Viatge pel Pais Basc (versió 1)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Viatge pel Pais Basc (versió 1)

Entrada Autor: Gandalfgs » ds. abr. 21, 2007 10:52 pm

Hola, acabo de tornar d'una escapadeta pel pais basc, doncs m'ho he pogut combinar per fer festa uns dies i els he aprofitat.

o de versió 1 és pq, un cop l'he vist encare en tinc més ganes d'anar-hi uns dies a l'estiu, o sigui que hi haurà una versió 2.

Imatge
Vaig sortir el dimecres 18, i pràcticament vaig estar tot el dia de ruta (unes 8-9h.), Ei que la meva moto no està pensada per grans rutes! amb tot us puc dir que quan fa 4 o 5 hores que estas anant amb moto el cul ja no fa mal... bé de fet ja no te'l sents.
Imatge
La meva xt amb dues motos de mossos al fons :twisted: :twisted:
(Per cert heu anat a veure aquesta peli de moteros "cerdos salvajes"? jo ja l'havia vista i als primers mosquits, avelles i demés insectes aixafats a la visera del meu casc, em vaig enrecordar d'alguna escena d'aquesta peli 100% recomanable).


L'anada va esser molt bonica, passant per l'eix fins a lleida, monzón, barbastro, huesca, pamplona i llavors seguin la n-121a fins a Irun. Els deauvilleros us encantaria, curves molt maques amb boniques vistes, els diferents paisatges, des d'àrids i desertics amb algun pantà per mig i el verd del pais basc.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Amb un petit espant de pluja vaig arribar a l'alberg on em varen atendre molt bé. Com que estava baldat vaig decidir no moure'm d'irun el primer vespre i anar a algun restaurant de la part vella. (sopar light, cogollos i revuelto de bacallà), però molt bó.

El dijous 19: boira, molta boira! o sigui que rés de rutes. em vaig quedar a donosti, on vaig visitar la ciutat, les platges, edificis... els pintxos, el pacharan...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Després de tot un dia de caminada, vaig anar a un fantàstic caserio, passant per el monte igueldo i anant a parar a ursúbil (aqui la meva moto era la reina... per fi pista!!!) on vaig tastar la sidra a ritme de txo, acompanyada de una truita de bacallà i d'un chuletón, uf el dia de caminada havia valgut la pena, en fi un punt a senyalar dins el meu gps.
Imatge
Imatge
Imatge
Acabat el sopar vaig anar a veure com era donostia de nit, xacolin, xacolin como sube el cabroncin! bé xacolin, birra, pintxos i diversió.

dia 20, divendres:
Avui estava de sort! no hi havia boira, vaig parar-me a un taller mecànic on em varen donat grasa per la cadena molt amablement(ja li toca revisió) i vaig fer la ruta de la costa que em vareu aconsellar... magnífica!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge



donostia, monte igueldo, orio, zarautz, gaetaria, zumaia, deba, mutriku, ondarroa, mendexa, leketittio eps parada per dinar! allà em vaig trobar amb un bar de moteros (foto de la willow's tavern)al mateix port on preguntant em varen aconsellar que anés a EA i Elantxobe i Gernika-Lumo. Aquest recorregut es fa seguint la costa on els paisatjes son molt bonics i veus la banda de Bermeo i tota la ria. Un cop ets a Gernika, la tornada la pots fer per autopista, com que ja era tard doncs així ho vaig fer. Però és clar havia de sopar i bé com que a la sidreria en vaig quedar molt satisfet... repetimos... amb el menu diferent, ara bacallà amb pebrots i costelles de porc. a aquesta nit ja sabia com funcionaba el tema i vaig poder parlar amb el regent de la sidreria, que em va deixar fer bones fotos i em va explicar el procés de la sidra. He d'admetre que vaig beure molta més sidra que el dia anterior. Lamento dir que no sé el nom del caserio/sidreria, doncs no vaig guardar factura dels dos sopars, pero si que tinc la posició al gps.

Dia 21: Tornada a casa. Un adeu amb les noies de l'alberg (molt simpàtiques, dades alberg Irun, avda elizatxo 18 943621042 web:http://www.irun.org/martin/caste/precios_albergue.htm) i molts km a les espatlles. Espero tenir acabats els soports aquest estiu!!! tinc l'esquena feta pols... les ampolles de pacharan pesen força!


Com que alguns ho heu demanat, tinc les posicions dels llocs visitats i rutes en format tomtom o bé en googleearth.
A veure si ens animem hi hi anem en grup algun dia:D

Agur.
Gandalfgs l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 26, 2007 12:13 am, en total s’ha editat 11 vegades.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 21, 2007 11:00 pm

M'alegro que t´hagi agradat tant Euskadi!!
A mi tambe em va agradar moltissim, i tambe vull fer la Versio 2 ;)

Posa alguna foto home ;)

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » ds. abr. 21, 2007 11:21 pm

M'en alegre de que t'haja agradat Euskadi, els seus paisatges, laseva gent, gastronomia. Quant pugues penja les "fotiles" plis.
Enhorabona.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. abr. 22, 2007 12:38 am

Tens tota la raó del mont hi ha llocs que et deixen ganes de repetir.
Veig que ho passares bé...Felicitats !!!

Com diuen a tot arreu: NO FOTOS = NO VIATGE.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

DADES D'UTLITAT

Entrada Autor: RafaCarme » dg. abr. 22, 2007 11:16 pm

Hola gandalfxt, pel que veig la sortida ha anat molt bé, i has aprofitat algunes recomanacions.

Si no t'importa, no estaría de més el posar informació sobre els llocs de pernocta, restaurants,etc... que valguin la pena.

Per exemple, hotel X, en població X, preu tal, i l'enllaç.
( només el que creguis recomenable)

Aixó serviría per tots els demés companys que vulguin fer la ruta per allá, tenir algunes referencies.
Així anem confecionant informació més complerta d'ultlitat per a tots.

Una salutació,
Rafa

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. abr. 23, 2007 9:16 am

Que Guapo !!!! :D :D :D

Moltes Felicitats !!!! :ban :jump :ban :jump

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 23, 2007 10:43 pm

Gracies per compartir la ruta i les fotos amb nosaltres.

Aquesta la tinc a la carpeta de pendents

V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”