Terra Aspre 1 i 2

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: Terraxaman » dv. jul. 20, 2007 1:06 am

Terra Aspre 1.


Hola nois/es:

Imatge


Si voleu llegir la crònica sencera:
http://terraxamanrutes.blogspot.com/200 ... chive.html

Avui he pogut dur a terme una sortida que feia anys que venia rumiant...
Per a dir-ho d’una manera suau i certa, es tractava de recuperar un tros de la meva memòria, recorrent uns indrets que allà pels anys 1984-1985 vaig arribar a estimar intensament. És evident que les coses i els llocs, les persones i activitats s’associen en la nostra memòria a unes circumstàncies determinades quan aquestes canvien, solen canviar també els nostres gustos i preferències, però en el record queden impresos.
El recorregut comprenia diverses pistes forestals que jo recordava, al voltant de pobles com ara el Mas Roig, Tivissa, Ginestar, Rasquera, El Perelló, Vandellòs, Gavaldà tots ells situats a la comarca de la Ribera d’Ebre. Haig de agraïr al company GS12Red que m’ajudés a assenyalar les pistes, en un recorregut conegut com la Ruta dels Barrancs que malauradament per raons que ja us explicaré no he pogut fer íntegrament.
Així que he sortit pel matí a 2/4 de 8 amb la intenció de fer el trajecte més ràpid possible fins a l’Hospitalet de l’Infant
Imatge


El cert és que el viatge fins a Vandellòs a estat molt més curt del que em pensava, cap a tres quarts de 10 o les 10 m’he pres una Coca-Cola a l’Hostal Latino de Vandellòs, des d’aquí he pogut arribar fàcilment al meu primer objectiu, l’Ermita de Santa Maria de les Pinyeres al Mas Roig
Imatge

Imatge





Si ja ho sé a simple vista no us diu res, és una entre la multitud de petites ermites que s’estenen una mica per a tot arreu al nostre país, però... (sempre hi ha un però) ... les apariències enganyen, Santa Maria de les Pinyeres, no és una ermita com les altres, hi ha una història-llegenda al darrera. Situem-nos a la Baixa Edat Mitjana, allà pels segles XIV o XV, el poble del Mas-Roig és trobava al voltant de l’ermita, algunes restes de cases antigues ens ho recorden:

Imatge

Imatge






el conjunt gaudia d’una posició privilegiada, damunt d’un turonet, amb el riuet Siurana als peus i amb unes vistes fantàstiques

Imatge





La vida dels vilatans deuria transcórrer apacible dedicada a les seves activitats essencialment agràries: el blat, la vinya, l’olivera, l’atmella, una mica d’horta... Però una nit, tot va canviar... Els veïns veieren unes grans llums de molts colors que sortien del darrera del campanar de la petita ermita, alhora els vilatans presos d’un impuls irreprimible van començar a ballar sense aturador, enmig de terribles visions infernals, de dimonis, d’estranys animals indefinibles... Molts dels dansaires moriren d’esgotament en un malsón que va durar varis dies... És allò que coneixem amb el nom de Mal de Sant Vito i que ha quedat immortalitzat en molts llocs amb l’anomenada Dansa de la Mort. Com a resultat, la por és va apoderar dels habitants, van abandonar l’ermita i van traslladar el poble uns quants Kms.

Imatge






El poble actual del Mas Roig, vist des de l’ermita.

Què va passar en realitat? Encara avui no hi ha una resposta satisfactòria a nivell oficial, però –tornem-hi- amb un company d’aquell poble, interessat com jo mateix en aquests temes estranys, vàrem fer unes petites investigacions que ens dugueren a fer aquesta hipòtesis:
Uns pocs dies abans, alguns pagesos varen pagar el delme a l’església en blat. El sacerdot va guardar els feixos de blat en el magatzem, però va adonar-se de que algunes de les espigues estaven infectades d’un fong: el “cornezuelo” i les va llençar al pou del que bevien tots els vilatans. Per si no ho sabeu, el “cornezuelo” és un dels components que van permetre al Dr. Albert Hofman, poder sintetitzar el LSD-25 (Àcid Lisèrgic), com alguns sabeu l’al·lucinògen més potent que s’ha descobert fins avui. Tot el rebombori, atribuït a dimonis, bruixes i d’altres criatures similars podria explicar-se d’una manera molt més racional i científica...
Però la cosa no va acabar aquí...
Molts anys després de fer aquestes investigacions, cap el 1990 el vell company del Mas Roig va trucar-me per a convidar-me a anar a Santa Maria, s’anava a produir un fet extraordinari i volia que hi anés.
Imatge



Resulta que el Gran Sacerdot del Temple d’Eleusis a Grècia, prop d’Atenes, Nikos –el cognom no el recordo, consagraria els terrenys i les gorges de prop de l’ermita com un temple germà del d’Eleusis.

Imatge




El Temple d’Eleusis i els rituals que és duien a terme en ell, són un dels fenòmens més interessants de l’Antiguitat, al llarg de milers d’anys, el bo i millor dels filòsofs, pensadors, artistes, polítics varen participar en unes cerimònies de les que estava prohibit sota pena de mort parlar. Malgrat la prohibició, algunes informacions ens han arribat, així se’ns diu que en el Telesterió és celebrava un ritual al que assitien milers de “mystes”, vinguts de tot arreu del món grec i posteriorment romà, convenientment preparats al llarg de tot un any en els Misteris Menors i Majors, els assistents reconeixent coses tan estranyes com que “ja no els queden dubtes sobre l’existència del més enllà”, o que “han vist amb els seus propis ulls a Dèmeter”, i d’altres coses per l’estil...

Imatge
Terraxaman a Eleusis a l’altar de Dèmeter.
Sabem que en el Telesterió, els sacerdots d’Eleusis donaven a beure als assistents un beuratge el Kykeó, feta amb herbes de la regió, entre elles una varietat de menta que ja no existeix, cannabis sativa –marigüana- i com no: “cornezuelo”...
Bé efectivament aquesta ermita va quedar consagrada com a Temple d'Eleusis a Catalunya amb un ritual extraordinari al que vaig poder assistir...
Després de remullar-me bé a la font de l'ermita, no! ja no queda res dels efectes d'aquella nit màgica del Mal de Sant Vito...
Vaig acomiadar-me del lloc i em dirigí cap a Tivissa, que serà objecte d'un altre post.
Imatge
Es que ara estic cansat i no tinc més forces per seguir...

V'ssssssssssssss
Terraxaman l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2007 2:11 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dv. jul. 20, 2007 12:35 pm

L'explicació es molt interessant. A mi la història m'agrada moltíssim, quant puguis continua... :wink:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 20, 2007 1:18 pm

Interesant això de la dansa de la mort... :shock:

Altre cosa que sé.

Gràcies Terraxaman per fer-nos cinc cèntims d'història. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Terra Aspre 2

Entrada Autor: Terraxaman » dv. jul. 20, 2007 1:28 pm

Terra Aspre 2

Imatge

Si voleu llegir la crònica sencera:
http://terraxamanrutes.blogspot.com/200 ... chive.html

Després de les meves meditacions a Santa Maria, va arribar l’hora de continuar la ruta, així que vaig arribar-me fins a Guiamets, la Serra d’Almós i finalment Tivissa.
Havia quedat amb la Mònica de l’Oficina de Turisme de Tivissa, a la que vull agrair des d’aquí, el seu interès i les seves acurades informacions, com sol passar la Mònica em va donar una de freda i una de calenta... La calenta va tenir la forma d’un plànol molt detallat dels camins i pistes forestals de la zona, així com orientacions sobre l’estat de les pistes que em van ser molt útils en el recorregut que vaig fer. La freda va ser informar-me del pèssim estat de la pista que duia a les coves del Barranc de la Font de la Vilella, anant sol, amb neumàtics mixtes, vaig considerar que no seria gaire prudent endinsar-me, ja tornaré, això si quan faci menys calor.
Serà per camins i pistes!, així que vaig agafar l’estret i costerut camí encimentat que duu fins l’Ermita de Sant Blai:
Imatge



Imatge



l’ermita vista des del Coll del Ventall,

Com a mostra del que era l'objectiu d'aquesta sortida us poso algunes imatges

cova del ramat
Imatge



pintures
Imatge


Cova de l’Escoda
Imatge


pintures
Imatge

Aquestes coves i pintures quedaran pendents fins la propera ocasió...

Des del Coll del Ventall vaig dedicar-me a fer uns volts per la multitud de pistes disponibles
Imatge

Imatge

La veritat es que acostumat com estic a les verdes i humides muntanyes del meu Montseny, aquest territori tant erm i sec, aspre, em resultava estrany, posseïdor d’una bellesa d’un altre tipus ben diferent ...

Imatge




Després de fer vàries voltes Serra de la Batalla on es va lliurar una a la Guerra de Successió (1714), la Codina del Llop on va ser abatut el darrer llop de la comarca el 1904, la solitaria zona de les cabreres on de tant en tant es veu algun salvatge –cabres salvatges- que per aquí es refugien, etc., i de tornar pels mateixos llocs, vaig agafar el GR 7 que em duria fins a Rasquera i Ginestar, pista llarga i sense gaires complicacions.
Imatge


Prop de Ginestar vaig trobar aquesta estranya ermita que barreja amb certa gràcia l’estil arquitectònic propi dels íbers d’aquesta contrada amb elements cristians, darrera al costat de les muntanyes dels Ports al fons, transcorre l’Ebre en direcció al mar.
Imatge


Vaig dinar a un restaurant de carretera prop de Rasquera, l’únic que tenia era set, molta set, aixó si vaig menjar paella i txurrasco, no estava malament, el preu ajustat 10 €, però tampoc era res de l’altre món.
Havent dinat, tot i que el Sol queia a plom, vaig agafar la moto per anar a agafar la pista que des de l’Atmella de Mar em duria fins a Vandellós. Abans vaig passar per l’estació eòlica de Costanetes

Imatge

Imatge




La xafogor em podia, no la resisteixo gaire , així que em vaig dirigir cap a l’Atmetlla de Mar a fer un café amb gel i una aigua mineral...

Imatge

Imatge


Un cop refrescat vaig reprendre la ruta prenent la que recordava com a pista forestal i que ara era una solitària i mal cuidada carretereta asfaltada, en tots els Kms. Que vaig fer no em vaig creuar amb cap cotxe.
Amb tot les vistes son gratificants
Imatge

Imatge

Cap a 1/4 de vuit del vespre arribava a casa, com podeu veure 632 Kms. no està gens malament, és cert que els últims 50 tenia el cul més pla que un taulell però amb tot gens cansat... quan és la propera?
Imatge



Aquesta és doncs la crònica de la sortida d’avui.
A l’hora de fer balanç haig de dir-vos que m’han quedat moltes coses per a fer. Volia arribar-me fins a l’Horta de Sant Joan per a veure “Lo Parot”, una olivera mil·lennària, el ser viu més vell de Catalunya, volia passar l’Ebre amb la barca a Rasquera i anar a Miravet, volia...però ja se sap, l’home proposa i Deu disposa...

Una forta abraçada
Terraxaman l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2007 2:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. jul. 20, 2007 1:41 pm

Felicitats per la sortida!

Em pica la curiositat per saber què és aquest indicador verd que tens "penjant" del quadre de comandament de la moto. ;)
Terraxaman ha escrit:Imatge
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dv. jul. 20, 2007 4:16 pm

Molt bona crònica si senyor!!! :)
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 20, 2007 5:37 pm

Hola Eduard:

Molt "bona" la crónica i dic bona, perque llegirte a tú es com excitar un nou sentit, el sentit de l´admiració :P

Cel.lebro que et vagi anar bé les meves indicacions i quan vulguis tornar cap allá a trovar les coves de Vilella hi anirem, encara que ja et vaig comunicar que prácticament es impossible el seu accés. :oops:

Les terres del Priorat tal com tu dius, son aspres,ermes però aixó els hi dona una bellessa dificl de descriure. :shock: una comarca a descubrir i a admirar., es com l´avia amb la pell arrugada , sencilla ,que viu allá i que tens ganes d´anar a veure-la ,mai hi vas, però quan hi ets no t´en mouries, d´escoltar i de descobrir coses noves. :roll:

No ho creus així ???
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: QSC » dv. jul. 20, 2007 5:58 pm

Gràcies per la crònica Eduard, llàstima no haver-te pogut acompanyar ... però tot arribarà
miquelpericas ha escrit:Em pica la curiositat per saber què és aquest indicador verd que tens "penjant" del quadre de comandament de la moto. ;)
:oops: :oops: :oops: :oops: jo em pensava que era el quadre d'instrumentació d'un Pegaso Comet :oops: :oops: :oops: :oops:

De bon rollo ehhhhhhhh !!!!

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 20, 2007 6:04 pm

QSC ha escrit:Gràcies per la crònica Eduard, llàstima no haver-te pogut acompanyar ... però tot arribarà
miquelpericas ha escrit:Em pica la curiositat per saber què és aquest indicador verd que tens "penjant" del quadre de comandament de la moto. ;)
:oops: :oops: :oops: :oops: jo em pensava que era el quadre d'instrumentació d'un Pegaso Comet :oops: :oops: :oops: :oops:

De bon rollo ehhhhhhhh !!!!

V'sssssssssss
es l´interruptor dels llums supletoris....... oi Terra ?????? ( a vegades falla ) :twisted: peró deixeu la crónica tranquila, si per cas obrim un altre post, amb interruptors, potes de cabra etc. amb defectes de disseny :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: QSC » dv. jul. 20, 2007 10:35 pm

gs12 red ha escrit: peró deixeu la crónica tranquila, si per cas obrim un altre post, amb interruptors, potes de cabra etc. amb defectes de disseny :wink:
Mil disculpes Eduard

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Re: Terra Aspre 1 i 2

Entrada Autor: Terraxaman » ds. jul. 21, 2007 1:01 am

Hola nois/es:
QSC ha escrit:
Mil disculpes Eduard

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
No m'ho puc creure!
Res del que has dit, ni en aquest ni en cap altre post del meus, requereix que et disculpis de res...
així que no ho faré...
no et disculpo! - He dit!

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. jul. 21, 2007 9:35 am

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

ja m'havies avisat que m'agadaria i efectivament aixi ha estat

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

lo del cornezuelo m'ha fet gracia, i pensar la de gent que devien matar per anar una mica flipada, :?

la monica de la oficina de turisme ja ens la presentaràs la propera vegada que anem, espero que amb la 1200 :D 8) que la 6 i 1/2 la vull deixar descansar per posarla a la venda


gracies per les fotos, potser era lo que feia falta per animar-se a tornar
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. jul. 21, 2007 9:48 am

M'ha encantat la teva crònica. M'entren ganes de "apanyar-me" una grogueta com la teva per acompanyar-te.

Et faig un suggeriment. Pel que he vist en les teves fotos, aquesta zona és molt semblant a una que en tenim molt a prop de Barcelona i que és la gran desconeguda: El parc natural del Garraf. Jo he disfrutat com un nen cavalcant en la meva BTT pels senders i les pistes forestals que n'hi ha. He sentit la solitud més absoluta en perdre'm al bell mig del Garraf, amb el seu paissatge inhòspit, i haver de fer recordança de les meves coneixençes d'orientació.

Prova-ho. En moto no deu ser tan esfereidor com en bici el perdre-s´hi.

Si ho volguessis fer i necessitessis informació, fes-m'ho saber, noi.

Repeteixo: realment un treball molt ben fet. Felicitacions,


V'sssssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. jul. 23, 2007 12:53 pm

Hola NOIS/ES:

Bravo ha escrit:M'ha encantat la teva crònica. M'entren ganes de "apanyar-me" una grogueta com la teva per acompanyar-te.

Et faig un suggeriment. Pel que he vist en les teves fotos, aquesta zona és molt semblant a una que en tenim molt a prop de Barcelona i que és la gran desconeguda: El parc natural del Garraf. Si ho volguessis fer i necessitessis informació, fes-m'ho saber, noi.
Gràcies pel teu oferiment, el meu fill gran va estar de forestal - Servei sustitutori del servei militar- al Parc Natural del Garraf, és una zona que m'encanta, no descarto que algun dia si ens apleguem uns quants poguem fer una sortideta per aquella part del nostre territori...
En quan a lo de tenir una grogueta, negreta, chuchuqui o el que sigui de trail, si... crec que faries una molt bona opció... En la meva opinió, les motos de trail, t'ofereixen molt més -coneixent les seves limitacions i sense ser un superexpert- i pel que fa a comoditat per a fer viatges llargs... al menys amb la meva, tirades de 600 Kms. són suportables, amb bona velocitat de creuer...

Una abraçada.

Estic preparant la versió ampliada de la crónica, on m'endinso més en les reflexions històriques i mitològiques de la sortida i amb més "afotos".

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 23, 2007 1:21 pm

Terraxaman ha escrit:Hola NOIS/ES:

Bravo ha escrit:M'ha encantat la teva crònica. M'entren ganes de "apanyar-me" una grogueta com la teva per acompanyar-te.


Gràcies pel teu oferiment, el meu fill gran va estar de forestal - Servei sustitutori del servei militar- al Parc Natural del Garraf, és una zona que m'encanta, no descarto que algun dia si ens apleguem uns quants poguem fer una sortideta per aquella part del nostre territori...

Una abraçada.
Imatge

Pista de Olivella a Can Grau ( can Grau) Bargalló planta endémica.

Imatge

Can Plana Novella

Fotos del Garraf , en tinc " unes quantes més " si us puc ajudar.... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. jul. 23, 2007 4:45 pm

gs12 red ha escrit:


Fotos del Garraf , en tinc " unes quantes més " si us puc ajudar.... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Ostres...però jo encara en tinc de millors, perquè per molt grogueta i molt TAT, això no arriba on arriba una bona bicicleta de muntanya amb dues cames potents com cap altres (les meves) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9


De totes formes, magnífiques fotos, gs12red.

V'sssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 23, 2007 5:24 pm

Bravo ha escrit:
gs12 red ha escrit:


això no arriba on arriba una bona bicicleta de muntanya amb dues cames potents com cap altres (les meves) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9




V'sssssssssssss
eH ???? company ..... No em provoquis , eh ?????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 23, 2007 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. jul. 23, 2007 5:29 pm

gs12 red ha escrit:[

eH ???? company ..... No em provoquis , eh ?????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

No gosaría. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Però on hi arriba una BTT conduïda per mans expertes...
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 23, 2007 10:27 pm

Josep Eduard, m'ha tornat a deixar corprés..... :D

Ja no tinc paraules... ( i no és per fer la pilota eh !!)

Acabo de veure la sortida d'en gs12red i ara em trobo amb aquesta :shock:

Copio el que he posat en el l'altre post, penso que aquests reportatges i......

I ara això m'acava de donar una idea :

A veure si entre tots (Terraxaman, gs12 red........) es podrien programar unes sortides motero-culturals.

Es podrian fer cada mes i mig o dos mesos i seria exclusivament fer aquestes rutes tant precioses tots plegats i amb l'avantatge de que coneixeríem a més dels meravellosos indrets de Catalunya, trocets de la nostra història, explicats allà mateix com si nosaltres els estiguéssim revivint.

Ep, a mi m'agradaria molt, no cal ser un dia oficial, ni concret, sino a mesura que surtin idees aquestes es proposan i es fa el viatge.

Seria meravellòs, penseu's-ho.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
_________
Presentats
Entrades: 152
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: _________ » dl. jul. 23, 2007 11:51 pm

Gràcies per mostrar-nos les sortides moteres des de un prima completament
diferent al que estem acostumats... :wink: :wink: :wink:

I Mil Gràcies també per deixar-nos participar d’aquestes vivències... :!:

M’encantaria compartir una d’aquestes històries en moviment al teu costat... :D

Vvvvsss
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”