o sigui que qui vulgui ja ho sap,salutacions cordials i blablabla.....per cert,aquest es veu que encara no e sel cartell oficial.

Moderador: Airald

Fantastic,no se si he fet be pero tinc hotel a 20 km’s,a Arcos de las Salinas , al mateix poble i rodalies no vaig trovar res de res,si algu troba quelcom mes a prop i vol compartir no tinc cap problema,ja que puc anular,contan que jo anire divendres fent ruta cap alla.Napoleon ha escrit:Per poc que pugui, hi aniré (amb calçotets de coll alt)

He canviat la meva reserva a Arcos de las Salinas, com en KpepsJordi Pons ha escrit:En principi jo vindré, si no es giren les coses fins aquella data
He reservat a "El Mijares" de Olba
Ja quedarem, oi ?

Superfantastic, ja anem parlant de aqui fins allà, la veritat és que em fa molta gràcia i si es amb bons companys molt millorJordi Pons ha escrit:He canviat la meva reserva a Arcos de las Salinas, com en KpepsJordi Pons ha escrit:En principi jo vindré, si no es giren les coses fins aquella data
Ja quedarem, oi ?

, he vist que a la nit fan foguera i ruta de torxes, es clar que tornar al vespre cap el hotel es molt important fer-ho acompanyat.
, he vist que a la nit fan foguera i ruta de torxes, es clar que tornar al vespre cap el hotel es molt important fer-ho acompanyat.Kpeps ha escrit:Superfantastic, ja anem parlant de aqui fins allà, la veritat és que em fa molta gràcia i si es amb bons companys molt millorJordi Pons ha escrit:He canviat la meva reserva a Arcos de las Salinas, com en KpepsJordi Pons ha escrit:En principi jo vindré, si no es giren les coses fins aquella data
Ja quedarem, oi ?

, he vist que a la nit fan foguera i ruta de torxes, es clar que tornar al vespre cap el hotel es molt important fer-ho acompanyat.

Napoleon ha escrit:Jo també tinc reserva feta a Arcos de las Salinas
A la sortida de gener, acabem de concretar la ruta d’anada
Apa, doncs, ja ens veurem

Vec que aquesta opcio no a agradatToni Royo ha escrit:A mi m,agradaría anar.
Mireu el Hotel de Montanya a Rubielos de Mora
Podría ser una bona opcio.
Nem parlan
Adeu adeu

A mi, particularment, no és que no m’agradi l’opció, però si m’en vaig a Rubielos i se n’assabenta la família, com a mínim em tallen els ousToni Royo ha escrit:Vec que aquesta opcio no a agradatToni Royo ha escrit:A mi m,agradaría anar.
Nem parlan
Adeu adeu

la veritat es que quan ho vas posar ja havia lligat el altreToni Royo ha escrit:Vec que aquesta opcio no a agradatToni Royo ha escrit:A mi m,agradaría anar.
Nem parlan
Adeu adeu

ho vaig mirar i els preus eren mes alts del que he agafat i ademes no incluien el esmorzar per lo que no vaig dir res mes
 ho vaig mirar i els preus eren mes alts del que he agafat i ademes no incluien el esmorzar per lo que no vaig dir res mes   
   qualsevol cosa ho dius per baixar cap alla o el que sigui
 qualsevol cosa ho dius per baixar cap alla o el que sigui   

hola senyoret,jo tenia pensada una ruta,que em sembla que varem fer un tros el dia de la Wowrider i tambe quan la KDD o potser m'ho imagino,ja direu que us sembla https://www.google.com/maps/dir/Manresa ... 605426!3e0 i com sempre ja sabeu que tot es modificable i blablablablaNapoleon ha escrit:Jo també tinc reserva feta a Arcos de las Salinas
A la sortida de gener, acabem de concretar la ruta d’anada
Apa, doncs, ja ens veurem

per mi el lloc de quedar perfecte,ja em va be,mes endavant ja posarem hora, he vist els video's de la pujada i ja m'ha arribat la mosca al nas, veig que s'embrutara la motoJordi Pons ha escrit:A mi també m'esta bé la ruta, només que ens trobarem a Corbera d'Ebre, bar El Racó
https://www.google.es/maps/place/Raco+d ... 4747?hl=ca
ja quedarem pels horaris
Ahir vaig contactar en Peter de l'organització pel tema inscripcions, em va passar un exel que l'hem d'omplir per inscriuren's i per anar a recollir l'estrella !!!!
passeu-me els vostres e-mails per privat i us el re-enviaré, l'ompliu i mo torneu que així li enviaré amb el conjunt, si us sembla ?
ahir em vaig entretenir a cercar videos al youtube on vaig veure la pujadeta per pista per recollir l'estrella, i DEU N'HI DO !!!!

aneu mirant per fer-vos un idea

https://www.youtube.com/results?search_ ... javalambre+

Això depen de la neu que hi hagi cada any.Jordi Pons ha escrit:ahir em vaig entretenir a cercar videos al youtube on vaig veure la pujadeta per pista per recollir l'estrella, i DEU N'HI DO !!!!