Per les serres d'Alacant

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Per les serres d'Alacant

Entrada Autor: QSC » dt. maig 01, 2007 6:56 pm

Divendres 27 d’abril

Per la sortida tenia preparada la ruta fins a Benifairó de la Valldigna tota per interior, amb l’intenció de no trepitjar autopista i si molta carretera comarcal.

Sortia a les 13:00 de Sabadell sota quatre gotes (la cosa no pintava molt be) fent cap a Terrassa per anar a Sant Sadurní d’Anoia passant per Martorell i Gelida. Tot seguit Vilafranca del Penedès, Vendrell, Valls, Reus i Mora d’Ebre, d’aquí ja agafar direcció Valderrobles i Morella.

Imatge

Imatge

Tot correcte fins que vaig agafar la carretera de Prat de Comte !!!, esta tallada per obres i han obert caminals secundaris per circular .... tot un circuit trail.

El segon xàfec el trobo al port de Torre Miró, però al arribar a Morella ja ha parat. D’aquí agafo direcció a Ares del Maestre amb l’intenció de fer la Serra d’Alcora, però ja es massa tard i decideixo tirar pel dret cap a Castelló per Vall d’Alba.

Imatge

Imatge

Tot just a Sagunt la cosa pinta molt magra, es fa fosc per moments ..... i no precisament perquè se’n va el sol. M’aturo i em poso l’equip d’aigua, sort d’això perquè no para de ploure fins a Alzira. Aquí no es que plogués....queia el diluvi universal, ja eren quasi les nou del vespre i vaig tenir que parar... no veia res de res.

Aquí es on entra en Tonet, em va venir a escoltar cap a Benifairò .... això si, ell amb cotxe.

Dissabte 28 d’abril

Teníem reservada habitació a un hotelet de Tàrbena http://www.hotel-tarbena.com/inicio.php A les quatre de la tarda vàrem sortir Tonet i jo amb les nostres respectives...... motos. Les nostres respectives de veritat Araceli i Júlia, junt amb les nostres nebodes Mar i Anna van agafar el cotxe per trobar-nos allí.

Els preparatius
Imatge

I ja hi som..... cap a Tàrbena !!!!:ban :ban :ban
Imatge

De seguida comencem amb els revolts
Imatge

Però de sobte en Tonet veu un cartell!!! :shock: :shock: :shock:
Imatge

cop de fre i tots parats !!!!... ai quina porrrr !!!!
Imatge

Em diu ...que?? “t’atreveixes”?.... però que diu aquest ara, dic jo, s’ha begut l’enteniment? 13 kms. de pista??
Imatge

En Tonet va veure que jo no estava per la tasca vàrem continuar, però aiiiii.....sense avisar veig que enfila terra.....ja hi som !!!!!
:enfaduu :enfaduu :enfaduu
Imatge

I total, per veure un paisatge !!!

Imatge

Tot seguint la moda..... vàrem fer la nostra becaina
Imatge

Be, per avui ja està be. Continuarem el reportatge amb el Coll de Rates, dinar a Altea i retorn per Confrides

Aqui va la continuació...


A les dos quarts de set arribàvem a Tàrbena.
Imatge

Cal dir que Tàrbena ( al igual que Xalò) després de l'expulsió dels moriscs al 1609, va ser repoblada per 17 famílies mallorquines. Això ha portat unes característiques peculiars en el parlar (encara conserven l’article “sa” de les illes) i entre els seus productes típics hi es la sobrassada.

I abans de sopar .... una passejada pel poble

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Diumenge 29 d’abril


Ens alcem i el dia es presenta molt be comparant-lo amb les prediccions meteorològiques
Imatge

Primer de tot un bon esmorzar
Imatge

Tot seguit recollim les motos del “parking” que molt amablement ens ha cedit en Paco, l’amo del hostal.
Imatge

I apa...!!!! a fer mes revolts
Imatge

Imatge

Formula no gens grata per a mi: DIUMENGE + BON TEMPS + REVOLTS = RRRR’s
Imatge

Aquest tram de carretera n’estava ple, sort que nosaltres busquem d’altres sensacions. Agafem una carretereta sols practicable per trails .... be, i per segons algunes Pan€, que es porta fins aqui.
Imatge

Imatge

Aprofitant que la cordura es molt pròpia per fer baixa muntanya, deixem les motos a baix i apa....cap a munt, cap a les coves.
Imatge

Veure pintures rupestres te el seu encant, la veritat
Imatge

Imatge

Aquelles cosetes d’allà baix son les nostres motos
Imatge

Desprès ja continuem per les nostres corbes.
Imatge

Imatge

Voliem fer mes volta però se’ns fa tard. Ens esperen per dinar ... o sigui que li diem al GPS ...a Altea per la mes ràpida

Imatge

Arribem a Altea, on ja ens espera la família
Imatge

Com que no hi havia massa fam ... vam demanar alguna cosa per picar. En lloc d’una paella...que aquesta sigui acompanyada d’un arròs a banda.
Imatge Imatge

Fem bona cara oi ?????

Imatge

I el resultat del “piscolabis”

Imatge

I això es tot per la meva part, desprès d’això el dilluns cap a casa, han estat 1.200 kms . Tres dies molt bonics gaudint d’aquelles terres i de les seves gents.

Si s’escau el cunyat ja ampliarà el reportatge... això si, quan deixi de tocar el flabiol per Murcia. I quant m'expliqui amb detall per on varem passar posaré els mapes

Records a tots de Júlia, Araceli, Anna i Mar

V’sssssssssssssss
QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 01, 2007 10:59 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. maig 01, 2007 7:13 pm

Bona ruta, però de la becaina no us vau poder estar, eh!!. Això comença assemblar un foro de dormilegues. :b9

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 01, 2007 7:34 pm

Bona ruta companys.

Per la "moda" d'aquest foro veig que es cert, com diuen els poetes, que per veure la vida amb certa lucidessa cal estar adormit...jo també la possaré en practica. :wink:

Esperant la segona part.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. maig 01, 2007 7:53 pm

Imatge

Imatge

Imatge


Quina colla de DOMINGUEROS !!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:!: i Vvvvsss

P.D: Jordi, les fotos son molt guapes, tinc moltes ganes de veure’n més de la pista,
que tal va anar el tranqui-trail ????? :wink: :wink: :wink:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. maig 01, 2007 8:55 pm

Anna ha escrit:Imatge

Imatge

Imatge


Quina colla de DOMINGUEROS !!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:!: i Vvvvsss

P.D: Jordi, les fotos son molt guapes, tinc moltes ganes de veure’n més de la pista,
que tal va anar el tranqui-trail ????? :wink: :wink: :wink:
La edat no perdona xiquets.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 01, 2007 9:36 pm

Bones!!!

Quina ruta més maca... i quina enveja tots plegats!!! Aquest pont no he tocat la moto, l'aiguat que ha caigut a l'hora de marxar, m'ha anulat 3 sortides... estic una miqueta com de MALA HOSTIA!

Gràcies per contar-ho!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dt. maig 01, 2007 9:47 pm

Heu de tenir em compte que el cos ès savi, i més quan ja tens una edat. I jo escolto al meu cos i si em demana una "manigueta" doncs paro i la faig, que el que estic veient per aquí ès que hi ha molta enveja :twisted: :twisted:
A per cert!, la ruta també molt xula, ja ens faràs cinc céntims de com acaba, si es que la vàreu acabar, o la migdiada es va allargar...i no va donar temps per res més. :lol: :lol:
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. maig 01, 2007 10:30 pm

Boneeesssss......

Carles, aixo no es res.
carles ha escrit:Bones!!!

Quina ruta més maca... i quina enveja tots plegats!!! Aquest pont no he tocat la moto, l'aiguat que ha caigut a l'hora de marxar, m'ha anulat 3 sortides... estic una miqueta com de MALA HOSTIA!

Gràcies per contar-ho!

Fins aviat!
Nosltres sortirem el disabte des de Sagunt (Valencia) am plutja, mes que plutja, casi diluviant.

Arrivarem a Roda de Isabena (Huesca) amb plutja.

El diumenge, en casa, cartes, domino, T.V., revistes, diaris........, a la tarda sols ferem un tomb per les rodalies, ¡¡¡¡AMB PLUTJA!!!!!!

El dilluns, que la cosa semblaba de cara, una mala relliscada i vinga la tercera versio de "tot anava tan be"

Avui hem sortit cap a casa, i de nou amb plutja fins Lleida.

Ni fotos, ni videos, ni res de res, sols mala llet, sort que hem arrivat sans i estalvis.

¡¡¡¡¡NO TORNE A PIRINEOS!!!!!!!!!

Adeeeeuuuuuuu
Rutilo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 01, 2007 10:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. maig 01, 2007 10:34 pm

Boneeeeeessssssss

Tonet, quina envetja tio, com se ho monteu, osti tu, i sempre alguna paelleta.

Gracies per les fotos.

Vinga fins aviat.

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dt. maig 01, 2007 10:43 pm

felcitats nois una sortida fantastica!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. maig 01, 2007 10:48 pm

Quina enveja que em doneu, molt bona quilometrada.

Esta clar que heu passat uns dies molt macos.


Be, com que això de la becaina ja sembla contagiós, hi han dues mes per la llista,
amb el seu permís aquí las teniu.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Amb el permis del siono1000, Sra i Nanof :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 01, 2007 10:50 pm

RUTILO ha escrit:Boneeesssss......

Carles, aixo no es res.
carles ha escrit:Bones!!!

Quina ruta més maca... i quina enveja tots plegats!!! Aquest pont no he tocat la moto, l'aiguat que ha caigut a l'hora de marxar, m'ha anulat 3 sortides... estic una miqueta com de MALA HOSTIA!

Gràcies per contar-ho!

Fins aviat!
Nosltres sortirem el disabte des de Sagunt (Valencia) am plutja, mes que plutja, casi diluviant.

Arrivarem a Roda de Isabena (Huesca) amb plutja.

El diumenge, en casa, cartes, domino, T.V., revistes, diaris........, a la tarda sols ferem un tomb per les rodalies, ¡¡¡¡AMB PLUTJA!!!!!!

El dilluns, que la cosa semblaba de cara, una mala relliscada i vinga la tercera versio de "tot anava tan be"

Avui hem sortit cap a casa, i de nou amb plutja fins Lleida.

Ni fotos, ni videos, ni res de res, sols mala llet, sort que hem arrivat sans i estalvis.

¡¡¡¡¡NO TORNE A PIRINEOS!!!!!!!!!

Adeeeeuuuuuuu
Vaja Arturo... quina putada tot plegat!!!

I jo que et feia fent el Tourmalet... espero que no fos res la relliscada!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. maig 02, 2007 12:49 am

Felicitats per la ruta Tonet i QSC!!

I gràcies per fer-nos-en gaudir! De la ruta, la migdiada ja la faig sempre que puc! :lol: :lol: alguns recordaran a fussimanya :wink:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 9:27 am

Que guai que os ho veu passar, tú! :D

Mercès per compartir-ho.

Parlant de becaines: aqui teniu la primera becaina que es va fer el 28 de maig de l'any passat a la sortida de l'estany Gento.
:wink:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 04, 2007 8:27 am

Bona ruta!!!
Cada vegada em feu mes ganes (si no en tenia ja!!) de poder baixar a les terres valencianes, per que tambe tenen uns indrets magnifics!!

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. maig 04, 2007 7:54 pm

Quina enveja de sortida.
Joer...... que xulo, que maco, quins camins, quines paelles, quina companyia, quina........

Enveja, enveja.........

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Felicitats família.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. maig 04, 2007 10:18 pm

Hola cunyao. Ostress, tota la setmana sense poder entrar al foro i encara no havia pogut veure el resum de la escapadeta que ferem.
QSC ha escrit:
Si s’escau el cunyat ja ampliarà el reportatge...
No crec que calgui que jo comente res més al respecte, donada la qualitat del reportatge i l'encert del "peus de foto", done la meva "bendició" al document. :b9
QSC ha escrit:
Em diu ...que?? “t’atreveixes”?.... però que diu aquest ara, dic jo, s’ha begut l’enteniment? 13 kms. de pista??
Ja tinc ganes d'anar a veure com acaba alló. Si no vaig demà, aniré el diumenge. Ja ho contarem :twisted:
RUTILO ha escrit:
El dilluns, que la cosa semblaba de cara, una mala relliscada i vinga la tercera versio de "tot anava tan be"
:twisted: :twisted: :twisted: Sense comentaris. Jo no dic res :twisted: :twisted: :twisted:
Steelman ha escrit:
Cada vegada em feu mes ganes (si no en tenia ja!!) de poder baixar a les terres valencianes, per que tambe tenen uns indrets magnifics!!
burruktala ha escrit:
Quina enveja de sortida.
Joer...... que xulo, que maco, quins camins, quines paelles, quina companyia, quina........

Enveja, enveja.........
Quant vullgau... :wink: vos esperem amb impaciència. :!: :!:

Gràcies QSC per mostrar-ho.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. maig 04, 2007 10:25 pm

Cunyat ... no t'enrotllis i penja els mapes de les rutes :twisted: :twisted: :twisted:

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. maig 04, 2007 11:33 pm

Bonica sortida companys i amics!!!
Sembla que al QSC li agafarà "gustirrinín" a això d'axafar terrossos...!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » ds. maig 05, 2007 6:32 pm

QSC ha escrit:
Cunyat ... no t'enrotllis i penja els mapes de les rutes :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge

Supose que no voldràs que penje com es pot tornar de Cocentaina a la Valldigna no?
No aprofitarà per a res (perque no baixa mai ningú) però, els teus desitjos son ordres per a mi. :evil: :evil: :evil:
... eppur si muove.!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”