Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre
Sortida: Lleida - Girona TRAIL
Data: Octubre, Cap de Setmana 8 i 9
Lleida i Girona, dues capitals catalanes que fins que no es va construir l'eix semblava que estaven molt lluny, amb un grapat de comarques enmig plenes de muntanyes i territoris preciosos per anar amb moto trail.
La meva proposta, seria per fer una ruta de 2 dies entre Lleida i Girona a poder ser sense tocar massa asfalt. Jo tinc uns caps de setmana del mes d'Octubre quan les calors ja han passat de llarg que crec que serien bons per fer la sortida.
Deixo la proposta a l'aire per que els valents/es que vulguin hi diguin la seva. Per les comarques de Girona conec algunes pistes i camins, però més enllà... necessito la col·laboració dels interessats i/o dels que vulguin ajudar.
Salut! ;)
Data: Octubre, Cap de Setmana 8 i 9
Lleida i Girona, dues capitals catalanes que fins que no es va construir l'eix semblava que estaven molt lluny, amb un grapat de comarques enmig plenes de muntanyes i territoris preciosos per anar amb moto trail.
La meva proposta, seria per fer una ruta de 2 dies entre Lleida i Girona a poder ser sense tocar massa asfalt. Jo tinc uns caps de setmana del mes d'Octubre quan les calors ja han passat de llarg que crec que serien bons per fer la sortida.
Deixo la proposta a l'aire per que els valents/es que vulguin hi diguin la seva. Per les comarques de Girona conec algunes pistes i camins, però més enllà... necessito la col·laboració dels interessats i/o dels que vulguin ajudar.
Salut! ;)
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 31, 2011 2:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Re: Proposta: Lleida - Girona TRAIL
Podria estar interessat, seguiré el fil.
Rodar en moto es lo meu
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Enric, hi ha un track de Moia fins a Madrid que és podria aprofitar.
Amb en Sacot i en Ramon vàrem fer el tram d'Oliana a Coll de Comiols i vàrem quedar rebentats,
segons com siguin les pistes costa molt fer quilòmetres.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=413471
Salut! ;)
Amb en Sacot i en Ramon vàrem fer el tram d'Oliana a Coll de Comiols i vàrem quedar rebentats,
Salut! ;)
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="173077"]Enric, hi ha un track de Moia fins a Madrid que és podria aprofitar.
Salut! ;)[/quote]
Hi ha opcions més fàcils que aquest track
Salut! ;)[/quote]
Hi ha opcions més fàcils que aquest track
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
m´agrada la idea i si fos per l´octubre gairabe segur que podria venir...
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
[quote user="pere29" post="173083"]m´agrada la idea i si fos per l´octubre gairabe segur que podria venir...[/quote]
per cert puc aportar uns cuants camins per la zona del ripolles, bergada i la cerdanya que ens posariem practicament a Sort
per cert puc aportar uns cuants camins per la zona del ripolles, bergada i la cerdanya que ens posariem practicament a Sort
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Doncs a veure si entre tots podem fer un track off, però que ens permeti avançar, jo havia pensat que el traçat natural seria seguir una mica la C-25, de fet les comarques per les que passa son estupendes, a veure si cadascú que s'involucrés amb el tema asumís una part del trajecte.
A veure si de mica en mica fem una bona colla i posem fil a l'agulla. Por ser una travessa maca.
Salut!
A veure si de mica en mica fem una bona colla i posem fil a l'agulla. Por ser una travessa maca.
Salut!
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Hola!!
Magnifica idea!! M'hi apunto! :D
A veure si comencem a muntar el track!
A veure si comencem a muntar el track!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs segons com sigui el recorregut a veure si puc venir amb la meva K-GS :???:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Tiramilles" post="173118"]Hola!!
A veure si comencem a muntar el track![/quote]
eus aquí un valent... :jump
A veure si comencem a muntar el track![/quote]
eus aquí un valent... :jump
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Jo no tinc massa problema per fer el de la zona d'Osona i el LLuçanes fins a la eix Berga-Manresa
A partir d'aquí no ho conec massa.
A partir d'aquí no ho conec massa.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Doncs jo fins a Girona faria, Girona, Sant Gregori, Mas Lluners, Brunyola, Castanyet, Sant Hilari... tot aixó amb un 90% pista bona i a partir d'aquí...no ho sé. S'ha d'investigar ;)
Salut
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si s'accepten subvencions de l'INSERSO i és a principis d'octubre, miraré d'anar-hi.
No puc ajudar gaire en les rutes, però si puc donar un cop de ma en alguna altra cosa ja hi podeu comptar!
No puc ajudar gaire en les rutes, però si puc donar un cop de ma en alguna altra cosa ja hi podeu comptar!
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Es una proposta temptadora,anirem seguint el fil per veure dates i veure si puc ajudar en algun tram osonenc.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Hi molts mes gironins al fil que lleidatans. Será Lleida- Girona o a l'inrevés?
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="PEREBI" post="173266"]Hi molts mes gironins al fil que lleidatans. Será Lleida- Girona o a l'inrevés?[/quote]
No voldria pas posar les mans al foc, però si com sembla hi ha més gent de Girona que de Lleida, a mi em sembla més pràctic acabar la ruta el més aprop de casa que no a l'inrevés, que llavors has de fer més de 200km per anar a casa.
Ja vorem, no hi ha res tancat ni decidit.
Estàs pensant en venir? :mrgreen:
Salut!
PD: Aquestes GS de color taronja em sembla que també poden anar per camins, però no n'estic segur... :twisted:
No voldria pas posar les mans al foc, però si com sembla hi ha més gent de Girona que de Lleida, a mi em sembla més pràctic acabar la ruta el més aprop de casa que no a l'inrevés, que llavors has de fer més de 200km per anar a casa.
Ja vorem, no hi ha res tancat ni decidit.
Estàs pensant en venir? :mrgreen:
Salut!
PD: Aquestes GS de color taronja em sembla que també poden anar per camins, però no n'estic segur... :twisted:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
encara no he vist per aquí en Cuco... Cuco?? la zona de Manresa què??
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
El meu calendari a l'octubre es aquest: com veieu només disposo dels dos últims caps de setmana.
´
amb temps, tot es possible, per tant si es decideix fer-ho un dels 3 primers sempre tinc dies guardats per demanar.
Alguna preferència?

amb temps, tot es possible, per tant si es decideix fer-ho un dels 3 primers sempre tinc dies guardats per demanar.
Alguna preferència?
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="650X" post="173273"]Estàs pensant en venir? :mrgreen:
PD: Aquestes GS de color taronja em sembla que també poden anar per camins, però no n'estic segur... :twisted: [/quote]
Doncs si, estic pensant en fer alguna sortideta trail però ha de ser tranquileta i facileta. No mes sortiré si els assistents, però tots eh! van a cal Notari i fan una declaració jurada de que puc anar amb les meves gomes actuals que son 90/10 i no riuran de que no tinc casc de la guerra de les galàxies, he, he.
PD: Aquestes GS de color taronja em sembla que també poden anar per camins, però no n'estic segur... :twisted: [/quote]
Doncs si, estic pensant en fer alguna sortideta trail però ha de ser tranquileta i facileta. No mes sortiré si els assistents, però tots eh! van a cal Notari i fan una declaració jurada de que puc anar amb les meves gomes actuals que son 90/10 i no riuran de que no tinc casc de la guerra de les galàxies, he, he.
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
[quote user="650X" post="173278"]encara no he vist per aquí en Cuco... Cuco?? la zona de Manresa què??[/quote]
Ja ho arreglariem... :D
Els meus tracks van sempre amunt i avall buscant muntanya y gairebé mai en transversal, pero no crec que costi gaire de fer una cosa amb cara i ulls.
La veritat és que he mirat el track aquest "de madrid" i es lia una mica amunt innecessàriament. Estic d'acord amb en Fazer i la Nina que hi ha tracks més senzills i horitzontals. Segur que la Nina en té uns quants de bons. ;)
El track del Bages aniria per sobre o per sota de l'Eix depenent de com passis per Vic. Si el passes pel Sud, entre Vic i el Montseny, llavors la cosa seria per exemple Moià-Navarcles-Manresa, o més al sud Castellterçol-Granera-Mura-Rocafort-Viladordis-Manresa (en aquest darrer si que em puc comprometre a portar-te desde Mura fins a Manresa sense xafar asfalt), Si el passes pel Nord, llavors Sant Bartumeu, Sant Feliu, Avinyó, Sallent segurament.
El pas pel Bages Oest, també dependria de per on vols anar a parar a Lleida, doncs pel Nord es sol anar de Súria a Torà aproximadament, però això et deixa a un terreny (Guisona, Cervera, Balaguer), que crec que no té massa atractiu off (ho dic des del desconeixement). I pel Sud normalment crec que el track hauria de ser més o menys de Manresa a Sant Guim, o fer la "Ruta dels Castells" d'Igualada a Querol més o menys, però ja et deixa massa avall.
Hi ha prou temps, ja t´ho treballaré una mica. Tu només diga´m A ON L'AGAFO I A ON EL DEIXO i jo ja t´ho treballaré, i si s´han de fer exploratòries prèvies ja saps...
Ja ho arreglariem... :D
Els meus tracks van sempre amunt i avall buscant muntanya y gairebé mai en transversal, pero no crec que costi gaire de fer una cosa amb cara i ulls.
La veritat és que he mirat el track aquest "de madrid" i es lia una mica amunt innecessàriament. Estic d'acord amb en Fazer i la Nina que hi ha tracks més senzills i horitzontals. Segur que la Nina en té uns quants de bons. ;)
El track del Bages aniria per sobre o per sota de l'Eix depenent de com passis per Vic. Si el passes pel Sud, entre Vic i el Montseny, llavors la cosa seria per exemple Moià-Navarcles-Manresa, o més al sud Castellterçol-Granera-Mura-Rocafort-Viladordis-Manresa (en aquest darrer si que em puc comprometre a portar-te desde Mura fins a Manresa sense xafar asfalt), Si el passes pel Nord, llavors Sant Bartumeu, Sant Feliu, Avinyó, Sallent segurament.
El pas pel Bages Oest, també dependria de per on vols anar a parar a Lleida, doncs pel Nord es sol anar de Súria a Torà aproximadament, però això et deixa a un terreny (Guisona, Cervera, Balaguer), que crec que no té massa atractiu off (ho dic des del desconeixement). I pel Sud normalment crec que el track hauria de ser més o menys de Manresa a Sant Guim, o fer la "Ruta dels Castells" d'Igualada a Querol més o menys, però ja et deixa massa avall.
Hi ha prou temps, ja t´ho treballaré una mica. Tu només diga´m A ON L'AGAFO I A ON EL DEIXO i jo ja t´ho treballaré, i si s´han de fer exploratòries prèvies ja saps...
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html