Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 03, 2014 9:04 pm

tranquils,no es que m'hagin fet fora de casa i busqui aijopluc :girldevil :girldevil dissabte que ve tinc d'anar a Lleida pel mati,es una trobada de BMW's de 2 valvulas,amb el pretext de fer correr una valvula,fan relleus i com es veu que la volen fer internacional,m'he ofert a que quan entri a Catalunya anar a buscar-la a Lleida,si em podeu aconsellar algun lloc a la capital o alrededors per poder fer un esmorzar us ho agrairia....ah !!! i qui vulgui pot venir.
a l'endema faig el relleu a Manresa a uns companys d'Hostalric i el lloc de trobada sera 2/4 de 10 a l'abadia del pont vell.
quan dic 2 valvulas em refereixo a BMW's del 82 cap avall,salut i gracies.
:conversa :conversa :conversa
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 03, 2014 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Lleidetans,ajuda !!!

Entrada Autor: Jordi Pons » dt. juny 03, 2014 10:13 pm

Punto Estrella, motard a tope AQUI

espai per aparcar, i bona teca :D

Coordenades GPS: 41.611728, 0.644407, o be: 41°36'42.2"N 0°38'39.9"E

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!!

Entrada Autor: VMan » dt. juny 03, 2014 10:34 pm

Josep aixo serà diumenge a 2/4 de 10 del mati? si es aixi igual m'acosto :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!!

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 03, 2014 10:42 pm

Jordi Pons ha escrit:Punto Estrella, motard a tope AQUI

espai per aparcar, i bona teca :D

Coordenades GPS: 41.611728, 0.644407, o be: 41°36'42.2"N 0°38'39.9"E

gracies Jordi,ja explicare que tal s'esmorza :gosth :gosth :Thanks1 :Thanks1
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!!

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 03, 2014 10:43 pm

VMan ha escrit:Josep aixo serà diumenge a 2/4 de 10 del mati? si es aixi igual m'acosto :aplau1 :aplau1
si,cap a 2/4 de 10,els que venen a buscar la valvula,han quedat a les 8 a Coll de Revell ,a veure si ens veiem :Saludant
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: VMan » ds. juny 07, 2014 8:00 pm

Kpeps ha escrit:si,cap a 2/4 de 10,els que venen a buscar la valvula,han quedat a les 8 a Coll de Revell ,a veure si ens veiem :Saludant
Hi haurà esmorzar,oi?

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: Kpeps » ds. juny 07, 2014 11:39 pm

VMan ha escrit:
Kpeps ha escrit:si,cap a 2/4 de 10,els que venen a buscar la valvula,han quedat a les 8 a Coll de Revell ,a veure si ens veiem :Saludant
Hi haurà esmorzar,oi?
I tant que si,per lo menys....jo,jajaja. :groupwave

Per cert Jordi,el lloc un exit,hem esmorzat tant que quan em acavat els d'Hosca,em diuen...podriais enseñarnos un poco la zona,amb lo que hem tornat a fer els trams de la Rider i hem pogut baixar l'esmorzar,han al.lucinat amb el recorregut i l'asfalt i el relleu l'hem fet a Prades :Thanks1 ja posare alguna foto :groupwave
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. juny 07, 2014 11:56 pm

M'alegro que hagueu gaudit d'un bon esmorzar on us he aconsellat.

Enviat des del meu GT-S7580 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 12, 2014 7:40 pm

Ja que vaig dir que posaria fotos i cronica la posso,el motiu d'aquesta volteta es degut a que en un altre foro fan un recorregut amb BMW's de 2 valvulas,en el que com a cosa curiosa,es relleva una valvula,hi ha un llibre en el que tothom que fa el relleu (el que es fa responsable) escriu las seves vicencies o dibuixa i es coneix gent a la que genmeralment nomes llegeixes
es el 2ºn relleu de la valvula,ja que fa uns anys s'en va fer un que va durar 2 -3 anys,pero aquest cop es molt mes dinamic i amb datas concretes que l'altre cop era un : la llevo a que la vea el alcalde,la llevo al amigo famoso,etc,etc....

Manresa capital de la comarca del Bages a 7 de juny de 2014
la veritat és que fa dies que espero amb alegria aquest moment, aquest II relleu de la vàlvula en què tinc l'honor de participar ha creat en la meva persona una il · lusió tant pel compromís d'haver acceptat un relleu, que suposo a Hazul li ha costat molt de preparar i coordinar, com pel fet de conèixer a companys del fòrum als que no he vist mes que en fotos i llegit en alguna ocasió,
els amics que vénen a lliurar la vàlvula són de la província d'Osca, per fer ''un mitj camí'' la trobada es fa a Lleida.
Anem a per la nostra estimada vàlvula tres amics: LloisC, Mingo i jo mateix que vam quedar a primera hora del matí

Imatge

en un punt, que per conseqüències del destí i interpretació, ens deixa separats de la primera trobada matinal en la'' ximple'' distància de 400 m, no hi ha mal que per bé no vingui i d'aquesta manera un pot contemplar el paisatge i fer alguna foto de la ''Tieta Fums''

Imatge

com ens coneixem i sabem de la nostra puntualitat ..... al cap de 10 minuts d'espera ja sabem que no ens hem entès en el punt i amb una trucada de telèfon es soluciona el malentes, tot són aventures en un dia així.

Imatge

Imatge

partim ara si en direccio a Leida,amb el ronroneix caracteristic del boxer i d' una infiltrada....

Imatge

Imatge

Imatge

Pasem per d'avant del poble de tot un campio del mon

Imatge

fem uns quants km'ss mes i arrtivem a Lleida.

Imatge

fotos de rigor en el lloc en arribar i per causes del destí una estoneta d'espera, amenitzat per unes olivetes, unes Croquetes unes braves i unes cervesetes d'acompanyament, la qüestió és fer temps,jejejeje.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Els companys arriben una mica més tard per un petit contratemps amb una peça d'un casc però al final els veiem aparèixer amb els seus flamants màquines.

Imatge

Imatge

Imatge

Jean Luc i Dani, o el que és el mateix, JLR65 i ElPerroVerde des del primer moment hi ha connexió gràcies a la química de les 2 vàlvules, després de les presentacions tant personals com de la vàlvula ....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

fem un bon esmorzar i ja posats quedem que anirem a donar un bon volt ja que volen coneixer una mica las nostres contrades

Imatge

Imatge

Imatge

Dit i fet ,las maquinas tenen ganes de cremar benzina

Imatge

i ja amb la valvula en las meves mans...

Imatge

y sense mes dilacio ens dirigim per la C-12 en direcció a Flix,tram sense cap difificultat i d'enllaç per calentar els pneumátics,

Imatge

Imatge

Imatge

en arribar al desviament de la Granadella, comença el bo, carretera sinuosa i que sembla fer contents als nostres acompanyants

Imatge

Imatge

Imatge

algunas parada técnica per seguir arreglant el casc que dona la llauna

Imatge

Imatge

Imatge

i un cop passada la població d'Ulldemolins, a la Albarca agafem el desviament de la T 701 cap a Prades on fem parada i en la plaça major un cop l'any en comptes de sortir aigua per les seves bocas i surt Cava durant tota la jornada per alegria de veïns i visitants, avui no és el dia però com a motiu de festa en aquesta font fem el relleu'' oficial'' d'aquesta meravellosa peça mecànica que uneix a la gent i permet fer amics amb qui compartir una estona de bona vida i millor ruta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

reiniciem la marxa atenent a las damas que també tenen sed....

Imatge

Una mica més endavant, abans d'arribar a la població de Montblanc, ens hem d'acomiadar dels nostres nous amics, amb una forta abraçada i un fins la propera.

Imatge

Imatge

Imatge

separant les nostres destinacions i portant a la vàlvula cap a Manresa on es farà el proper relleu, seguint el seu emocionant viatge.

Imatge

salutacions !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Lleidetans,ajuda !!! assunto arreglat !!! gracies.

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 12, 2014 9:11 pm

Gràcies per compartir-ho.

A Prades, veig que vareu anar al Can Tomaset. Amb la Natàlia és el que anem sempre s´hi menja de conya .P
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”