SORTIDA AL VERCORS PEL PONT DE L’11 DE SETEMBRE (proposta).

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. juny 20, 2007 7:39 pm

carles ha escrit:Espero poder passar-me a definitus i disfrutar d'aquesta ruta
Nosaltres també ho esperem!!!
Vinga company...Un últim esforç!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. juny 20, 2007 8:20 pm

carles ha escrit:Bones!!!

De moment, si no es molta molèstia, poseu-me a provisionals... ok??

Espero poder passar-me a definitus i disfrutar d'aquesta ruta, però collons... des de que vaig canviar
la moto començo a estar en números vermells... :cry: :cry: :cry:

I a l'agost no voldria estar parat... :roll: :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Fins aviat!
Jo m'estic fonent el que em tornaran de la declaració de renta.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Tot cremat en benzina.......


Estic content de veure que serem una magnifica colla de bons amics i millors ruteros....


Ja tinc ganes de marxar........ :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Vaig actualitzant.

Estem treballant per preparar les millors rutes. I veure el maxim de coses.
Aquesta nit posaré un pressupost aproximat del que costen els peatges, benzina i altres...

:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. juny 20, 2007 8:41 pm

burruktala ha escrit:
Jo m'estic fonent el que em tornaran de la declaració de renta.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Tot cremat en benzina.......
Mira que ets animal, per no dir alguna cosa semblant al teu nick, abans de fondre-t'ho i cremar-los amb betzina, millor que t'els gastis i sino doname'ls a mi!!

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dc. juny 20, 2007 8:44 pm

Carai nois quins quatre dies més guapos que us passareu, de ben segur que seran fantàstics amb tota la colla que sereu, però nosaltres no podrem venir ja que nomes tenim un cap de setmana lliure i el reservem per la KDD :wink: :wink: .
Com diu en Gerard aquesta pasa a la de pendents!!! ( se m'està acumulant la feina)
Vsssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. juny 20, 2007 9:31 pm

Mckinley ha escrit:...però nosaltres no podrem venir ja que nomes tenim un cap de setmana lliure i el reservem per la KDD :wink: :wink:
Ei Quim!!!
Estic molt content de que hagis pres aquesta decisió. Ja saps que jo mateix vaig tocar aquest tema en aquest mateix post, i considero que has pres la direccció correcta i et felicito per això.
Vinga doncs, ens veiem a la KDD!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. juny 20, 2007 11:09 pm

Nosaltres ens apuntem a la llista de provisionals.
Les ganes de anar-hi son al 100%...però la questió de la feina les retalla uns quants punts.
Aixís de moment apunteu-nos als provisionals. Gràcies.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. juny 20, 2007 11:28 pm

Pressupost aproximat....

Hotel
D’entrada comptem uns 100 € per nit i habitació doble.
(cal confirmar les habitacions senzilles o si les voleu compartir)
Inclou l’esmorzar i el sopar. Us puc assegurar que no en sortireu decebuts del menjar que fan.
Total dormir 300€


Peatges
La Roca – La Junquera 10,90€
Pergpinya – Orange 8,70 + 3,9 = 12,6€
Total Peatges 47€

Gasolina
Previstos 2500km
Si consum de 5,2 litres/100km= 130 litres
A frança la mitja de preu litre és de 1,4€
Total Carburant 184€

Dinars
En principi com s’esmorza bé i es sopa millor i d’hora, a les 19.30, l’àpat de dinar es pot fer de PIKENIKE i senzill. Un mos i fora.
Jo no hi dedicaria més de 6, 8 € per cap i dia.

Begudes
“Mans enlaire, això és un atrac”
No se quant deu costar un Vichi, però una cervesa no baixa dels 2,5€ i un café de 2.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dj. juny 21, 2007 11:26 am

Xavitiger ha escrit: Tens tota la raó Gerard...
A la Ceci i a mi també se'ns acumula la feina...
El mes que ve cap a Eslovàquia, a l'Agost una setmaneta per la Galícia rural, i al Setembre cap a Vercors una altre vegada, i per acabar-ho de rematar, un parell de setmanetes després a la 3ª "quedada" de Mototurisme Catalunya a la que de cap manera hi volem faltar!!!
...I em sembla que encara miraré d'encavir alguna altre sortideta per si em queda algun cap de setmana lliure!!!
Les coses que es fan quan un té ganes d'anar en moto, oi??? :D :D :D
Perdona que hagi tardat a contestar Xavi, però he estat uns dies fora de combat.
Que vols que et digui, quina sort la vostra, o potser no.

Em sembla que confoses els terminis.
Una cosa és, les coses que es fan quant un te ganes d'anar amb moto,
com l’Anna i jo que de vagades hem de fer meravelles per poder anar,
i un altre cosa és, no tenir un altre cosa que fer que anar amb moto. Així és molt fàcil fer tot això.
N'hi han que tenim d’altres obligacions a la vida, obligacions que omplen fins i tot més que anar amb moto,
però potser tu això no ho sàpigues mai.
Gerard l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2007 12:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dj. juny 21, 2007 11:31 am

Xavitiger ha escrit: Com tots sabeu, tal i com ha dit en Depardie fent ús d'aquest post,
Al menys amb pudies haver posat un altre color. :wink: :wink: :wink:

Ho sento si t’ha molestat, però últimament s’està fent servi aquest foro per moltes coses, oi.???

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. juny 21, 2007 10:30 pm

Ei Siono!!!
Si al final resultarà que ens acabarem coneixent per terres franceses!!! :wink: :wink: :wink:
Bé companys, com deiem ahir...això rutlla!!! :D :D :D
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. juny 21, 2007 10:36 pm

Ep companys!!!!!

Ens informen de l’hotel Le Marronier que pel pont de l’11 de setembre només queden 13 habitacions.

Caldria fer les reserves el més aviat possible.

Ja se que queden molts dies, però allò és una zona molt concorreguda de moteros i ciclistes.

Anirem informant, però aneu pensant en que properament tindrem que fer les reserves definitives.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. juny 22, 2007 12:52 am

Xavitiger ha escrit:Ei Siono!!!
Si al final resultarà que ens acabarem coneixent per terres franceses!!! :wink: :wink: :wink:
Sembla que aixís serà, s'estan acabant les posssibilitats d'anar en moto per uns quants messos, però abans en farem una altre fins l'Stelvio.
He vist que a tu ara et començarant. :shock:
Bones rutes.

Hi ha data limit per confirmar???
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. juny 22, 2007 1:51 pm

siono1000 ha escrit:Sembla que aixís serà, s'estan acabant les posssibilitats d'anar en moto per uns quants messos, però abans en farem una altre fins l'Stelvio.
Doncs encara ens hi trobarem!!!
Nosaltres el farem de tornada del viatge.
Apa doncs, que també tingueu una bona ruta!!! :wink:
siono1000 ha escrit: Hi ha data limit per confirmar???
A veure, aquest és un tema un xic complicat.
La mestressa de l'hotel, en principi ens diu que fins a finals d'Agost tenim temps per confirmar-li la nostra assistència, però ja saps com van aquestes coses. Només falta que d'aquí a dues setmanes, els hi truqui un grup d'alemanys o d'holandesos i ens quedem de cop sense cap habitació.
Per altre part, com que el número d'habitacions és limitat, ja ho va dir en Miquel ahir, aquestes s'aniran adjudican a mida que la gent passi a definitius.
Així que ja ho sabeu...QUI NO CORRA , VOLA!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. juny 22, 2007 9:00 pm

Xavitiger ha escrit: Doncs encara ens hi trobarem!!!
Nosaltres el farem de tornada del viatge.
Apa doncs, que també tingueu una bona ruta!!! :wink:
Em sembla molt que no serà possible la trobada...a menys que tornis d'aquest viatge la setmana que vé i crec que no es aixís.


En referència al tema del Vercors, he decidit jugármela, ja podeu passar-me a la llista de definitius. Molt serà que hagi de regalar l'estada a algú altre.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. juny 22, 2007 9:29 pm

siono1000 ha escrit:
Xavitiger ha escrit: Doncs encara ens hi trobarem!!!
Nosaltres el farem de tornada del viatge.
Apa doncs, que també tingueu una bona ruta!!! :wink:
Em sembla molt que no serà possible la trobada...a menys que tornis d'aquest viatge la setmana que vé i crec que no es aixís.


En referència al tema del Vercors, he decidit jugármela, ja podeu passar-me a la llista de definitius. Molt serà que hagi de regalar l'estada a algú altre.
Bé, us poso a la llista de definitius.....
Serà tot un plaer tornar a rodar amb vosaltres...... encara que no sigui fins a l'Stelvio......... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. juny 22, 2007 11:05 pm

siono1000 ha escrit: En referència al tema del Vercors, he decidit jugármela, ja podeu passar-me a la llista de definitius. Molt serà que hagi de regalar l'estada a algú altre.
Bona juguesca!!!
Fins aleshores!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. juny 23, 2007 8:07 am

Bueno, confirmat! nos ens hi apuntem!!

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » ds. juny 23, 2007 5:20 pm

Ei, pirates. No marxeu sense nosaltres; SI VU PLÉ!!

De moment ens allistem a la corrua cap a Suissa. Ja que és tot un privil.legi córrer Europa sense haver d'arrossegar tres maletes mal lligades amb cordills, com algun dels nostres avis i/o parents del segle XX.

També ens hem estat mirant les cròniques que heu parit amb molt d'encert i hom pot dir que aquestos llocs abelleixen el caràcter de qui els viu.

A més -diuen- que un país que en dos-mil anys només hagi estat capaç d'engiponar un mecanisme per a fer que un passarell policromat canti l'hora tot piulant just al batre d'una molla a una petita finestreta, de segur ha d'estar habitat per gent bona, pobra, honrada i despreocupada.

Si existeixen: els veurem.
Potser, de només sentir-los, quan fan aquell tri-lu-ri-lu-gur-gu-ri-tu des del cim, ja en podrem baixar contents. Perquè: a veure qui és el guapo que es fot aquells pantalons, amb una ploma al capell i unes raquetes ...i, au, amunt. ...darrera d'un Santbernard, com un Pegaso, amb una boteta al coll. Bé, doncs va; no cal extendre's.

Burru-kata -"tronk", apunta: ...aquí dos lemansotarres disposats a jalar i a dormir i a xalar de valent i amb la braga a la cara; ...que m'estic posant els pantys de la sort -guaita que et dic- per no perdre ni un segon; ...i, per si em trobo la Heidi; ...que estic per fer-me una foto amb ella al gronxador.


Ara, que això de treballar a torns també té els imponderables d'haver d'acabar d'ajustar algunes dates, ...via canvis de servei i tal i tal. Però farem moneda falsa per venir.

Ah, ja que hi som, miraré de comprar-me una trompetota d'aquelles llargues. La podriem baixar entre dos motos. Què, no!? Ei, ...que pago bé el servei, ...però no hi ha d'aixonsis.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » ds. juny 23, 2007 8:11 pm

Benvolgut amic lemansotarres, m’ha corprès el teu entusiasme per anar amb la colla a fer una volta pel Vercors, però el que de veritat m’ha entendrit del tot, és allà on t’imagines que es troba aquesta regió i de que allà hi fan rellotges de cucut i que hi toquen aquelles “grans trompetes”.

Al Vercors no en sentiràs cap de “gran trompeta”, ni hi veuràs cap rellotge de cucut, ni et trobaràs a la Heidi, ni t’hauràs de posar pantalons curts de cuir, ni escoltaràs ningú que faci aquells “ali-oli-oli-yuuu”... tot això, si de cas, ho trobaràs a Suïssa o a Austria excepte els rellotges de cucut, que són originaris de la Selva Negra, a Alemanya, concretament de Triberg.

No em mal interpretis, ni vull aigualir-te la sortida ni me n’enric del teu acudit geogràfic, ben al contrari, ho dic des de la més gran admiració i respecte. Dit això, em pots explicar on es troba Castellví de Rosanes? :(

Imatge V'sss!
Stelvio l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2007 8:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. juny 23, 2007 8:24 pm

Stelvio ha escrit: No em mal interpretis, ni vull aigualir-te la sortida ni me n’enric del teu acudit geogràfic, ben al contrari, ho dic des de la més gran admiració i respecte.
Bones Stelvio!!!
Jo que conec bé...o molt bé al original i genuí Lemansotarres, deixem dir-te que no t'hi amoïnis gens pels teus comentaris, ans el contrari!!!
De ben segur, m'hi jugaria el coll, que serà ell mateix qui vindrà amb els típics pantalons tirolesos, tot entonant melodies com les que ell mateix es referia, al mateix temps que dóna les hores al més pur estil d'un rellotge de cu-cut!!! :b9 :b9 :b9 :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”