Doncs ja tocava… :form :form
A mitja setmana faig un cop de cap i decideixo escapar-me… com diu una bona amiga, fins ara estava com un ocellet que li havien tallat les ales i no podia volar… Ara sí, moment d’aixecar el vol :jump :jump
Donat que són dies de pont descarto pujar cap el Pirineu, carreteres plenes d’esquiadors i potser en mal estat per la neu. Així que cap el sud… Teruel era desconeguda per a mi, tot i haver fet diverses rutes per la zona, no havia trepitjat mai la capital.
Teruel existe? Doncs sí, dono fe. Divendres tarda-vespre la ciutat era plena de visitants.
Ara les motos existeixen? Aquests dos dies de ruta me n’he trobat ben poques (al final us faré el comentari al respecte ;) )
Aquí teniu la ruta que vaig fer i unes fotos:
Divendres dia 6 Vilabella-Teruel, 378 km
Ruta:
http://goo.gl/maps/nG51O

No sé perque però algú es pensava que havia passat pel Coll de la Creueta per arribar a Teruel :jajacat :jajacat …. Kpeps no em confonguis al personal :sado :sado
Moto a punt… i jo també

Parada a casa el Javihospitalet i la Meri a les Planes del Rei, per solucionar un tema logístic que millorarà el viatge… gràcies parella :okcat

D’aquí enfilo coll de Fatxes i C-12 direcció Mequinensa.
L’Ebre al seu pas per Flix

Castell de Flix al fons

Quant agafo el trencant de Maials cap a Seros s’aprecia la boira que m’acompanyarà fins a Mequinensa, no es gaire espesa però fa que baixi la temperatura fins a º0, ni fred ni calor :lol: :lol:
El Segre

Mequinensa al fons... o no! :roll:

És hora de dinar, parada a Calanda. No conec el poble, em dirigeixo cap el centre i per casualitat entro en un bar restaurant que el porta una parella de Berga desde fa més de 30 anys, sorpren poden parlar català a Calanda.

Teruel:
Qui diu que fa fred per anar en moto? A la tarda a Teruel si que feia fred, va ser l’estona més “fresca” per mi dels 2 dies.

Per fer passar el fred i esperar l’hora de sopar.

Dissabte dia 7 Teruel-Vilabella, 327 km
http://goo.gl/maps/zYdrD

Pel mati quant vaig a veure la moto em trobo aixó, era d’esperar :burrucat

Men vaig a esmorçar tranquilament i esperar una mica que s’escalfi l’ambient. A l’hora de marxar la cosa ja està perfecte, º0 C… ni fred ni calor :viscat

En la ruta prevista hi ha diversos ports de montanya i amb la temperatura que hi ha a Teruel no sé com estarà la carretera a més alçada, tot i això agafo la A-226 direcció Cantavieja i Morella. Uuffff!!! Decisió molt encertada… vaig passar-m’ho pipa i el tram de Monroyo fins a Valderrobres genial! :lol: :lol:
Ja es comença a veure neu.

No ho puc evitar:

.
Passo per Cantavieja i em vé al cap la foto de grup de la KDD a Morella del 2006.
Mirambel

.
Motos dels dos dies:
Com deia al principi, poques motos vaig trobar en els més de 700 km que vaig fer. Les motos que vaig trobar van ser: dos V Strom, una Goldwing, dos Ninja, una VFR800, una Susuki GSR, i una Triumph Tiger…. i cap BMW :shock: :shock: ... Això em fa venir al cap el post del Randy: “Tens una BMW?” :callo
Fins la propera!
:birracat :birracat