LA WEBCAM DE GAVARNIE

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

LA WEBCAM DE GAVARNIE

Entrada Autor: RafaCarme » dt. maig 01, 2007 11:28 am

Per curiositat, si voleu veure a temps real el temps a Gavarnie (nosaltres no hem pogut pujar, Jordi tenía pensat pujar i en Serralonga estava tres díes per allá), espero que hagin tingut sort.


http://www.webcam-gavarnie.com/

Una foto a temps real ( fa 5 minuts)
Imatge

Sense neu ( 423 mts de caiguda d'aigua)
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 01, 2007 3:11 pm

Hola nosaltres hi varem estar ahir!! No varem coincidir amb en Serrallonga :(
(despres posare fotos)

VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. maig 01, 2007 8:12 pm

¿Que tal Jordi per Gavarnie?

Nosaltres ens varem tenir que tornar el dissabte tarda de Jaca cap a Barna.

Rafa

Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dc. maig 02, 2007 6:01 pm

Hola, Jo hi he estat tots tres dies, el temps no ha acompanyat gaire (Rafa no se si vas rebre la resposta al missatge que em vas enviar, peró aquell mateix dia per la tarda va caure bastanta aigua), peró hem tingut temps de fer alguna excursió molt maca per allà, ara em poso a escriure una crónica amb les corresponents fotos i un video de la tornada, que com veureu va ser tota una odissea.

Jordi, vosaltres tenieu dilluns cap al vespre la moto aparcada al costat de un bar del poble ?
Vaig veure una varadero negre i al cap d'una estona la vaig veure passar amb una parella a dalt desde la finestra de l'apartament (per cert que a aquella hora ja plovia bastant).
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. maig 02, 2007 7:09 pm

Serrallonga ha escrit:Hola, Jo hi he estat tots tres dies, el temps no ha acompanyat gaire (Rafa no se si vas rebre la resposta al missatge que em vas enviar, peró aquell mateix dia per la tarda va caure bastanta aigua), peró hem tingut temps de fer alguna excursió molt maca per allà, ara em poso a escriure una crónica amb les corresponents fotos i un video de la tornada, que com veureu va ser tota una odissea.

Jordi, vosaltres tenieu dilluns cap al vespre la moto aparcada al costat de un bar del poble ?
Vaig veure una varadero negre i al cap d'una estona la vaig veure passar amb una parella a dalt desde la finestra de l'apartament (per cert que a aquella hora ja plovia bastant).
Hola Pau, donç no vaig rebre el missatge ( potser problemes de cobertura?? entre França i Spain, a saber.

Et vaig enviar el missatge perque el día no pintava molt bé per allá i divendres tarda va ploure bastant a Jaca, i per "allà dalt" es veia bastant negre la cosa.

No sé si has vist la meca crónica però dissabte ens varem tenir que tornar per temes familiars,però amb el temps que feia tampoc haguesin pujat segurament.

Espero per veure la teva crónica.

Una salutació,

Rafa

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”