SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: MikelRT » dj. jul. 14, 2011 9:13 pm

del 26/06/2011 al 03/07/2011
Imatge

Com tots el viatges, sempre hi ha un o mes culpables. Aquest en concret, va començar a gestar-se a partir de un nom que es difícil de escriure i pronunciar, però un cop controlat aquest tema, calia arrodonir-ho amb altres noms de gran anomenada i a partir d’aquí es quant comences ha buscar, llegir cròniques, escoltar comentaris i demanar consells de molts viatgers, alguns coneguts, entre ells: Brum-Brum; Ramon;Stelvio; Panotxa i altres només coneguts d’altres foros com son Fenix, Rioja, entre d’altres. Gràcies a tots per las vostres aportacions, ja què tot a sortit rodat.
Vagi per endavant, que no es una crònica exclusiva de moto, si no de Moto y Turisme, o sigui MOTOTURISME. (un tros amb moto i un tros a peu)

La nostra manera de fer vacances es la de buscar una base i a partir d’aquí, fer excursions a diari, i sempre retornar a la base, sense problemes de horaris, ni de paquets, maletes, etc.
En un principi i amb l’idea de fer els ports mes importants, ens complicava una mica el fet de tenir que trobar una base que fos el mes cèntric possible de totes las zones a visitar, però això es un tema molt difícil de quadrar, ja que el que busquem es un apartament que ens asseguri l’estada una setmana i no que el cap de dos dies ja desitges marxar del lloc. Per contra, a vegades t’obliga a fer molt kilòmetres al tenir que retornar.
El lloc escollit es a la població de Dobbiaco DOBBIACO
(a 20 km de la frontera amb Àustria) on hi ha un càmping amb apartaments recomanat per un mototurista d’aquells que ho enganxat tot amb pattex.

DIA 1 Hostalric-Gènova 800 km
Imatge


La nit es fa llarga i costa de que el rellotge avanci. Sortim d’Hostalric a las 8 del mati i tenim per davant nostre una autopista de 795 km.
Imatge

Imatge


En teoria, la previsió es de bon temps: sense molta calor i sense vent per el sud de França i per sort, es compleix al 100%

Quant tres mesos abans comences a preparar el viatge, el primer que et planteges es : Vaixell o Autopista? Dons finalment ha estat autopista. Desprès de llegir molts comentaris, la conclusió va estar de no utilitzar el vaixell, ja que la ruta Tanger-Barcelona-Gènova, deixava molt que desitjar en quant a neteja, olors i compliment dels horaris.

La ruta del primer dia .... monòtona i pesada, vaja, com qualsevol autopista. Per fer-ho menys feixuc, el dinar ja ens el portàvem i en una de las moltes àrees de descans dels gavatxos, varem aprofitar per dinar i fer la migdiada. L’ avantatja de tenir reserva d’hotel, fa que estiguis alliberat de arribar sempre amb molt de temps per evitar sorpreses de darrera hora.

Parada a sobre mateix de Mònaco
Imatge
Imatge


Si el vaixell de Barcelona-Genova ves estat aquest, dons segurament que els dubtes de si autopista o vaixell s’avesin esvaït
Imatge


Hotel a 5 km de Gènova, molt recomanable i preu correcta: habitació doble i esmorzar de bufet per 75€.
Es un Hotel amb pàrking i amb servei de restauració propi que fa que no sigui necessari el desplaçar-te per poder sopar. (disposa de una terrassa per sopar a la fresca)
L’ ubicació es a tocar de l’autopista que puja cap a Milà i cal disposar de un bon planell o GPS, per què si no es difícil de localitzar. Els que ja coneixeu la zona de Gènova, ja sabeu que aquesta gent tenen muntat un “tinglado” amb els seu ponts elevats, túnels amb corbes i girs de 180º per sobre la pròpia autopista.
Imatge

HOTEL


DIA 2 GENOVA- LAGO di GARDA-PASSO GIAU-DOBBIACO 550 KM
Imatge


Tornem a sortir a las 8. Encara que només son 530 km, la meitat ja no seran per autopista, ja que l’opció es passar per el Lago di Garda i travessar els Dolomites des de Trento fins a Cortina d’Ampezzo, fent un parell de ports: San Pelegrino i Passo Giau. Desprès passar per Cortina, Passo Tre Cruci, Llac Misurina i arribada a Dobbiaco.
A quarts d’onze arribem a la zona del Lago di Garda i la previsió al ser diumenge era de que teníem forces números per trobar retencions i així va ser:
Imatge

Imatge

Desprès de fer un parell de kilòmetres pràcticament amb els peus a terra, vaig descobrir com les gasten els moteros de la zona: gas i endavant ( ja es decanten els que venen per el davant). Desprès de valorar la situació i que el Sol començava a marcar el seu territori, em vaig posar el barret d’italià i si ells passant, per què jo no? Al cap de un parell de kilòmetres, la carretera tenia tres files: cotxes, motos i cotxes. Això si, jo anava carregat i amb maletes laterals i a la que no ho veia clar, dons arrambada cap a la dreta i a la que els nerviosos passaven, dons tornem-hi. Finalment van estar uns 5 km de retencions i la resta ja amb molt tràfic, però sense parar-nos.
Imatge

Imatge

Imatge


El Lago di Garda es molt turística (l’ utilitzen como platja de estiu) i amb paisatges prou bonics per deixar de banda l’autopista, encara que ens faci perdre 30 o 45 minuts.
La carretera es estreta i amb molts túnels foradats a la roca. En alguns moments passes a tocar de l’aigua i en altres t’enfiles prou per poder admirar la llargada d’aquest llac. En un altre moment, pot ser haguéssim fet un “banyico”, però ens quedaven forces kilòmetres per fer i las ganes de Dolomites, van poder mes que l’aigua fresqueta.
Imatge

Imatge

Imatge


Un altre paradeta a prop de Trento per dinar i de seguit tastem els Dolomites.
A la que deixem la vall, ens adonem que hem estat passant per una zona vinícola prou gran i las primeres pomeres de la zona.
Imatge

Imatge

Imatge


Comencem a pujar i la cosa ja em fa somriure.... el cuc de veure muntanyes comença a vibrar.... i arriba el primer, encara que petitó, la zona es prou maca i ens avisa de que a partir d’ara cal que obrim be els ulls per poder admirar i disfrutar de la natura.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En aquest moment, ja em descobert que son els Dolomites i ens fa preveure que gaudirem de valent durant una setmana. En una sola paraula: EXPECTACULAR!
Quant vaig començar a baixar el Giau, vaig tenir un petit ensurt amb els frens: primer tornanti en baixada i la maneta del fre la tinc que activar a fondo. Desprès de un parell de girs i el cervell començar a donar-li voltes (que si es una bombolla d’aire, que si fa dues setmanes vaig passar revisió, però si només es el segon dia, que si...) Al cap de un ratet i verificar que en pla la frenada era correcta, vaig arribar a la conclusió que els frens tenien que frenar un pes aprox. de 500 kilos i per aquest sobre-pes tenia que treballar mes a fons la maneta del fre.
Arribem a Cortina D’ampezzo, però no toca fer parada. Ho deixem per un altre dia.
Imatge


Dues opcions per anar a Dobbiaco: per l’esquerra amb carretera entre muntanyes però de via ampla... o per la dreta, també per muntanyes, però amb carretera estreta i amb el Passo di Tre Croci i algun llac....
Opció B: carretera estreta i gas que ja queda menys.
De fet, las ganes d’arribar al càmping ja son molt grans i això fa que aquest darrer tros no el gaudim tant com caldria...

Imatge

Imatge



DIA 3 TRE CIME di LAVAREDO-MISURINA-DOBBIACO 100 KM

Imatge


Es el primer dia ja a la base i el temps es perfecta: ni un sol núvol, per lo que ja teníem clar que avui tocava fer la caminada per las muntanyes i tema moto, just per acostar-nos al lloc:
Las Tre Cime di Lavaredo.



Clicar en el planellImatge





Un cop arribats al pàrking del refugi Auronzo, ens canviem de roba i ja llestos per fer una excursió de 3 horetes, mes las parades pertinents per menjar i admirar els gegants que sobresurten i tota la seva naturalesa que l’envolta: aigua, flors, olors, etc.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


La gracia d’aquesta excursió, a part de poder admirar las tres cimes i el seu entorn, es que es una caminada de 3 o 4 horetes (depenent del ritme), amb un desnivell acumulat de 300 m. i fas un gir de 360º, per lo que surts des de el pàrking i arribes al mateix lloc i sense problemes de senyalització. De fet, es una excursió molt turística, per lo que està molt ben assenyalada i a més, passes per 4 refugis diferents, en el que hi trobem serveis de bar, restauració, lavabos públics i possibilitat de pernoctar. També trobes racons on queden petges de la 1ª Guerra Mundial, ja que van utilitzar aquestes muntanyes com a llocs de pas.
Imatge

Imatge

Imatge


Un cop arribats al 2on refugi, decidim parar per esmorzar i ens posem a primera fila per veure com els escaladors van avançant per una paret de un nivell alt (vaja, crec que deu ser un nivell alt, per què la paret es ben recta....)
Imatge

Imatge


Continuem fent la volta...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Llac MISURINA

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



DIA 4 GROSSKLORNER - CASCADES DEL KRIMMLER 351 KMS.

Imatge


Avui SI que toca moto.
Fem camí direcció Àustria per anar a fer el GROSSKLORNER
Abans de començar a fer la carretera, parem per esmorzar i gaudir de las vistes que ens dona el lloc i a mes, comencem a veure quines son las muntanyes que tenim que travessar.

Imatge

Imatge

Imatge

Dos parents de lluny...
Imatge

La carretera del GROSSKLORNER es un lloc de peatge i que per la nit està tancada al transit. En els mesos estiuencs, no ho acabo d’ entendre, però suposo que quant arriben las primeres neus o el desglaç, dons deu ser prou perillós per transitar-hi.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Com a curiositat, tot fent la carretera, vaig poder veure una marmota travessant la carretera, però la punyetera anava tan ràpida, que no varem poder fer foto.
Imatge



Un cop arribats al refugi del Kaiser-Franz-Josef tenim unes panoràmiques del cim mes alt d’Austria i de la gelera que està als nostres mateixos peus, encara que malauradament el canvi climàtic es deixa notar amb intensitat.
Imatge

Foto de l’any 1900 i pico i 2000
Imatge

Foto actual
Imatge

ImatgeImatge


unes joies alemanyes fent la ruta
Imatge


Continuem fen la carretera
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Arribem al mirador amb la carretera mes enlairada i un vista panoràmica que s’ho val.

Imatge

Imatge


Veiem una exposició de fotografies de las primeres carreres que feien per la carretera (sentit nord a sud).

Imatge Imatge

Imatge Imatge

Imatge Imatge


La veritat es que no he pogut gaudir de la carretera ja que els ulls se’n van a tot arreu, menys a la carretera. Està clar que es te que fer la carretera al menys dues vegades: una per gaudir de l’entorn i l’altre per gaudir de la carretera. Però avui no tocava, ja que teníem altres plans.


… i d’aquí, direcció als salts d’ aigua del KRIMMLER

Toca caminar 2 horetes, per lo que ens traiem la disfressa de “romà” i ens posem el de las “xiruques” i dinem. M’entres dinem, ja veiem el que volíem veure.... ara, només manca arriba-hi...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

[youtube]ds-Z3iwo1SM[/youtube]

Imatge


La ruta que varem fer, va ser fins el primer salt, (la del vídeo) però mes amunt, continuen els salts d’aigua. La veritat es que ho tenen ben muntat. El camí va seguint el curs del riu i amb girs de 180º (vaja, com si fossin tronantis ) i pots anar fent parades a cada mirador dels diferents salts. El soroll i quantitat d’aigua, barrejat amb els raigs del sol de mitja tarda, fa que veiem continuem els jocs de llums del arc de Sant Martí.




DIA 5 STELVIO-GAVIA-MENDOLA 526 km
Imatge



Aquesta jornada es preveu llarga, vaja, llarguíssima, ja que l’Stelvio ens queda lluny i l’idea es que si el temps no acompanyava, dons fèiem la pujada al Stelvio per la cara nord i recular, en cas de bon temps, (com va ser el cas) dons rematada fen la baixada per la cara sud, fer el Gavia i el Mendola (a prop de Bolzano). Resultat final: varem arribar al càmping i no trobàvem el nostre culet.... fins l’endemà no ens el varem retrobar...
Imatge

Imatge

Imatge
Això es la primera imatge del Stelvio
Imatge


I això es el que ens varem trobar: tornantis de 180º i un munt de ciclistes amateurs fent la pujada nord.... bufa, la que ens espera.
[youtube]TQPpxJkoPuI[/youtube]


Un cop a dalt, dons molta gent, moltes motos, bicicletes, cotxes, camions i algun “senglar disfressat de moto... (ep, el senglar no soc pas jo!)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Desprès de la baixada, la meva valoració es que l’Stelvio es disfruta mes de Bormio al Coll, que no pas al revés, encara que en el meu cas, vaig estar molt distret esquivant els ciclistes.
Continuem i fem camí cap al Gavia. Personalment fer la pujada de nord a sud no amb va agradar gens ja que la carretera està en molt mal estat. En canvi la baixada fins a Ponte di Legno, ja em va agradar molt mes.

Imatge

Imatge

Imatge



Tornem ja cap a casa, camí de Bolzano, passant per un port en baixada, però abans passem per el costat de un pantà i molts km de vinyes i de pas, podem veure un parell de castells.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge





DIA 6 TURISME DE PROXIMITAT 120 Km
Imatge


Ens llevem i ens adonem que hem retrobat els nostres culets i està plovisquejant. Per sort, avui no tenim res concret i per tant podem fer el “ronso”. Un cop esmorzats, fem una volteta per el càmping a l’espera de que pari de plovisquejar. Ja es veu que tot plegat serà una boira pixanera i res mes.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


L’apartament, perfecta i em dret a utilitzar el càmping, com pot ser la piscina amb aigua temperada, la terrassa del bar, els lavabos,etc.
Imatge Imatge



El preu, dons un preu de mitja temporada que està molt be, ja que l’apartament era ampli, amb cuina, habitació i un balcó ple de flors i vistes als Dolomites. 54eur/ dia la parella + 26 de neteja final.APARTAMENT


Un cop surt el solet, visitem San Candido, Sesten i una fàbrica de galetes austríaca, que un cop surts de la botigueta et preguntes: i ara on las fiquem? (només varem tornar amb un grapat per regalar, i la resta ... uhmmm.) (recomano parar-se en aquest lloc que es a peu de carretera direcció Lienz)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


DIA 7 PASSO PORDOI-CORTINA D’AMPEZZO 120 Km.

Imatge


Ja es el darrer dia i aprofitem per fer una mica de Dolomites i turisme, tot plegat pocs kilòmetres i tranquil·litat, que demà hem de fer uns quants kilòmetres per autopista. Primer fem el Falzaredo i desprès el Pordoi, las vistes son impressionants, com tots els Dolomites.



Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Imatge


De Cortina d’Ampezzo poc a explicar, poble molt turístic d’hivern, per la proximitat de las pistes d’esquí, per lo que es resumeix amb botigues, restaurants i hotels, i a sobre carillo.
Ens hi varem parar per anar a dinar al restaurant que uns paios de Mototurisme i varen passar en el 2010. (BBB)
Imatge


I per finalitzar las vacances, el darrer strudel de la setmana...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



DIA 8 i 9 LA TORNADA 780 + 600 km
Imatge

Imatge


Poc a explicar. De Dobbiaco a Cannes (a Mougins) en un hotel IBIS amb piscina 62€ l’habitació + 16 € esmorzar buffet. Ja es el segon any que repeteixo. La qualitat i preu està molt be i després de 600 kilòmetres, qui no li be de gust un banyico a la piscina?. En el mateix lloc hi ha restauració amb preus molt correctes i així ja no cal buscar res per l’exterior.

I el darrer dia, Cannes- Hostalric.... (quina putada la autopista......)

La Jonquera amb cartells nous de canvi de velocitat (visca!!! Han eliminat el 110)
Imatge

i per fi a casa!!!

Imatge

I el premi: unes enganxines per poder recordar que ... jo també hi he estat!!!

Imatge


Espero que no hagi estat massa carregosa la crònica, però l’he fet per tres motius:
1- T’ajuda a reviure tots els moments viscuts i així ho vius dues vegades
2- Per que serveixi d’ajut a qui li pugui fer falta per poder visitar la zona. Només hi hagi algú que en tregui qualsevol coseta, per petita que sigui, dons em dono per satisfet.
3- A mi m’encanta llegir cròniques de viatges, encara que no els faci mai, o si!!!
Imatge


Uns números del meu tractor:
Km totals: 3.850
Consum mitjà: 5,01
Consum oli: 0,150 l. aprox.

Salut Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Ra-mon » dj. jul. 14, 2011 10:25 pm

Oh, oh, oh ! :eyes
M'encanta !
Quants records dels varis viatges per aquestes terres, quines muntanyes, colls i carreteres. !

Merci ! ;)

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Jesus » dv. jul. 15, 2011 12:26 am

Moltes gràcies per compartir-ho !!! Com us cuideu !!! :shock:

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Trencaferro » dv. jul. 15, 2011 1:59 am

Ostres! Quina ruta i quines fotos!!! :shock:
Ha estat una crònica igual que les vostres vacances, fantàstica!!!

Això si, haig de dir que hi ha hagut una cosa que m'ha fet entristir força, i és la foto del glaciar, que en 11 anys ha desaparegut.... :tremolant :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 15, 2011 9:12 am

Una bona crònica i un molt bon viatge, gràcies per compartir-lo. Si tot va bé l'any vinent tinc que anar a fer el passo d'stelvio.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: SisoRT » dv. jul. 15, 2011 9:59 am

Enhorabona,

Molt bones fotos i molt ben explicat. Molta informació útil.

Una abraçada,

Avatar de l’usuari
Pere GS
Presentats
Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
Ubicació: Vilamalla

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Pere GS » dv. jul. 15, 2011 10:06 am

eyy.....Mikel..molt bona crònica Moto-Turistica :D m'encanten aquestes cronicas ;) cuyon quin nivell ..je..je.jeee ..de segur que aprofitaré algunes dades per quan i pugui anar :mrgreen: :mrgreen:

V,ssssssssssss
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Panotxa » dv. jul. 15, 2011 11:25 am

Mikel t'odio!

Un altre matí perdut...no fotré res de bo.

He començat a llegir la crònica i no he pogut parar fins al final...ESPECTACULAR! :eyes

Moltes gracies per deixar-nos viatjar amb vosaltres, m´ho he passat de conya.

Salut! ;)

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Ricmel » dv. jul. 15, 2011 1:01 pm

Quines vacances tan "xules"!

Està mol bé aquesta crònica per despertar les ganes d'agafar la moto i anar-hi. A més molt ben explicat i il·lustrat.

Gràcies, Mikel.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 15, 2011 6:12 pm

Hòstia Miquel, ho has documentat tan bé que ja no cal que hi vagi jo...

Enhorabona pel viatge !

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: MikelRT » dv. jul. 15, 2011 6:57 pm


ei!!!

m'agrada que us agradi :lol:

.... i si a sobre us he donat enveja :mrgreen: .... dons encara mes :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Us agraeixo els comentaris. :D

Salut

PD: els que no hi heu estat mai per aquestes contrades, dons plantegeu-vos fer-ho algun dia. Ben segur que en gaudireu de valent.
Personalment es un lloc per repetir: la gent, el menjar, la netedad, la natura, etc.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: CMB » dg. jul. 17, 2011 11:23 am

Gràcies per la crònica Miquel!

Llegir cròniques així són amenes i didàctiques, aprens coses útils, per exemple la volta a TreCime, ha de ser espectacular.

Recordo de l'any passat i que em va agradar molt el paso Giau

Imatge

Les vistes els 360º dels Dolomites son espectaculars.

Salut

Carles

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: MikelRT » dg. jul. 17, 2011 1:48 pm

[quote user="CMB" post="174807"]Gràcies per la crònica Miquel!

Llegir cròniques així són amenes i didàctiques, aprens coses útils, per exemple la volta a TreCime, ha de ser espectacular.

Recordo de l'any passat i que em va agradar molt el paso Giau

Imatge

Les vistes els 360º dels Dolomites son espectaculars.

Salut

Carles[/quote]

Hola Carles,

Per mi el que em va sorprendre mes també va ser el GIAU. Pot ser per que venia de la vall i de cop i volta et trobes a dalt de las muntanyes, amb un cel perfecta, ( sense un sol núvol) i que realment impressiona l'inmensitat dels Dolomites. (Llàstima que estiguin tant lluny....)
Els altres, pot ser per que els tens tan vistos de cròniques, que no et sorprenen tant, tot i així, la definició genèrica seria ESPECTACULAR tot plegat.

Salut ;)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 17, 2011 6:33 pm

un cop que has llegit una cronica aixi de maca t'en adones que hi ha molts llocs per veure i cadascu fa els viatges i els aprofita a la seva manera,gracies per compartir-la ;) ;) m'ha agradat molt lo de las caminadas.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Jordi r80r » dg. jul. 17, 2011 6:37 pm

No fotis Mikel , aixó no es cap crónica, aixó es una guia turistica en tota regla ¡¡¡ si es que nomes falta copiarla i pots fer el viatge... gracies per poder gaudir també nosaltres del vostre viatge , Ja podré dir que jo també he estat als Dolomites :D

salut i km.

Mikel, pot ser que la burra t'haigi gastat 5,1 l./100km ? Osti, Osti

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Pasqual » dt. jul. 19, 2011 9:51 am

He tingut d'esperar a tenir una mica de temps per poder gaudir amb calma de la crònica. Mereix la pena llegir-la amb calma, gaudint de les fotos i els videos.

Si la de l'any passat a la Toscana ja em va agradar, aquesta encara més. Sou uns sibarites del mototurisme i m'agrada que ho compartiu. Com tu be dius: ESPECTACULAR!

Només un punt trist que ens hauria de fer reflexionar:

Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 19, 2011 10:50 am

Peazo cronica i viatge.

Em porta grats records. Quins temps!.. jo tambè vaig estar al glogs..ner.

En quan a la glaçera no us preocupeu tant. En aquest mon tambè hi havien dinosaures i no van pas desapareixer per culpa nostra. I els mars i muntanyes tampoc estaven com estan ara.

La naturalesa és sàbia però tambè la pifia.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Xavier » dt. jul. 19, 2011 12:00 pm

[quote user="Vendetta" post="174946"]La naturalesa és sàbia però tambè la pifia.[/quote]

No em puc estar de dir-ho: Ets un crack !

No ens ha de servir d'excusa perquè en fem moltes de cagades, però també penso que hi ha moltes coses que passen o passaran que no estan a l'abast dels humans.

Deixo la filosofía que no és el meu fort per tornar a felicitar al MikelRT i senyora pel viatge i la crònica que ens han fet.

Salut.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: Minina » dt. jul. 19, 2011 3:50 pm

Quin viatge mes maco, gràcies per compartir-lo. :cerv Veien totes les cròniques dels Alps cada dia en tenim mes ganes d'anar-hi.
Em sembla que tindrem d'anar preparant les maletes. :form

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: SUD TIROL-DOLOMITES- GROSSGLOKNER-STELVIO

Entrada Autor: MikelRT » dt. jul. 19, 2011 9:29 pm

[quote user="Minina" post="174979"]Quin viatge mes maco, gràcies per compartir-lo. :cerv Veien totes les cròniques dels Alps cada dia en tenim mes ganes d'anar-hi.
Em sembla que tindrem d'anar preparant les maletes. :form
[/quote]

Dons que per mi que no sigui.

Si voleu las rutes per el GPS, m'ho dieu i us envio l'enllaç per e-mail.

I si no teniu GPS, dons us deixo els "mapes" encara que coneixen el "super minimo" crec que no farà falta :Saltant :Saltant :Saltant

Apa, ja podeu començar a fer las maletes :lol:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”