Viatges per Europa i altres llocs amb la meva moto

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Triumph
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 9:27 pm
Ubicació: Barbera de la Conca -Tarragona-
Contacta:

Viatges per Europa i altres llocs amb la meva moto

Entrada Autor: Triumph » dj. gen. 11, 2007 9:31 pm

Hola a tothom!
Us volia ensenyar la meva web on us mostro els viatges que he fet (quan porto la camara...)..

A veure si coincidim amb algu per fer sortides perque ultimament em trobo mes sol que la una...

http://aromeu.iws.es

Imatge

Salutacions a tots els aficionats a la moto!!!
Triumph l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 11, 2007 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No hi ha dones lletges sino copes de menys...

http://aromeu.iws.es

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 11, 2007 9:32 pm

Holes
Potser que abans et passis per l´apartat de presentacions no? ;)

Benvingut al foro
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. gen. 11, 2007 10:34 pm

Steelman ha escrit:Holes
Potser que abans et passis per l´apartat de presentacions no? ;)
Això mateix Triumph, que ja tardes!!!
Per cert, jo abans de la Tiger, vaig tenir una fantàstica Sprint Tourer Executive!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Triumph
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 9:27 pm
Ubicació: Barbera de la Conca -Tarragona-
Contacta:

Ups, perdo... Ara ho acabo de fer...

Entrada Autor: Triumph » dj. gen. 11, 2007 11:47 pm

I que tal et va anar la Triumph??

Jo de la meva n'estic molt content. Volia una moto amb estetica sport pero no Radical japonesa i aquesta em satisfeia. A mes a mes que soc llargot i les cames en una japonesa em tocaven a tot arreu i anava encongit... Aqui vaig molt comode.

De moment porto 16.000 Km i n'estic mes que satisfet. Aquest estiu varem anar a Polonia i Eslovaquia amb uns amics i la moto em va deixar satisfet.

De totes maneres he tingut altres motos i quan son noves totes van be, despres ja es veura...

Bons viatges a tothom!!!
No hi ha dones lletges sino copes de menys...

http://aromeu.iws.es

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Re: Ups, perdo... Ara ho acabo de fer...

Entrada Autor: Xavitiger » dv. gen. 12, 2007 10:24 am

Triumph ha escrit:I que tal et va anar la Triumph??
De moment porto 16.000 Km i n'estic mes que satisfet. Aquest estiu varem anar a Polonia i Eslovaquia amb uns amics i la moto em va deixar satisfet.
Ei company!!!
Doncs jo vaig quedar tan satisfet de la meva Sprint, era la de carburació, que he repetit marca amb la Triumph Tiger 955 I.
Amb la Sprint vem fer algo més de 100.000 km, i l'únic problema que hi vaig tenir, va ser el de dues bobines que em donaven pel sac, però que mai em van deixar tirat. A part d'això, tot perfecte!!!
Jo també sóc un amant dels viatges en moto. Amb la Cecitiger, la meva dona, i la Sprint, vem fer diverssos viatges per Europa, del que en destacaria el de Nord Kapp fa tres anys.
Ara tenim la Tiger desde fa un anyet. Porta ja 27000 km, i va fer l'estrena per Europa aquest estiu passat a l'illa de Còrssega.
L'estiu vinent, anirem en busca del països de l'est, bàsicament Eslovàquia, però fent internades també a Pôlonia, Ucraina, etc...
Així que, com pots veure, tenim algunes coses en comú!!!
Apa doncs , espero que aviat podem compartir en persona aquesta ilusió que ens empeny a veure món d'amunt d'una moto!!!
Per cert, aquí una foto de la nostra estimada Triumph Sprint 900 Tourer Executive.

Imatge
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Ups, perdo... Ara ho acabo de fer...

Entrada Autor: QSC » dv. gen. 12, 2007 1:34 pm

Triumph ha escrit:De totes maneres he tingut altres motos i quan son noves totes van be, desprès ja es veurà..
Epssss... Triumph !!!!, no em diràs que tens les mateixes expectatives amb la Hyosung que amb l'actual moto?????????

A veure si tots els principis de Xavitiger i JordiTrident, envers les motos orientals, se'n van per terra. :roll: :roll: :roll:

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Re: Ups, perdo... Ara ho acabo de fer...

Entrada Autor: Xavitiger » dv. gen. 12, 2007 3:34 pm

QSC ha escrit:A veure si tots els principis de Xavitiger i JordiTrident, envers les motos orientals, se'n van per terra. :roll: :roll: :roll:
No home no Jordi, crec que no és una qüestió de principis, en tot cas, al menys pel que a mi respecte, és una qüestió de sensacions.
Haig de dir, i per mi és un orgull comentar-ho, que la meva atracció envers la moto europea, i bàsicament cap a les Triumph, va venir motivada per en JordiTrident, i amb el pas del temps he anat entenent certes coses que anteriorment m'haurien fet fer un fart de riure!!!
Això no vol dir que renegui de les motos japoneses, que també n'he tingut, però al menys sempre tindré present la opció de les europees.
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Triumph
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 9:27 pm
Ubicació: Barbera de la Conca -Tarragona-
Contacta:

Reflexio...

Entrada Autor: Triumph » dv. gen. 12, 2007 5:49 pm

La veritat es que he de dir que les espectatives no son les mateixes quan et gastes: 4900 Euros en una moto i mes de 12.000 en una altra...

De la Hyosung en tinc bons records, li vaig fer 26.000 km en un any, lo que passa es que no es moto per fer lo que jo li volia fer... Despres tampoc es moto per anar per autopista a tot drap massa estona (que es on la vaig rebentar). Els components no son de tanta qualitat com en una moto "de marca"... Un ha d'escollir la moto en funcio de lo que vol fer..

Parlo de la Hyosung (coreana) que es la que conec. Sobre les japoneses esportives de 4 cilindres poc a dir, els components estan pensats per aguantar lo que sigui i la majoria dels mortals no ens les acabem (parlo de motor i components mecanics).

No criticare massa a la marca coreana perque duros a 4 peles... De totes maneres me la vaig vendre i el paio que la te ara esta encantat perque fa tiradetes curtetes entre Reus i Tarragona (uns 10 Km) tranquilament i diu que li va be.

A la Triumph li exigire molt mes, es clar...
No hi ha dones lletges sino copes de menys...

http://aromeu.iws.es

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Re: Reflexio...

Entrada Autor: Xavitiger » dv. gen. 12, 2007 5:59 pm

Triumph ha escrit: A la Triumph li exigire molt mes, es clar...
Et donarà molt més del que et penses!!!"
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Triumph
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 9:27 pm
Ubicació: Barbera de la Conca -Tarragona-
Contacta:

Aixo espero..

Entrada Autor: Triumph » dv. gen. 12, 2007 6:03 pm

Escolta, jo molts cops vaig a esmorzar cap a la carretera d'Esblada, Querol, La Llacuna... no se li la coneixes... ho dic per fer un esmorzar algun diumenge. Que et sembla?
No hi ha dones lletges sino copes de menys...

http://aromeu.iws.es

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Re: Aixo espero..

Entrada Autor: Xavitiger » dv. gen. 12, 2007 6:23 pm

Triumph ha escrit:Escolta, jo molts cops vaig a esmorzar cap a la carretera d'Esblada, Querol, La Llacuna... no se li la coneixes... ho dic per fer un esmorzar algun diumenge. Que et sembla?
Ei Triumph, suposo que m'ho dius a mi això...
Si, i és clar que m'ho conec, i per mi cap problema.
De tota manera, perque no t'apuntes a la sortida programada pel Diumenge 28 a Tamarit de Llitera???
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 13, 2007 8:48 pm

Que envidia que me dais con estos "viajecitos" que os pegais....espero algun dia poder llegar a hacer alguno de estos, aunque sea atando a la parienta en la parrilla trasera, eso si, bien amordaza, para que no se caiga....

Sobre las Triumphs, tengo un amigo aqui en Balaguer, que su primo tiene un concesionario en Andorra de la marca Triumph y le introdujo en este tipo de motos y desde entonces, (es un poco caprichoso y cambia de moto amenudo) cuando a echo cambio, entre medio de Triumph y Triumph, comprandose una Japonesa, se las vende enseguida por que se ha quedado enganchado con el tipo de conduccion/motor de estas motos, dice que las japonesas no dan las sensaciones de estas....y ahora vuelve a tener otra Triumph.

Yo creo que es un poco, como pasa con las Bicilindricas.....que no son bestialmente potentes, pero sí aprovechables al 100%...no?

Saludos y Felicidades por estos viajes "envidiables" sanamente,claro esta.!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. gen. 16, 2007 11:12 am

burgmanes ha escrit: Yo creo que es un poco, como pasa con las Bicilindricas.....que no son bestialmente potentes, pero sí aprovechables al 100%...no?
Ei burgmanes!!!
Jo crec que el que marca la diferència entre aquestes Triumph i la resta de motos, és aquest motor de tres cilíndres, de moment exclusiu, que monten les de la marca anglesa.
Es tracta d'un motor amb un caràcter molt personal, i sobretot és molt equilibrat, agafant les coses bones d'un bicilíndric i d'un tetracilíndric a l'hora, i com bé diu el teu amic, quan n'has provat una, es més que possible que ja t'hi quedis enganxat...Ho dic per experiència!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”