Tres dies a Gavarnie

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Tres dies a Gavarnie

Entrada Autor: Serrallonga » dc. maig 02, 2007 7:05 pm

Hola Nois, ja sóm a casa després d'un viatge molt maco, tot i que el temps no ha acompanyat gaire, peró tot i així ens ho hem passat molt bé (amb un bon ensurt a la tornada :? ) , Gavarnie és un lloc fantàstic, un dels paratges més macos que he vist mai.

per cert, Anna, tinc el teu plat :wink:

Bé doncs paso a fer un petit resum el que han estat els tres dies

Primer la ruta d'anada:

Sortida a les vuit del matí de Mataró cap a Vic, Berga passant per la carretera de Prats del Lluçanes, Tremp per sant Llorenç de morunys (llosa del cavall), la Pobla de Segur, El Pont de suert, Castejón de Sos, Ainsa, Bielsa, Araougnet, Coll d'aspin, (Tourmalet tancat :cry:), Gavarnie.

Val a dir que les dones no van venir amb moto, sino que van venir amb cotxe i ens anavem trobant a diferents punts durant el camí (no era questió d'anar a pas de cotxe :wink: )

La anada va ser força tranquila, sense gens de pluja.

Primeres fotos

Els protagonistes dalt del coll d'aspin (Jo sóc el que va sense casc, l'altre és el meu company d'aventures Joan Ramon)

Imatge

Aquí amb les meves dues nenes
Imatge

Foto del Col d'Aspin
Imatge

Arribada a Gavarnie cap a les Vuit del vespre
fotos desde el balcó de l'apartament

Imatge

Imatge

Després d'una passejada per el poble i un bón sopar, "El descanso del guerrero"

Imatge

Diumenge, excursió fins al Circ a veure l'impressionant salt d'aigua de 400 m. d'aprop
Imatge

De tornada cap al poble vam passar per una ruta diferent a la del camí principal, i ens vam trobar amb tot aixó (entre d'altres coses impressionants, infinitat de salts d'aigua, gorgues, passos entre les parets de les muntanyes i vistes fantàstiques).

Imatge

Imatge

Imatge

El poble des d'el camí cap al Circ

Imatge

Un bón berenar per recuperar forces

Imatge

El Dilluns Al matí Vam passar per Lourdes a comprar el plat de L'anna :wink:
Aquí en teniu la proba

Imatge

Per la tarda Vam anar a donar una volta per els ports de montanya dels voltants i ens vam trobar amb aquestes vistes

Imatge

Imatge

I per acabar unes fotos de l'apartament, i de la gran protagonista, que s'ha portat com una campiona

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment, us explicaré la odissea de la tornada.

9H. del matí, sortim de Gavarnie plovent, enfilem la carretera cap a Lourdes, Tarbes i cap al tunel de Bielsa, comencem a pujar el port que ens ha de portar al tunel, i comença a caure la nevada més impressionant que he vist mai, continuem amunt, només ens falten 3 Kms per arribar al túnel peró la neu ja fa un gruix considerable, en 5 minuts, la carretera es fa intransitable, les motos comencen a derrapar, ens quedem "clavats" a 2 Kms. del túnel, impossible tirar ni endevant ni tornar a baixar, comencen a arribar cotxes a la nostre alçada i a quedar-se creuats enmig de la carretera, practicament ningú no duia cadenes, impossible moure les motos ni un pam.
De cop i volta, al cap d'una hora més o menys, el que sembla que serà la nostre salvació, la màquina llevaneus. Passa la màquina peró no n'hi ha prou, les motos continuen patinant.

Per sort les dones duien cadenes al cotxe, les posem i els diem que passin devant per intentar seguir les seves roderes, sembla que funciona prou bé, fem un Km. més i un altre tap de cotxes creuats impedeix continuar a les nostres dones amb el cotxe, per sort aconseguim arribar fins darrera un 4x4 que va tirant amunt, i seguint les seves roderes aconseguim arribar a la boca del túnel, al cap de poc arriben les dones amb el cotxe i podem atravessar el túnel fins a Bielsa, on ja només hi plovia.

Van ser les dues hores i els dos Kms. més llargs de la meva vida, en alguns moments vam arribar a creure que hauriem de deixar les motos allá.

Aquí us deixo un video que anava gravant la meva dona desde el cotxe.
No és de gaire qualitat, peró us podeu fer una idea del que va ser la nevada.

http://video.google.es/videoplay?docid= ... 9977681613
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. maig 02, 2007 7:20 pm

Un viatge impressionant nois. Però pregunto jo des de la meva ignorància. No val més deixar la muntanya per l'estiu!!!! Ho és que us va la marxa
:form :form :form :form

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. maig 02, 2007 7:23 pm

Bones!!!

Quina casualitat, i no us vau trobar una Varadero negra?? Deurieu ser els unics que anaven per aquella zona... :roll: :roll: :roll:

Bona ruta, si senyor!!! :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. maig 02, 2007 7:26 pm

Collins, tindrem que tornar a batejar al Tunel de Bielsa i dirli EL TUNEL DEL TERROR, després de llegir la crónica d'en Jordi i la teva.

Quina mala pata!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, l'important es que, encara que utilitzant els trucs d'en Macgiver, ho veu sortir força bé dintre del panorama que hi havía, del quel m'en alegro molt.

Ara, com li comentava al Jordi, ens hem d'enrecordar que la alta montanya es cosa seria, i mai estás preparat del tot per aquests imprevistos ( jo he passat algún de bastant fotut pel pirineo arago nés, i encara que sense moto, et fa replantehar algunes cosses.

Lo dit, m'en alegro de que hagi quedat en una anécdota ( o quasi).

Per cert, una altre cosa, els apartaments son recomenables?

Si es així, ens pots pasar l'enllaç, preus i demés?.

Si anem posant aquestes informacions ens anirem asabentant tots d'aquets llocs recomenables o no, per anar o no ( valga la rebuznancia).

Una salutació,

Rafa

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. maig 02, 2007 7:28 pm

Torno a preguntar:

Saps els kms o el temps que es triga caminant tranquilament fins a la cascade??

Sé que hi ha un servei de caballs, burrus ( no polítics, dels rucs de tota la vida), per anar fins a la cascada.

Saps alguna cosa?

Gracies,

Rafa

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 7:36 pm

Caram, nois, quina aventura també, ¿eh? :?

Excel.lent crònica i no menys espectaculars fotos. :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. maig 02, 2007 7:42 pm

Acavo de veure el video, Pau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUIN MARRÓN ( encara que de color blanc).

Ara maginat que no porteu cotxe i aneu dos a la moto i carregats fins a dalt, que encara sería més complicat.

La moraleja podría ser:

SI VAS A LA ALTA MONTANYA,COMPTE, PERQUE EL TEMPS ENGANYA,
PERQUE SI VAS EN MOTO I NO A PEU...
A LO MILLOR ET TROVES NEU,
I COM TINGUIS MALA SORT,
ET QUEDES AL MIG DEL PORT,
PERÓ SI PORTES UNA TRAIL
AGRAIRÁS "ELS TACOS" MÉS QUE MAI.

Poeta motomontanyés

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dc. maig 02, 2007 7:45 pm

una ruta muy guapa con unas vistas ecelente
me la punto para el verano para perdenos algun dia
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. maig 02, 2007 7:50 pm

Felicitats per les Fotos, per la Ruta i pel Vídeo !!!!!!! :jump :Saltant :jump :Saltant :jump :Saltant

Puc imaginar-me lo malament que ho vau passar en aquells moments :( :( ,
i per sort tot va acabar bé :wink: :wink: , però aquestes imatges son espectaculars de veritat,
i un record com aquest és impressionant... :D :D :D

Sempre més recordareu aquest viatge :wink: :wink: :wink:

Gràcies per compartir-lo :!: :!:

:!: i Vvvvsss



P.D : I MIL GRÀCIES per recordar-vos del meu plat :!: :!: :!: :!: :!: :!:

:ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump

Os esperen a La Garriga un parell de :cerv :cerv :cerv
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 02, 2007 9:03 pm

Ostres tu...¡¡¡
Tothom uns dies per aquets monts de Deu admirant, disfrutant i patin.
I nosaltres a casa envejan i maleint. :oops:

Quines experiencies...¡¡¡

Salutacions.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. maig 02, 2007 9:07 pm

Holaaaa,

Tal i com diu l’Anna es un viatge que sempre recordareu, per temps que passi. Realment els Pirineus han estat complicats aquest pont de maig. Moltes gràcies per compartir l’aventura amb nosaltres.
Unes fotos espectaculars de veritat i el vídeo impressiona de debò.


:shock: :shock: :shock:
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. maig 02, 2007 9:11 pm

Excelent viatge Serrallonga, i molt boniques les fotografies!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. maig 02, 2007 9:32 pm

Excel-lent reportatge i paisatges, gràcies per compartir-les.


Felicitats.


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dc. maig 02, 2007 9:38 pm

Molt maques les fotos llàstima de la nevada jo m’ho apunto per quan faci mes caloreta. :lol:

Avatar de l’usuari
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dc. maig 02, 2007 10:12 pm

JoanF ha escrit:Un viatge impressionant nois. Però pregunto jo des de la meva ignorància. No val més deixar la muntanya per l'estiu!!!! Ho és que us va la marxa
:form :form :form :form
Després de l'hivern que ha fet, no ens imaginaven ni de bon tros que tota la neu que no ha caigut ens cauria a nosaltres al damunt en un parell d'hores al més de Maig :lol:


Rafa, fins a la cascada desde el poble hi ha 1 Hora a peu caminant tranquilament per el camí, peró si t'agrada una mica el senderisme, t'aconsello agafar un mapa de camins i seguir-ne algún dels que passen per la muntanya, són espectaculars, passes per sota les cascades i per entremig de les parets de la muntanya, i les vistes són fantàstiques.

I per si no t'agrada caminar, hi ha un servei de lloger de rucs i cavalls per anar-hi.

En quant als apartaments, nosaltres ho vam reservar amb 3 mesos d'antelació per internet a aquesta adreça

http://www.gavarnie.com/es_ete.asp

i l'apartament que vam llogar nosaltres es aquest

http://www.gavarnie.com/Sejourner/Espag ... &Offset=50

Es bastant recomanable, tot i que una mica antiquat, te de tot i la propietaria és una dona molt agradable que es preocupa perque estiguis a gust i a més parla castellà, així que no hi ha problemes per entendre's
A nosaltres, fins i tot ahir al vespre ens va trucar a casa a veure si haviem tingut bon viatge.

Vull recomanar tambè el "Mas Roig", un restaurant a la n-230 a 6 Km. de Benabarre direcció Lleida, on tot i que desprès de la aventura a la neu hi vam arribar cap a les 4,30 h. amb la cuina tancada, ens van atendre molt bé i ens van fer un pa amb tomàquet i uns talls de llom amb formatge molt bons.
Serrallonga l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2007 4:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. maig 02, 2007 10:20 pm

Viatge impresinant, dels que esrecordan tota la via.

Fotos meravelloses, bona companyia....

ENHORABONA !!!!!

Gracies per compartir les fotos.


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. maig 02, 2007 10:49 pm

Serrallonga ha escrit:
JoanF ha escrit:Un viatge impressionant nois. Però pregunto jo des de la meva ignorància. No val més deixar la muntanya per l'estiu!!!! Ho és que us va la marxa
:form :form :form :form
Després de l'hivern que ha fet, no ens imaginaven ni de bon tros que tota la neu que no ha caigut ens cauria a nosaltres al damunt en un parell d'hores al més de Maig :lol:


Rafa, fins a la cascada desde el poble hi ha 1 Hora a peu caminant tranquilament per el camí, peró si t'agrada una mica el senderisme, t'aconsello agafar un mapa de camins i seguir-ne algún dels que passen per la muntanya, són espectaculars, passes per sota les cascades i per entremig de les parets de la muntanya, i les vistes són fantàstiques.

I per si no t'agrada caminar, hi ha un servei de lloger de rucs i cavalls per anar-hi.

En quant als apartaments, nosaltres ho vam reservar amb 3 mesos d'antelació per internet a aquesta adreça

http://www.gavarnie.com/es_ete.asp

i l'apartament que vam llogar nosaltres es aquest

http://www.gavarnie.com/Sejourner/Espag ... &Offset=50

Es bastant recomanable, tot i que una mica antiquat, te de tot i la propietaria és una dona molt agradable que es preocupa perque estiguis a gust i a més parla castellà, així que no hi ha problemes per entendre's
A nosaltres, fins i tot ahir al vespre ens va trucar a casa a veure si haviem tingut bon viatge.
Moltes gracies per l'informació, l'afegeixo a la carpeta pendent de Gavarnie

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dc. maig 02, 2007 11:15 pm

Boneeeeessss

Pues jo que estava malaint el no poder anar, veig que la sort ha estat del meu costat.

Felicitats per el viatje i les fotos, al fi i al cap les aventures no deixen de formar part dels viatjes.

Adeeeeeeuuuuu

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dj. maig 03, 2007 12:34 am

Aquestes rutes i aventures no s’obliden mai. Felicitats per aconseguir-ho i gràcies per compartir-ho amb tot nosaltres.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. maig 03, 2007 6:58 pm

Molt guapo !!!
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”