Rider1000 17-5-2014

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Molinenc » dg. maig 18, 2014 1:20 am

Ja que parlat via whatsapp amb el Xavi i la Cristina i han arribat a les 0:00h!

Es mereixen un aplaudiment! :groupwave

Bona nit!!

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Alex » dg. maig 18, 2014 9:21 am

bones. sols era per saber si un grup de motos amb un parell de HP2, gs i una tenere blanca eren de la rider 1000, i si algun d'ells esta per aqui

una salutacio
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jl61 » dg. maig 18, 2014 9:29 am

La meva primera Rider al sac.
:groupwave
ljl

Avatar de l’usuari
Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Cunillaire » dg. maig 18, 2014 9:36 am

Ha sigut la primera Rider, pero la 500, tinc la satisfaccio d'haver-la fet junt amb un dels pilots mes joves " 16 anys i amb una yamaha R 125", que es el meu fill. Al arribar a Manresa estava que no tocava de peus a terra de content.


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 18, 2014 9:57 am

Imatge

Companys/es, el meu germà Josep Mª i jo, vam arriba a les 12:00 a Manresa. En el control del Miracle, veia les cares i com baixàvem de les motos i em puc imaginar la que feia jo. Aquest any ha estat molt més dur el recorregut, menys mal del temps, que sinó...
He pogut saludar breument a alguns companys de Mototurisme i conèixer a d'altres, però el temps ahir no donava per més.
Gràcies a l'Albert per les fotos i als companys pel seguiment, encara espero saber com va el tema mòbil del Jordi ;-)
Res, felicitats als participants i l'any vinent igual m'apunto al "fosforito" i us vinc a seguir jo.
Imatge


Enviado desde mi iPad con Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 18, 2014 10:53 am

Hola companys!!
La segona Rider 1000, aconseguida.
Com sempre, m'afegeixo a grups de gent coneguda, però com que soc un despistat, acabo seguint el que no es. Total que he acabat anant sol com un mussol.
Arribada a Manresa a les 20:20 despres de 16 hores justes de la sortida. Val a dir que no m'agrada parar i que vaig baixar de la moto els temps justos per els controls i estirar una mica les cames. A Isona, però, em vaig fotre un entrepà de butifarra cuita, que estava d'allò més bo!
La organització, molt millor que l'any passat. La sortida controlada, els controls molt ben muntats i les etapes una mica més dures. L'arribada, espectacular. L'entrada al pavelló, amb la catifa vermella, m'ha posat la "gallina de piel"
He de confessar que, també, m'he cansat MOLT MÉS que l'any passat (deu ser l'edat).
El que més m'ha agradat de tot, es que tant a la sortida, com a la arribada i a tots els controls de pas, sempre, sempre, sempre, trobaves algún company de mototurisme!!!!!!
Salut i fins la propera sortida. :aplau1
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 18, 2014 5:09 pm

Hola a tothom.
Jo tambe vaig acavar la Rider 1000,molt cansat,pero content per haver aconseguit la fita un any mes,vull donar les gracies als companys de MTC,que ens van donar un suport moral en 2 punts del recorregut ben diferents i em van animar personalment a mi en el segon a acavar amb la moral ben amunt :Thanks1 :Thanks1
P.d. Albert si t'afeitas...tens el peto assegurat :Arpa
dema ja posare algunes fotos i algunes curiositats :Saludant
Imatge

Alber_troy
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 8:02 pm
Ubicació: Sudanell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Alber_troy » dg. maig 18, 2014 7:48 pm

Hola!
L'any passat no la vaig fer dons les carreteres eren massa rectes, enllaços per generals.
Aquest any m'agradava més el recorregut, sobretot si triaves les alternatives més recargolades, inclús vaig fer uns kms de camins. De vegades et trobaves de frente un munt de motos perque naven per carreteres més ràpides, aixó és lliure.
Vaig sortir dels últims a les 8:20 i amb un company de Lleida vam acabar justament 14 hores després.
Si als casi 1000 kms, afegeixes el nar i tornar a casa dona més de 1200 kms i més de 16 hores, Menys mal que com tot eren corves el cul no es resenteix.
Perfecte, m'ho vaig pasar super-bé, encara que no ho recomanaria dons t'ha de agradar molt aquest tipus de sortida i no és questió d'evangelitzar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 18, 2014 9:21 pm

Kpeps ha escrit:Hola a tothom.
Jo tambe vaig acavar la Rider 1000,molt cansat,pero content per haver aconseguit la fita un any mes,vull donar les gracies als companys de MTC,que ens van donar un suport moral en 2 punts del recorregut ben diferents i em van animar personalment a mi en el segon a acavar amb la moral ben amunt :Thanks1 :Thanks1
P.d. Albert si t'afeitas...tens el peto assegurat :Arpa
dema ja posare algunes fotos i algunes curiositats :Saludant

Kepeps ets un crack, al final vas acabar i súper bé. L'esquena que tal avui?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: JordiTrident » dg. maig 18, 2014 9:56 pm

Kpeps ha escrit:Hola a tothom.
Jo tambe vaig acavar la Rider 1000,molt cansat,pero content per haver aconseguit la fita un any mes,vull donar les gracies als companys de MTC,que ens van donar un suport moral en 2 punts del recorregut ben diferents i em van animar personalment a mi en el segon a acavar amb la moral ben amunt :Thanks1 :Thanks1
P.d. Albert si t'afeitas...tens el peto assegurat :Arpa
dema ja posare algunes fotos i algunes curiositats :Saludant
Jo no se si et vaig donar moral o no, però només arribar a Beget (ni havies parat la moto...) et vaig saludar en reconèixer els dorsals de la teva moto...m'alegro que tot anés bé.

Jo aquest any no la vaig fer però vaig coincidir amb un bon gruix de la 500...vam anar al Far (espectacular!!! no hi havia estat mai), Beget, vam arribar fins a la frontera al Coll d'Ares, dinar amb calma a Molló, i per Gombren, Saldes fins a Tuixent per acabar coll de Jou i cap a casa...també ens ho vam passar bé, més relaxat però content per veure l'ambient i els paisatges espectaculars...si que deuria ser dur fer-ho tot aquest any. Felicitats a tots els que vau acabar!!! la Yamy 125 també la vaig veure a Beget.

Per cert, hi havia gent que anava ben forta en aquells trams revirats...el grup de HP2 que comentaveu més amunt ens van passar sortint de Beget i deu n'hi do...per no dir dues Tmax arribant a Gòsol que anaven enxufats, enxufats!!!!

Ah, també em va agradar veure el força nombrós grup de gent que tria una clàssica per fer-ho una mica més diferent, li dóna classe...a part de les BMW R (kpeps i un grupet més de 4 o 5) que feien la 1000, un grapat d'impales, una Ossa 250 (vam anar una estona darrera seu sortint de Tuixent i anava molt bé per aquelles carreteres. Lleugeresa!!), una Royal Endield (aquesta era "moderna" però com si fos clássica), una Ducati Darmah, dues Norton Commando,...encara que crec que feien la 500... segur que me'n deixo alguna.


salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Alex » dg. maig 18, 2014 10:12 pm

forta? o amb total falta de respecte a la integritat fisica i vida dels demes? porto moltissims anys en moto, 25mil km al any, feu numeros, i mai en la meva vida he vist el que vaig veure ahir per part d'aquells personatges, apartar motos, adelantar en corves sense visibilitat, etc , etc
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 18, 2014 11:04 pm

Es cert Alex, es pot anar fort respectant, així no. Actituds com aquestes perjudiquen la prova i a tots nosaltres.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 19, 2014 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 19, 2014 8:49 am

Alex ha escrit:bones. sols era per saber si un grup de motos amb un parell de HP2, gs i una tenere blanca eren de la rider 1000, i si algun d'ells esta per aqui

una salutacio
Alex,es impossible que aquest tipus de gent estiguin per aqui,jo per sort no m'els vaig trobar,al tram de Canyet tambe em va sortir un de cara ja tornant cap a Sant Feliu i sort que va rectificar....al sortir de Beget tambe em va fer una mica de por ja que tan estret i amb alguns ciclistes i caminants a peu de carretera,amb motos que venien desde Camprodon.....tot el demes molt be :conversa :conversa
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi » dl. maig 19, 2014 9:47 am

I perquè no ho vau comentar al següent control de pas? Si jo me'ls trobo, ho hauria fet. No crec que hi haguessin moltes HP2 i Teneré blanques.

Potser si molts avisessin del seu comportament, l'any que bé.........

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. maig 19, 2014 9:56 am

Prony ha escrit:I perquè no ho vau comentar al següent control de pas? Si jo me'ls trobo, ho hauria fet. No crec que hi haguessin moltes HP2 i Teneré blanques.

Potser si molts avisessin del seu comportament, l'any que bé.........

Jordi "Prony"
Estic amb tu Jordi, aquest comportament reiterat no s'hauria d'admetre, si els controls de la prova tinguessin l'avís, haurien d'advertir-los seriosament i si persisteixen, desqualificar-los, la Rider1000 no és una cursa i si ho fos, també hi hauria d'haver bandera negra pels que ens posen en perill.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi » dl. maig 19, 2014 10:02 am

Em penso que son aquest. Feien la 500.

222.- Jose Maria Torres Iborra Barcelona AJD BMW HP2 1170cc
223.- Alejandro Torres Iborra Barcelona AJD BMW HP2 1170cc
235.- Pedro Gimeno Fité Barcelona AJD BMW R1200GS 1170cc

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Straw man » dl. maig 19, 2014 11:10 am

Prony ha escrit:Em penso que son aquest. Feien la 500.

222.- Jose Maria Torres Iborra Barcelona AJD BMW HP2 1170cc
223.- Alejandro Torres Iborra Barcelona AJD BMW HP2 1170cc
235.- Pedro Gimeno Fité Barcelona AJD BMW R1200GS 1170cc

Jordi "Prony"
crec que parlen de dos tmax, aquests que comenteu de les hp2 i la teneré els vam trobar nosaltres (que estàvem fent una ruta trail per la zona) a la benzinera de Saldes a les 17.30h i no feien pinta d'anar amb presses (almenys mentre eren parats a la benzinera)
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 19, 2014 12:11 pm

Segona rider feta i amb mooooooolt millors condicions que la primera,...
Aquest any l'he volguda fer en solitari, anant al meu ritme i sense forçar i m'ho he passat teta!
Anar gravant videos durant el dia, explicant les vivencies, ha fet que no sem fes tan llarga com l'any passat.

Sortint a les 6:10, dorsal 44,... vaig arribar a les 21:50 amb un petit incident a dins de Manresa que em costara 650€ de reparar, que es el que costa una llanta de davant nova :tobecontinuet

Per cert, donc fe de que la gent va molt forta,... alguns (pocs 8) ) m'adelantaven cagan osties i quan els intentava seguir no donava a mes, no rascaba bola a les curves, anava massa foçat,... i res,... tambe pot ser que jo no dongui a mes :run

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 19, 2014 1:14 pm

Alex ha escrit:forta? o amb total falta de respecte a la integritat fisica i vida dels demes? porto moltissims anys en moto, 25mil km al any, feu numeros, i mai en la meva vida he vist el que vaig veure ahir per part d'aquells personatges, apartar motos, adelantar en corves sense visibilitat, etc , etc
Tens tota la raó...he estat massa "educat" en qualificar-los. Jo, en veure'ls pel retrovisor, pràcticament vaig parar perquè em passessin. Tot i així li podia haver donat un calvot al d'una de les HP2 de lo aprop que em va passar retallant-me la traçada en una corba de dretes. El tram era molt estret i veia que s'estaven posant "nerviosos" (i a mi de retruc)...també hi anava una R100GS blanca.

Els de les Tmax anaven molt ràpid, però la carretera era més ample i van esperar-se a passar-me (també vaig tallar) quan ho van veure clar...res a dir...

De tota manera, ja ho vam comentar abans també...massa trams d'anada i tornada, alguns de molt estrets...

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Alex » dl. maig 19, 2014 2:13 pm

doncs que vagin fent, vaig sentir a Gosol com un que portava camara que aniria als mossos amb la gravacio i que actuesin d'ofici, i si tenia gravat el tram de Pobla de l'illet era esfaraidor com anaven. Ja s'ho trobaran, o davant del jutge, o si continuen aixi, d'un metge forense :pegacul :nino
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”