La meva intenció originaria era anar a França a la zona del Tourmalet i Gavarnie, pero a ultima hora em va sortir unes cosetes per fer a Olot, aixi que vaig anar fent ruta sobre la marxa.
Al final la ruta va ser aquesta. Uns 630km's aproximadament.

A Olot tenia de ser-hi a les 10.00 del mati, segons el GPS havia de llevar-me a les sis del mati per ser-hi a l´hora sens pasar per Autopista. Jo li vaig fer cas i a les 9.00 del mati estava a Olot. Aixi que vaig aprofitar per esmorzar a la bonica Plaça de Catalunya, El centre de la capital de la garrotxa es precios, cada vegada que hi vaig m´agrada mes ;)
A les 10.30 ja estava llest aixi que vaig marxar en direcció als coll de capsacosta i despres el coll d´Ares (els vaig fer amb la Deuville i ja fa molt i em va agradar molt) aixi que vaig encarar-me a la C26 per anar-los a buscar.
En aquesta carretera vaig parar a posar benzina, pq com que inicialment volia entrar a França doncs...aqui al nostre país (de moment) es mes economica ;). Alli vaig veure dues BMW parades. AL mirar la matricula vaig veure que estaven comprades a BMW Busquest (Concessionari BMW a Tarragona).
A dins la benzinera/bar estaven ells i varem estar parlant una estona . Ells feien la volta a Catalunya en tres dies. Eren de Tarragona i em varen dir si volia ajuntar-me amb ells a la ruta, Anaven direccio a la Collada.
Com que no tenia ruta fixa i no m´esperava ningu enlloc, doncs em vaig apuntar amb ells amb l´intecio de un cop a puigcerda entrar a França cap a Ax-les-Thermes i per anar a fer el Col de Pailheres, i despres emoblicar-me per carreteres petites i perdudes de la zona.
A Puigcerda ens varem reajuntar els tres per fer-nos una foto ;)

Per cert , mentres estavem alla varem veure aquest parell de vehicles (que no sabria definiri i son molt curiosos)

Per cert. Ahir semblava que fes dos dies que vaig amb moto :( . Vaig marxar amb maniga curta i la jaqueta d´estiu i sense l´equip d´aigua. Em vaig pelar de fred. :sado :sado Per aixo a Puigcerda vaig canviar una mica de nou d´idea. Estava el cel molt encapotat i l'aire fresquet era de pluja aixi que vaig entrar a França per anar en direccio Andorra per el Col de Puymurens.
Al pujar-lo degut al desgel hi havia aigua per tot arreu!!

El paissatge estava precios, tot ple d´aigua, tot verd,....... en fi que era com estar al paradis, i curvejant vaig coronar el ja mes que conegut i familiar Puymurens

la vall que hi ha en el triangle de El Pas de la Casa-Puymorens-Ax les thermes m´encanta i ara estava preciosa. Mireu

La pujada al Port d´Envalira va ser xunguillo,com us he dit anava amb jaqueta d´estiu,guants d´estiu i maniga curta. A dalt del port el termometre de la moto em marcava uns optimistes 5º de temperatura!!! Per aixo no hi ha foto d´aquest port ;)
Vaig creuar Andorra fins al centre comercial del Punt de Trobada on vaig parar a escalfar-me i a comprarme un polar!!! (que al tornar a catalunya em feia nosa :martell )
Durant la estona que vaig creuar Andorra, pensava en la intensio de fer el port del cantó, pujar la Bonaigua i baixar per la N230 (tunel de vielha) pero , al mateix temps anava ploviscant, i per l´oest es veia encara mes tapat i jo sense l´equip d´aigua. Aixi que vaig pensar en anar baixant i improvitzar.
Al arribar a Organya vaig deixar la C14 per ficar-me en una carretera local que em porta a Figols. El principi aquesta carretera creua el (ara) caudalos Segre per aquest bonic pont.

La carretereta que porta fins a Figols no te gaire història. Es bonica pq esta vorejant el Segre tota la estona, pero poca historia mes.
A Figols vaig veure aquesta esglesieta romanica, que la vaig trobar molt maca, per aixo vaig parar a fer-li un parell de fotografies ;)

De figols surt una pista local asfaltada, que continua vorejant el Segre fins a la LV-401. Aquesta carretera surt de la C14 i ens porta passant per Cambrils fins al Coll de Jou (port del compte). Aquesta carretera es ESPECTACULAR , sobren les paraules aixi que us poso les imatges que parlen per si soles ;)

A Colldejou vaig baixar cap a Solsona per la Carretera que passa per Sant Llorenç i per la presa de la Llosa del cavall. Uns revolts rapids tambe van be de tant en tant (tot i que jo preferixi les carreteres mes estretes i amb revolts mes lents). El estat del embassament de la Llosa del Cavall es fantastic ;)

De Solsona, com que encara era d´hora vaig decidir donar una volteta mes. Per la C26 per la Collada de Clarà cap a Basella. Abans pero vaig fer una paradeta al encantado i petit poble de Castellar de la Ribera.

Despres d´aquesta paradaa de nou a buscar la C14. Al fer-ho vaig veure que el fina de la Riera Salada, era com un embassament tot inundant i ple d´aigua..

Despres vaig pensar, que deu ser part del panta de rialb i com que fins ara mai havia estat ple, doncs no ho havia vist mai :)
De Basella ja vaig fer via cap a Casa per la ruta tipica de Ponts,Tarrega,Belltall,Montblanc.
Per cert a Ponts em vaig retrobar amb els dos companys de BMWMOTOS que ells els havia agafat un fort aiguat i havien decidit abortar la missio de la volta a Catlaunya i tornar cap a casa
Doncs ja esta.. a no!!! Jo tambe hi era a la ruta, no nomes la moreneta i el passaitge, una mostra ;)