CRÒNICA PLA DE LA CALMA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. gen. 16, 2007 12:21 pm

QSC ha escrit:No us creieu que ho fan pensant en nosaltres, segurament es per guardar l'imatge del entorn....però be, al fi i al cap aquí estan i per nosaltres de conya.!!!

V'sssssss
Ja tens raó ja, perquè després vaig veure que tots els de les puntes els havien deixat sense cobrir i surten més amunt dels travessers que baixen fins al terra en angle. :cry: :cry: :cry: :cry:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Sortida

Entrada Autor: Jumperracing » dt. gen. 16, 2007 1:52 pm

Tonet no exageris!
Quan vaig anar darrera dels teus 100CV :shock: si que em vaig empassar pols, en canvi tu només havies de menjar-te la pols dels meus 25 CV (més o menys) :oops:
Uff, la diferència és IMPRESIONANT!!!, m'haguessiu vist per l'eix a tota pastilla amb la XR250, vaig arribar a casa a l'hora de brenar... :oops:
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 16, 2007 8:39 pm

Holaaaaa,

Eiii Terraxaman ja estàs millor?? Com portes les al.lucinacions?? Que ho sàpigues: havies preparat una ruta ferma de debò. Veient les fotos de la ruta off em fan molta enveja, però em conformo amb la ruta on, que també va ser molt ferma. Lamentable que no podessis venir, però en repetirem una de semblant, si vols vaja.


:( :( :(
Sort,

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dt. gen. 16, 2007 10:01 pm

tonet ha escrit:( Prou feina tenia seguint al Mc Kinley i al Jumperracing que en feren menjar mes pols que un dromedari al sahara).
Que ets exagerat Tonet! si anavem en primera tota l'estona i a punta de gas! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. gen. 16, 2007 10:11 pm

Mckinley ha escrit:Que ets exagerat Tonet! si anavem en primera tota l'estona i a punta de gas!
Ostiesss....ara ho entenc !!!... llavors jo anava en punt mort ???????


V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

CRÒNICA PLA DE LA CALMA

Entrada Autor: Mckinley » dt. gen. 16, 2007 10:33 pm

Es clar tu anaves en punt mort perque no et caiguessin tots els plàstics de la moto per terra. :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: CRÒNICA PLA DE LA CALMA

Entrada Autor: QSC » dt. gen. 16, 2007 10:38 pm

Mckinley ha escrit:Es clar tu anaves en punt mort perque no et caiguessin tots els plàstics de la moto per terra. :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Pobreta.... quins kataklins-kataklons-kataklans feia .... fins i tot el dilluns es queixava encara !!!! :lol: :lol: :lol:

V'sssssss

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. gen. 16, 2007 11:20 pm

Mckinley ha escrit:
tonet ha escrit:( Prou feina tenia seguint al Mc Kinley i al Jumperracing que en feren menjar mes pols que un dromedari al sahara).
Que ets exagerat Tonet! si anavem en primera tota l'estona i a punta de gas! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Xe...
Imatge...si jo ho deia perque hi ha algú que es creu que va correr una etapa per Mauritania cami de Dakar. No volia que ningú es desilusiones. :wink: :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. gen. 31, 2007 3:38 am

Eiiii , qui va fer la foto de tot el grup al mirador del Montseny, en el qual hi erem tots, els d'On i els d'Off????? Crec que no l'han penjat. Jo ho vaig intentar però es va acabar la bateria.... :cry:

:) Pengeu-la Please!!!
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”