CRÒNICA PLA DE LA CALMA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. gen. 14, 2007 10:23 pm

I jo a casa amb dos trails al parking brrrrrrrrr ja hem val........... quina emveja :evil: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. gen. 14, 2007 10:33 pm

Moltes gràcies Àngel. :lol: :lol: :lol: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dg. gen. 14, 2007 10:33 pm

Primer voldríem fer una especial menció als companys que per una causa o un altre, al final van haver de donar-se de baixa de la sortida.
A tots vosaltres, esperem que us recupereu, tant físicament com moralment molt aviat, us dediquem aquestes fotos.

Avui a estat un dia genial, ho em passat d’allò més be i he disfrutat com un crio.
Com a participants de la part ON-ROAD, os poso unes fotos de la ruta i trobada amb el grup de la OFF-ROAD.

Sortida de les 4 carreteres. :D

Imatge

Quina estampa ... En Jordi, En Valentí i En David.

Imatge

Imatge

Una preciositat en marxa. :shock:

Imatge

David, quin bon gust que tens per les motos. :wink:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un piti ràpid i a seguir que anem tard.

Imatge

Imatge

Imatge

Quina passada té més botons que l’ENTERPRICE.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Trobada amb els OFF- ROAD.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Més 007 que mai.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un autèntic OFF-ROAD, el coneixeu. ?

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un paisatge genial, aquest del Montseny. :wink: :wink: :wink:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El guia del off, gaudint de La Garriga. :twisted:

Imatge

La Varadero OFF, ja l'has rentat. ? :wink: :evil: :evil: :evil: :wink:

Imatge

Ens veiem a Tamarit, Ok ?

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dg. gen. 14, 2007 10:45 pm

Jopanst ha escrit:Tonet, ets tot un personatge!!!!
Confesso, que m'ha està agafan certa devilitat per els teus escrits en aquest fòrum (que ningú sigue mal pensat, Vull dir per la simpatia que el caracteritza i l'alegria que ens contagia)
M'alegre molt que el retorn a casa hagi estat amb salut, encara que al estil Rambo i amb el cul pelat. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
DEMANE-LI UNA PAELLA AL CUNYAT......!!!!!! .... A CASA SEVA, ES CLAR !!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

però de bon rotllo ehhhh.......!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

CRÒNICA PLA DE LA CALMA

Entrada Autor: Mckinley » dg. gen. 14, 2007 10:46 pm

Hola, un cop dutxats i sopats, aquí ve la crónica fotogràfica de la sortida:

Així començaven alguns el dia a l’aparcament del Maxi de Santa Coloma:

Imatge

Imatge

L’anécdota del dia. En Jesús ha començat bé el dia. Sort que tot ha quedat en aixó :

Imatge

Punt de trobada pels traileros: aparcament del Maxi:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ès en Marc Coma?, ès l’Isidre Esteve?, ès l’Ivan Cervantes? NOOOOOOOOO!!!! Ès en Mckinley preparant la moto per afrontar la ruta OFF-ROAD-EXTREM:

Imatge

Unas bonica vista pujant per la pista que va a Arbucies:

Imatge

Vista del Castell de Santa Coloma:

Imatge

1ª Parada técnica ( pels viciosos de la cigarreta):


Imatge

Continuem la ruta:

Imatge

Imatge

Imatge

Abans de continuar per la pista que puja a Coll de Té, s’ha de pagar peatge!:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com podeu veure a part de pagar peatge pots comprar productes típics :

Imatge

Continuem per la pista de peatge :

Imatge

Que no hi havia enlloc millor per construir una casa. Com per sortir despistat al balcó!

Imatge

La Vstrom d’en Jordi deixa el pabelló de les Vs ben alt!

Imatge

Foto de grup!

Imatge

Abans de continuar la ruta un bon jalar!

Imatge

Imatge

Un cop reagrupats els OFF i els ON, continuem la ruta tots plegats cap a Coll Formic:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Parada obligatoria per gaudir de les vistes:

Imatge

Imatge

Imatge

Bonica vista amb el Plà de la Calma al fons:

Imatge

Parada a Coll Formic a on separarem els OFF i els ON per retrobar-nos a Aiguafreda:

Imatge

La reportera més dixaraxera de vegades també fa de model:

Imatge

Una altra fèmina del grup ON:

Imatge

Veieu, veieu la pols del camí:

Imatge

I després de que a Aiguafreda no ens volguessin a cap Bar ( pitjor per a ells), hem acabat la ruta a la Garriga amb unes birretes i coca-coles. Moltes gràcies a tots per aquests dia, i disculpeu si hi ha alguna foto una mica mogudeta ( no sabeu lo dificil que ès fer fotos en un 4x4en marxa):

Imatge

Imatge
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dg. gen. 14, 2007 10:48 pm

Fotos molt wpas que demostren un magnific dia i una espectarcular sortida.
Quin mono de moto, i pensar que no podre tornar a sortir fins a Tamarit....grrrrrrr

Moltes gracies per compartir-les.

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

REPORTATGES

Entrada Autor: Jumperracing » dl. gen. 15, 2007 9:59 am

Felicitats als reporters / reporteres. Unes imatges magnífiques. Gràcies.
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 15, 2007 12:09 pm

Quin munt de fotografies, renoi!!!!!

Es nota que os ho veu passar d'alló més bé, eh?

Mercès per tots els que heu fet possible aquesta gran crònica gràfica. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 15, 2007 12:12 pm

Encara amb el cor afligit, mirem les vostres fotos amb l'alegria de qui fa les coses que a un més li agraden!!!
Felicitats per la sortida!!!
Terraxaman, seria demanar molt que et tornèssis a posar a la feina i ens preparèssis un altre TRANQUI TRAIL???
És curiós, però ara més que mai, necessito fer aquesta sortida!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. gen. 15, 2007 12:18 pm

Hola nois/es:


Excel.lent crònica i reportatge gràfic de'n Mckinley, tot i que imagino que les fotos son de l'Eli, us les agraeixo molt, perquè d'alguna manera, veient aquests paissatges, recorrent amb els vostres ulls aquestes pistes també les he recorregut jo... un cop més... ja us vaig dir que en un altre foro em deient que el Montseny era el meu jardí, i no us puc negar que una mica així el sento, però amb moltes, moltes ganes de compartir-lo en qualsevol moment de l'any amb tothom... es tan maco, a que sí!... els que ja el coneixeu no cal, però aquells que han vingut de molt lluny (eh, Tonet?) segur que se'n duran un magnífic record...
Pel que sembla l'esmorçar va estar bé, no? la relació qualitat preu que tal?, abans a Can Rosell si podia anar amb confiança, però van cambiar els amos i ara no ho sé, us vàren atendre bé, amables?... vàreu tenir algun problema...
volia acostar-me, però just quan em vàreu trucar estava en plé episodi alucinògen -quina merda!- no recordo una grip així...
Però no us penseu que us lliurareu de fer alguna sortideta més off-road quan ja no hi hagi risc de glaçades... bé no vull adelantar-me... però la Garrotxa serà la meva nova proposta, també de tranqui-trail, per descomptat...
Deixeume agrair a en Mackinley el paper desenvolupat sense haver-s'ho propossat, en moments així és quan les persones de valua es donen a conèixer... jo ja ho sabia -m'ho havia dit un ocellet- però ara deixam que t'ho agraeixi des d'aquestes ratlles en el nostre fòrum...
agrair també a en Mioli que va venir sense estar ben recuperat d'una lessió que l'ha tingut en el dic sec uns quants messos, espero que aquesta pràctica tranquila t'hagi reforçat la confiança en la teva recuperació... i que participis en aquest teu/meu nostre fòrum... confio que tot i que tu ets un veritable senglar, també de tant en tant t'apuntis a alguna sortideta amb les daines i els cabirols... catalans i en català és clar!... Atramuntanat i Salvador, esteu emplaçats per la propera! no ens/us valdran excuses, ni grips ni òsties...
A tots... a totes... novament gràcies... sou un grup de persones collonuts/collonudes*...


Imatge

V'sssssssssss


* Sempre m'ha semblat que aquest qualificatiu adressat a vosaltres era absolutament inadequat, però no tinc cap dubte que compreneu el que us vull dir: Eli, Violant, Anna i totes les altres copilots d'aquest fòrum...

Avatar de l’usuari
mioli
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 9:37 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: mioli » dl. gen. 15, 2007 12:48 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:


agrair també a en Mioli que va venir sense estar ben recuperat d'una lessió que l'ha tingut en el dic sec uns quants messos, espero que aquesta pràctica tranquila t'hagi reforçat la confiança en la teva recuperació... i que participis en aquest teu/meu nostre fòrum... confio que tot i que tu ets un veritable senglar, també de tant en tant t'apuntis a alguna sortideta amb les daines i els cabirols... catalans i en català és clar!... .
Terra, gracies a tu per donar-me entrada a aquest grup de gent maravellosa.

Aqui van algunes de les meves fotos

Les Amotos:


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Les persones:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El Cotxo:

Imatge[/list]

Gracies a tots i fins aviat
La meva Superténéré no perd oli, marca el territori.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 15, 2007 1:13 pm

Ei.... Eduard , com et trobes? espero que això vagi a la baixa
Terraxaman ha escrit:el Montseny era el meu jardí, ... es tan maco, a que sí!...


Jo no et puc dar moltes referències, degut al meu nivell PATATERU TRAILERU la major part del temps anava amb els ulls clucs. :lol: :lol: :lol:
Terraxaman ha escrit:Pel que sembla l'esmorçar va estar bé, no? la relació qualitat preu que tal?, abans a Can Rosell si podia anar amb confiança, però van cambiar els amos i ara no ho sé, us vàren atendre bé, amables?... vàreu tenir algun problema...


Res a dir ... qualitat i amabilitat, inclòs van esperar a que arribessin les Varaderos ON-road (es veu que no tiren masa i van arribar tard. :roll: :roll: :roll: ) això si...... mes netes que una patena.
Terraxaman ha escrit:Però no us penseu que us lliurareu de fer alguna sortideta més off-road quan ja no hi hagi risc de glaçades... bé no vull adelantar-me... però la Garrotxa serà la meva nova proposta, també de tranqui-trail, per descomptat...


Per la propera "Tranqui Trail" portaré això

Imatge

Terraxaman ha escrit:Deixeume agrair a en Mackinley el paper desenvolupat sense haver-s'ho propossat, en moments així és quan les persones de valua es donen a conèixer... jo ja ho sabia -m'ho havia dit un ocellet- però ara deixam que t'ho agraeixi des d'aquestes ratlles en el nostre fòrum...


Tens tota la raó....es un crak !!!!
Terraxaman ha escrit: agrair també a en Mioli que va venir sense estar ben recuperat d'una lessió que l'ha tingut en el dic sec uns quants messos, espero que aquesta pràctica tranquila t'hagi reforçat la confiança en la teva recuperació... i que participis en aquest teu/meu nostre fòrum... confio que tot i que tu ets un veritable senglar, també de tant en tant t'apuntis a alguna sortideta amb les daines i els cabirols...


Ostiessss.... no sabia que estava en recuperació, espero que et milloris del tot Mioli !!!! .... per cert, al 100 % deu fer por dalt de la moto. Gràcies Mioli per aguantar el meu "desenfrenat ritme" durant molta estona.
Terraxaman ha escrit:... Atramuntanat i Salvador, esteu emplaçats per la propera! no ens/us valdran excuses, ni grips ni òsties...


Això...això...!!!! aquí ha de "mamar" tothom .... incloses les negretes :evil: :evil: :evil:

V'ssssssssss
QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 15, 2007 6:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. gen. 15, 2007 1:39 pm

QSC ha escrit:
Res a dir ... qualitat i amabilitat, inclòs van esperar a que arribessin les Varaderos ON-road (es veu que no tiren masa i van arribar tard. :roll: :roll: :roll: ) això si...... mes netes que una patena.



Nosaltres com les núvies el dia del casament, 15 minuts tard...jajajaaj :wink: :wink:

Es que volíem crear expectació home, a més al arribar a Viladrau ens va costar de trobar un túnel de rentat...jejejejejje :twisted:

Ara seriosament, tornem a demanar disculpes per la demora :oops: :oops: ,
però va ser fantàstic, vam arribar a taula posada, i els plats començaven a sortir de la cuina.... ideal...jajajaj :D :P :D :P

Un esmorzar genial Terraxaman. Millorat aviat !!!! :wink:

Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 15, 2007 3:41 pm

Bones!!!

Quina passada de ruta us heu "fotut" i quina passada de fotos, a més no va fer gaire fred, oi??

Gràcies per contar-ho!!

Ens veiem a Tamarit... :wink: :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dl. gen. 15, 2007 8:14 pm

ei bandarres

...i jo aqui amb la jefa fresca com una rosa despres de passar la nit del Lloro :cry:

...i la setmana que ve,

...i la moto 15 dies parada sense sortir del garatge :cry:

no nem pas be

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 15, 2007 8:47 pm

atramuntanat ha escrit:...i jo aqui amb la jefa fresca com una rosa despres de passar la nit del Lloro
Es que se les saben totessss....!!!!!!!!!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssssssss

Avatar de l’usuari
Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dl. gen. 15, 2007 9:14 pm

Ara que he vist les foticos, em venen moltes ganes de tornar a estar amb tots vosaltres.
M'analegro molt de lo bé que us ho vàreu pasar!!!
Salut i a reveure.
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. gen. 16, 2007 1:45 am

Hola!!


Bé, aquí us poso les meves fotos. Han estat possible gràcies a en Terraxaman que va dissenyar la ruta, a en McKinley que la va fer possible, i a tots els assistents que la van fer realitat. :D :D :D :D

La caixera del peatge,
Imatge
parada de fotos,
Imatge
fent benzina,
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

I les proteccions pels guardarails del Parc Natural del Montseny!! Que n'aprenguin!!!
Imatge
Imatge

Vinga, espero que us agradin!!

Fins aviat!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. gen. 16, 2007 9:20 am

Hola Josey, i tant que m'han agradat. Sobre tot la de les proteccions del guardarails. Jo no en vaig veure cap.( Prou feina tenia seguint al Mc Kinley i al Jumperracing que en feren menjar mes pols que un dromedari al sahara). Es un bon detall veure coses d'aquestes en conter de tant radar i punyetes.
Grácies Wales. :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. gen. 16, 2007 9:23 am

No us creieu que ho fan pensant en nosaltres, segurament es per guardar l'imatge del entorn....però be, al fi i al cap aquí estan i per nosaltres de conya.!!!

V'sssssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”