'una fabrica que semblava una pista de gel

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I un cop deixat enrere el poble i després d'uns km 's mes de corbetes ens trobarem amb el desviament cap a l'esquerra i casi en plena corba , això si és un camí rural.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

ens portarà cap a unes rotondes que seguint les indicacions de les Masies de Voltregà ens portés al segon PC de la jornada.

Imatge

Imatge

En aquest el Garmin en sortir em marcava 2 h 20 m , ho vam fer en gairebé 1h ¾ a pas Rider sense córrer, en definitiva, els dos primers ja ens indican com serà aquesta Rider si se segueix el traçat de l'organització, moooolt entetingudet i laboriós , ale ja no dono més la llauna.

Imatge

Imatge

i mira...estan fent les fotos del lloc de segellat....apareix un altre mototurista que va seguir cami :catBirra :catBirra

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordi » dg. feb. 25, 2018 5:40 pm

Cara'm Josep,

Amb aquestes cròniques tan detallades i completes que fas, no ens cal apuntar-nos a la Rider, perquè és com si la féssim des de casa.
Moltes gràcies per aquests excel·lents reportatges!!! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 26, 2018 10:17 am

Jordi ha escrit:Cara'm Josep,

Amb aquestes cròniques tan detallades i completes que fas, no ens cal apuntar-nos a la Rider, perquè és com si la féssim des de casa.
Moltes gràcies per aquests excel·lents reportatges!!! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Jordi
no res,tot un plaer compartir,la veritat es que ja saps que es una excusa per sortir,ademes es poden agafar idees per fer rutes ja que alguns trams no els havia fet mai ja que no pensava al pasar per davant del trencall, ni que fos una carretera valida de fer :cathola :cathola :cathola
p.d recordeu els de la hivernal que en Pepi ens va portar per una carretera que anava de la de Prats d e Lluçanes fins la de Sta Maria de Merles que vaig dir que no havia fet mai ?? dons es fa pero al reves,i aixi algunes mes.
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dc. feb. 28, 2018 4:04 pm

Bones nois.

Estic probant kurviger, ahir vaig desde la seva web modificar un parell de GPX i sembla que funciona molt bé, per si algú hi vol trastejar, val 7 euros, però de moment la tinc "pirata" si veig que va bé la compraré segur.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 01, 2018 9:21 am

Johan88 ha escrit:Bones nois.

Estic probant kurviger, ahir vaig desde la seva web modificar un parell de GPX i sembla que funciona molt bé, per si algú hi vol trastejar, val 7 euros, però de moment la tinc "pirata" si veig que va bé la compraré segur.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
la veritat es que estic flipant (potser es una casualitat) i he posat els punt de sortida i el de Ardevol i m'ha fet la ruta per on diu la organitzacio :catBirra :catBirra gracies per compartir aquesta troballa.

https://goo.gl/5ChHYe

aquest segon ja no,pero es bastant facil anar posant punts intermitjos

https://goo.gl/dMbdX6
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dv. març 02, 2018 6:52 pm

Kpeps ha escrit:
Johan88 ha escrit:Bones nois.

Estic probant kurviger, ahir vaig desde la seva web modificar un parell de GPX i sembla que funciona molt bé, per si algú hi vol trastejar, val 7 euros, però de moment la tinc "pirata" si veig que va bé la compraré segur.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
la veritat es que estic flipant (potser es una casualitat) i he posat els punt de sortida i el de Ardevol i m'ha fet la ruta per on diu la organitzacio :catBirra :catBirra gracies per compartir aquesta troballa.

https://goo.gl/5ChHYe

aquest segon ja no,pero es bastant facil anar posant punts intermitjos

https://goo.gl/dMbdX6
Bones company,

Jo vaig modificar tots els GPX per la app de kurviger, ara els penjo per si els voleu fet servir, vaig afagir els punts necesaris per pasar per el recorregut oficial.

Que tal va? La lía com l'osmand a cada volta? Jaja

//cloud.tapatalk.com/s/5a998f4e359 ... rviger.zip

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. març 08, 2018 1:42 am

Bones nois, he provat aquesta app, te molt bona pinta.

Obres els GPX i automàticament queden importats.

A veure que tal va, aquest disapte miraré de probarlo.

https://www.google.es/url?sa=t&source=w ... zFN2lqNsy2

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”