caiguda

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
yosep
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 5:32 pm
Ubicació: Sant fost de campsentelles

Entrada Autor: yosep » dl. maig 07, 2007 12:09 pm

Primer de tot, el meu amic està bé, li fa mal una mica la cama, pero res important, es més esta traballan sense problemes.

Us explico com va anar la caiguda, va ser sortint de Bonmatí, anavem a fer les corves a poc a poc, el meu amic estava ultim, a continuació estava jo, devant meu anava una VFR i a continuació crec que en siono 1000, encara que no estic segur. Doncs això, vem començar les corves, jo anava mirant de tant en tant cap al meu amic i de sobte no el veig, afluixo una mica, no el veig venir, paro em dono la volta i vaig baixant cap avall, el veig en un revolt que s'havia sortit, ell estava dret, pero la moto s'havia caigut per un terraplé. Ell estava nerviós, per la caiguda, llavors vem agafar la moto, la vem tornar a la carretera, vem recollir les peces trencades de la moto i més endavant havia una sortida, ens vem dirigir a la sortida un cop allá, vem intentar posar bé el carenat de la moto que estava tot trencat i tort. Llavors com no venia ningú i la moto anava ens vem anar cap a casa poc a poc.

Tranquils ya sé que no us veu adonar del que va passar, no pasa res.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. maig 07, 2007 3:47 pm

yosep ha escrit:Primer de tot, el meu amic està bé, li fa mal una mica la cama, pero res important, es més esta traballan sense problemes.
......
Tranquils ya sé que no us veu adonar del que va passar, no pasa res.
Si vols que et digui....jo de tranquil no n'estic gens..... considero que aixó no tindria que haver passat, i que ens en tindríem que haver adonat.

El que si que està clar, és que la propera sortida, si no ens coneixem la gent del grup, tenim que tenir més cura.....

Com saps vaig caure no fa gaire, i sempre he dit lo important d'estar acompanyat en aquests moments.
Suposo que tots els que qui han passat per una experiència així, compartiran això.

Si no hi arribes anar tu, que??????

No vull ni pensar-ho.
Com es sol dir, bé està el que bé acaba, però crec que en tenim que treure una lliçó.

Per descomptat jo he après la meva.

Avatar de l’usuari
jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. maig 07, 2007 11:21 pm

Anims al company d'en Yosep.

Tot plegat ha sigut un malentes. Alguns ja ens coneixem de les sortides, que una persona coneguda tanqui el grup tambe pot ser una opcio

Salutacions

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dt. maig 08, 2007 1:05 pm

Josep conec mol ve al Burrucktala, treballem plegats i u asta, passen força malament, fins i tot ei va falta a la feina, dentra altres coses si una cosa, te al seu favor es un gran sentit de la amistat i mai deixa cap amic de banda..............Sento no expressarem ve em català pro uniré intentant
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. maig 08, 2007 6:26 pm

yosep, com és diu el teu amic?

Voldria explicar-te una petita història:

Fa anys quan vaig tenir la primera moto "grossa" una Cagiva Merlis de 450 cc i estava fent unes pistes per Els Àngels amb un company, vaig caure en una postura extranya, tenia la moto a sobre i el peu i la cama (sort de les botes!!) a sota. Tot era inclinat i malgrat que no em feia mal la cama ni el peu no els podia moure i no podia aixecar la moto (un pla inclinat en contra meva). Vaig passar uns 30 minuts així, fins que va passar un pagès amb un Land Rover i va aixecar la moto (sinó encara hi seria) i vaig poder sortir i marxar sense més problemes, després d'agrair-li de tot cor el que va fer.

Em vaig prometre a mi mateix que mai deixaria un company de ruta "tirat", i sempre més, quan porto gent a darrera miro tot sovint per veure que tot està controlat.

L'altra dia vaig interpretar de manera incorrecte els fets i per una cadena de circunstàncies vaig optar per marxar. A la cruïlla que hi era no tenia gens de cobertura,(ni amb en Ramon ni amb en Miquel vaig poder contactar) als 7 ó 8 minuts varen passar dues motos, i els hi vaig marcar el camí, ells varen fer l'stop i després de saludar-me, marxaren en direcció contraria. Després de fer una cigarreta i de mirar coses de la màquina de fotos vaig decidir marxar, pensant que en Siono1000 s'havia equivocat el dir que venien dues motos més.

Suposo que el teu amic no voldrà sortir més amb nosaltres, sàpigues que si voleu venir un altre dia, no us deixarem anar al darrera :wink: ; i per part meva esteu convidats a un toc :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dt. maig 08, 2007 11:48 pm

Acabo llegir això de la caiguda, celebro que el company d’en Yosep estigui bé i espero que això de les caigudes en les sortides no es converteixin en costum.

AU-dios.

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dc. maig 09, 2007 12:04 am

Punyeta!! No caigueu, que ens podem fotre mal.
Pero si algú pensa anar a visitar els terraplens, que no se n'estigui i que passi al davant, que així ho veurem tots. I, de pas, pararem a fumar i a estirar les cames.

Vinga, nens; potser que ens hi pixem tots, en aquell mal revolt, i així el marquem ben marcat per tal que no hi caiguin d'altres.
Vaja; que no hagi estat res.

P.d.: Naturalment, el que passa és comprensible. El gruix del grup va tirant i no es fa un recompte sempre, a cada stop. És impossible. Solució proposable: que sempre que es pugui el darrer porti un walkie-talkie.

Però també es fa evident que aquestes cosesetes passen, i es pot dir que formen part del fet de viure. Probablement si escarmentessim una mica mercès a experiències d'altri, seriem quasi infalibles. Però em temo que això: ni el Papa!!
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
yosep
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 5:32 pm
Ubicació: Sant fost de campsentelles

Entrada Autor: yosep » dc. maig 09, 2007 10:50 pm

El meu amic es diu Francisco, ha dit que no pasa res i que espera tornar a sortir altre dia amb la gent de mototurisme.
stromkel ha escrit:yosep, com és diu el teu amic?

Voldria explicar-te una petita història:

Fa anys quan vaig tenir la primera moto "grossa" una Cagiva Merlis de 450 cc i estava fent unes pistes per Els Àngels amb un company, vaig caure en una postura extranya, tenia la moto a sobre i el peu i la cama (sort de les botes!!) a sota. Tot era inclinat i malgrat que no em feia mal la cama ni el peu no els podia moure i no podia aixecar la moto (un pla inclinat en contra meva). Vaig passar uns 30 minuts així, fins que va passar un pagès amb un Land Rover i va aixecar la moto (sinó encara hi seria) i vaig poder sortir i marxar sense més problemes, després d'agrair-li de tot cor el que va fer.

Em vaig prometre a mi mateix que mai deixaria un company de ruta "tirat", i sempre més, quan porto gent a darrera miro tot sovint per veure que tot està controlat.

L'altra dia vaig interpretar de manera incorrecte els fets i per una cadena de circunstàncies vaig optar per marxar. A la cruïlla que hi era no tenia gens de cobertura,(ni amb en Ramon ni amb en Miquel vaig poder contactar) als 7 ó 8 minuts varen passar dues motos, i els hi vaig marcar el camí, ells varen fer l'stop i després de saludar-me, marxaren en direcció contraria. Després de fer una cigarreta i de mirar coses de la màquina de fotos vaig decidir marxar, pensant que en Siono1000 s'havia equivocat el dir que venien dues motos més.

Suposo que el teu amic no voldrà sortir més amb nosaltres, sàpigues que si voleu venir un altre dia, no us deixarem anar al darrera :wink: ; i per part meva esteu convidats a un toc :wink:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”