Recorregut de motos històriques Palamós

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Recorregut de motos històriques Palamós

Entrada Autor: Bul1256 » dg. maig 06, 2007 5:31 pm

Be companys es per qui l’interessin les clàssiques aquest diumenge 13/05 hi ha aquest recorregut per al Baix Empordà amb sortida i arribada a Palamós pesarem per, La Fosca, Palafrugell, Begur on s’oferirà un esmorzar amb productes autòctons del poble desprès tot seguit Aiguafreda, Cap Sa Sal, Sa Riera, Pals, Peratallada aquest dos últims de un gran interès històric i medieval tot desprès trobarem Vulpellac, Fonteta La Ganga carretera 100x100 vinculada amb probes de motor (rallys), (trials), (pujades) i mes, un recorregut revirat per arribar a Calonge i Palamós uns 70 kms amb al 70 com a denominador comú, no es pot pesar de 70 i motos construïdes com a màxim l’any 70

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 06, 2007 5:38 pm

ostres gracies per dir-ho !!
Pero la familia m´ha reclamat aquest cap de setmana
Un diumenge que tenia lliure i :twisted: :twisted: :twisted:

SI pots anar-hi fes-ne fotos ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. maig 06, 2007 5:55 pm

Steelman ha escrit:ostres gracies per dir-ho !!

SI pots anar-hi fes-ne fotos ;)
Las fotos hi ha un fotògraf que la segueix i en va tirant per desprès penjar-les a la web http://www.amhg.cat/ jo com que la moto que portaré segur que amb dona ¿crec? que petits problemes de carburació o dit d’una altre manera posta a punt amb ves de càmera portaré bugies i tornavisos esperant acabar-la. (La sortida no la moto)
A veure si algú s’anima.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. maig 06, 2007 8:29 pm

Ostres!!!
Amb el que m'agraden a mi les clàssiques i no podré anar-hi!!! :cry: :cry: :cry:
El diumenge dia 13 estaré rutejant, amb molt de gust per cert, per terres valencianes...però pensaré una mica amb vosaltres!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. maig 13, 2007 9:20 pm

Una crònica de la sortida les fotos les posaré aquí mateix quant surtin a la web del moto cub, primer unes 150 motos el nivell de restauració altíssim hi han motos mol per sobre la qualitat que oferia el seu moment el fabricant, cromats, cablejats, part elèctrica,pneumàtics,carburadors, etc.
Models i marques la majoria dels anys 50, 60 jo destacaria per el meu gust, Bultaco 3 Metrallas i dos Tss, Montesa Imp.Sport 250cc de competició, dos Ducati 24 Hrs amb xassís Briera, Ossa 250 de carreres, Norton, Ariel, BMW, Sanglas, Narcla, una pesada per el qui l’hi agradi el mon de les clàssiques.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. maig 15, 2007 7:35 pm

bul1256 ha escrit:... hi han motos mol per sobre la qualitat que oferia el seu moment el fabricant, cromats, cablejats, part elèctrica,pneumàtics,carburadors, etc.
Doncs espero amb impaciència la teva crònica...
Per cert...
Això que comentes del superior nivell de qualitat un cop s'ha acabat la restauració en relació al nivell original, sembla que és motiu de polèmica entre els afortunats poseidors d'aquestes maravelles, oi???
Hi ha qui opina que millorar la qualitat inicial és una mena d'enganyifa en vers a la propia moto...Suposo que aquests deuen ser els més puristes de tots...Els que opinen això vull dir!!!
Això si...el que trobo un pecat, és restaurar aquestes motos i no fer-les servir ni per anar a fer un petit tomb de tant en tant...Quina manera de desaprofitar el renaixament d'una moto!!!
Lo dit Bul...ja tardes a posar la crònica!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. maig 15, 2007 8:14 pm

xavi
Lo dit Bul...ja tardes a posar la crònica!!!
Ep Xavi la crònica es la de dalt en tot cas vols dir las fotos, les va tirar un del moto club i les penjarà a la web. Referen a la restauració es al que dius uns son al 100x100 puristes i les restauren al mil-límetre del fabricant jo particularment tot i tinguem-te’n una que vaig intentar restaurar-la dintre els canons una BMW R27 les altres tinc mol clar el tipus de moto que vull, de Bultaco TSS o Metralla i Ducati 24 Hrs amb aquestes tres faig el fet i son motos que es presten a una modificació de peces i recanvis actuals pneumàtics, amortidors, estriberas,etc etc sen surten de la restauració clàssica i purista, be aquestes ja n’iran vinguén la meva gran afició es el trial com la d'el grup de companys que varem anar a la sortida de Palamós.
Da fet la meva moto clàssica difereix bastant de la Ducati Mototrans del 1966

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”