He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: PEPI600 » dl. juny 09, 2014 6:51 pm

Aquest cap de setmana, aprofitant que dilluns tenia festa i podria descansar o allargar la ruta en cas de que fos necessari, he decidit fer una ruta que portava molt de temps rumiant.
Diguem que les aglomeracions i els reptes no son el que més em crida, per això no vaig fer la Rider, però si que volia donar-me una pallissa de moto, així que agafant tracks antics que ja havia preparat, ajuntant una mica d´aquí i una mica d´allà, al final a sortit la :
LA VOLTA A CATALUNYA

Imatge

L´idea era fer-la en un dia, però vist que no feia autopistes ni autovies, pel que poc podia retallar de temps i a més he mirat d´ajustar-me al màxim al contorn de les fronteres, allà on he pogut, doncs han estat dos dies, de molts, molts, molts…. Revolts

RUTA PRIMER DIA

https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... 13&t=m&z=9


RUTA SEGON DIA

https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... 20&t=m&z=9


Aquest son els mapes de la ruta que he fet, hi ha algún tram que quan el passes al Garmin diu que no existeix, però aquí està l´emoció ficar-se per carreteres i que el Garmin es quedi en blanc.

Comencem la setmana sense tenir clar si podré sortir, al final l´Esther s´ha "rajat" i m´ha dit vigila que farà calor :heat :heat , o sigui que fins el mateix divendres a les dotze de la nit, després d´un sopar coreà, no tenia clar si sortiria el dissabte o el diumenge.
Evidentment , quan tens un viatge o ruta per fer, el dia abans passes la nit del "lloro", o sigui que a les sis del matí, havent dormit quatre hores seguides com a molt, he decidit sortir a fer un tomb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imatge


Primer tram fins el Papiol per autopasta, si, ja ho sé no toca, però per 19 km no crec que ningú es queixi. Enfilem la N-340, amb els controls de mossos pertinents, fins el trencat que porta a Olesa de Bonesvalls i d´aquí a la carretera de Begues, i molt recomenable, doncs es un camí de bosc asfaltat. No us aniré recitant tots els pobles, ja que us avorrireu.
El cas es que la primera parada va ser al Coll de Batalla, passat la Selva del Camp

Imatge

Quan m´he volgut donar compte ja estava a l´Alforja, i la gana començava a sortir, o sigui que sortint del poble m´he parat al Restaurant Rixixiu, el nom no es molt agraciat, però l´entrepà de truita estava de conya.


Imatge

Forces recuperades, o sigui sant Tornemi, he passat per a prop de molts pobles de gent que cònec, però ho sento, si volia anar a l´idea no podia permetre´m fer visites de cortesia :oops: :oops: . I així anar fent, com qui no vol la cosa, m´he trobat fent la carretera de Pratdip, culleres com m´agrada, i tot sol, per plorar d´emoció :roll: :roll:
Anem a parar a la C-44, direcció Vandellós, tenim un trencant a poc més d´un kilometre, que posa camí de Gavadà, buffff, a mi m´ha impresionat, carretera trencada, amb sorra i graves, alguna esllavissada, però amb unes vistes i una tranquil.litat acollonants, i a més et porta fins la N-340 antiga, gairebé tocant el Perelló.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Ja estem arribant el primer punt, un trosset de l´avorida N-340, plena de camions per variar, i entrem cap el Delta

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguim per les carreteres del Delta fins arribar a Sant Carles, les Cases d´Alcanar i seguir el passeig marítim fins que t´obliguen a girar a la Dreta, aquest es el primer punt, un dels extrems de Catalunya, a l´altra banda de la riera ja es l a comunitat Valenciana, no vaig parar a fer foto :oops: :oops: , poso una de google. El camí es molt estret i sembla que no es pugui passar, però arribes a la N-340 segur. Això si, més val no trobar-se ni una bicicleta de cara, que segur que no passem.

Imatge


Imatge

Imatge

Ara cap a la Senia i després Mas de Barberans, però la llei de Murphi sempre està present, o sigui que abans d´arribara a la Senia, carretera tallada per volta ciclista :Gun1 :Gun1 . Que carai mitja volta i per algun d´aquests camins asfaltats segur que arribo…… i tant que he arribat , a un altre control que tallava la carretera :help :help

_Ep noi, cap Mas de Barberans sense passar per la ruta de les bicicletes?

_ Veus aquell mosso que està allà al final de la recta, doncs va tancant la carretera, si l´avances l´hi dius que ets de l´organització i llavors tira tot recte que arribaràs a Mas de Barberans.

No us podeu imaginar quin gust es passar una moto dels mossos a velocitat poc legal i a sobre que et doni pas :smoke :smoke
Bé doncs vàrem arribar a Mas de Barberans sense problema, bé al mig del poble una grua carregant un cotxe, deu minutets més de descans, carai quin relax que portem, haurem d´apretar després :run :run
Poc us puc explicar ara, que ben parida que es la C12, com es disfruta la C43 cap a Pinell de Brai, impressionant la pujada cap a la Fatarella :groupwave …….

Imatge

Imatge

Imatge

Ara agafem el tram pitjor, perdó pels de Lleida, però collons quan trobava un revolt, feia mitja volta i el passava tres vegades :pegacul , o sigui que he decidit parar a dinar, per recuperar forces, Casa Miquel al costat de A2, Alcarràs.
Ben dinat cap a Gimenells, Almacelles, Alfarràs i Castelló de Farfanya, on hi ha un trencant al mig del poble, que no es veu, que ens porta per una pista asfaltada fins a Os de Balaguer, aquí es on vaig tenir el primer ensurt gros del viatge, gaudint com estava d´un camí entre camps i boscos i mirant el poble que tenia al davant, em va sortir un cotxe d´un revolt, totalment descontrolat, l´unic que vaig poder fer es parar la moto i esperar el cop, que per sort per mi no es va produir, però jo diria que vaig sentir l´olor de la pintura del cotxe arran de maleta, com a consell, vigileu molt en aquests camins la gent no està acostumada a trobar-se a ningú i van a tota llet. Després de parar per fer baixar tot el que havia pujat, vaig continuar a bon ritme, total, que no sé en que pensava,que em vaig saltar el trencant cap a Tartareu ( està indicat ) i deu km després vaig veure que no anava massa bé :lol: :lol: ( tot aquest tram el Garmin no l´enllaça, o sigui que s´ha d´anar per intuició o havent mirat els mapes en paper). A part la calor començava a apretar fort 32,5º

Imatge

Imatge



A partir d´aquí enllacem amb la C12 direcció Àger, no feu cas del google, que et fa girar cap a Balaguer. Un cop a Àger trencant cap a l´observatori astronòmic i Montsec d´Ares, ja sé que no es el camí més fàcil, però s´ha de gaudir dels paissatges i de les carreteres trencades, sobretot el tram de baixada cap a Pont de Montanyana, per això portem una trail no? A partir d´aquí el Garmin ja no es trobava, trams de carretera no els té i a més hi ha un gran problema quan penges una ruta molt llarga, l´últim tram no dona indicacions, només t´avisa si arribes al Waypoint... que "way"

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Arribem a Montanyana…., que fem ? La ruta que passa per la franja, pujant per la N230, o faig cas a en Prony que ha posat que la C1311 cap Tremp es molt ben parida….. Que carai encara no estic cansat, doncs som-hi faig el coll de Montllobar, i com ha estat tot el dia d´avui, sol com un mussol, un cop a dalt recordo haver-lo fet, quan tenia la Pan, seguint a en Feisser, Montsec i Nuria VS, el que passa que aquell cop, anava just per seguir-los :wink: :wink:

Imatge

Imatge

Imatge


Bereno una mica i agafo la baixada amb més tranquil.litat, no havia mirat la benzina i porto 570 km amb aquest diposit, no serà qüestió d´apretar i quedar-se penjat……
Un cop respostat, enfilo cap a la C13 i la N260, per fer el Coll de Perves i el de Piu de Llevata, tot i que com es costum en mi, me´ls passo de llarg i no faig fotos, Pont de Suert i som-hi cap el tunel, que el cul comença a mostrar simptomes :pegacul :pegacul

A un quart de vuit arribava a Bossost, dotze hores justes després de sortir de casa, ja tenia el segon punt :smoke :smoke

Imatge

Imatge

Dormir i sopar a l´Hostal Batalla, molt bona relació qualitat-preu, 35 € tot, i la moto al seu garatge particular.

Per cert em van donar records per a tothom, la mestressa ens troba a faltar……


Comencem el dia, sense esmorzar surto a les set del matí, aquestes hores son les millors per circular, no hi ha ningú i això fa que el port de la Bonaigua el faci sencer fins a Sort sense trobar a ningú, es un plaer indescriptible, tants i tants km i revolts al teu ritme.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Son un quart de nou, massa d´hora per esmorzar, o sigui que enfilem el cantó, que aquesta hora els cremats encara dormen :gosth Carai, estic de sort, altre cop sol, paro a dalt de tot a fer un mos i continuo cap a Adrall, sol però amb més circulació de cara, cosa que fa vigilar una mica, que els aprenents de Rossi de vegades es surten de la traçada.

Imatge

Imatge

Imatge


Un cop a Adrall, he reculat 11 km per la C14, per agafar el trencat de la LV 4001, direcció Montant de Tost, amb el que jo he anomenat Stelvio Català, aquesta carretera ens porta fins a al poble i després continua amb una pista cap a Tuixent, però no era el dia de fer proves i a banda sortia del traçat previst. Per què Stelvio, doncs per les moltes paelles que té, ara aneu amb compte, doncs aquí vaig tenir el segon ensurt, amb un pages que tenia pressa per anar a munyir les vaques i va agafar el revolt pel meu costat :evil: Ara val molt la pena, les vistes s´ ho valen.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Retornem a la ruta, que avui hi ha un bon troç i l´últim tram serà complicat pel transit. O sigui que cap a la Seu, Bellver, Alp, Molina, Collada altre cop sol, estic de sort, i Ripoll, ara ja es complica el transit i el calor comença a apretar.

Imatge

Imatge

Imatge


Direcció cap a Sant Joan de les Abadesses, San Pau de Seguries i cap a Coll d´Arés, agafant el trencat cap a Beget i Oix, bona carretera, tot i que una mica estreta, d´acord molt estreta fins a Oix, però a partir d´aquí com he gaudit, revolts i revolts enllaçats fins a la N260 antiga, i ara ja enfilant cap a Figueres i Vilajuiga.


Imatge

Imatge

Imatge


Desde Vilajuiga agafem el trencant cap a el monestir de Sant Pere de Rodes, una carretera també espectacular, sobretot la baixada cap a Port de la Selva si no et trobes gaire transit. Ja veiem la costa, continuem cap a Cadaqués, avançant molts cotxes, la moto cada cop va més suau ...... trenquem cap a Cap de Creus, i això ja es un Via Crucis, l´hostia, quanta gent, però la sort d´anar en moto, es que m´enfilo fins la terrassa del restaurant, faig les fotos, baixo, m´enfilo a davant del far, més fotos i apa tercer punt assolit, cap a Roses que hi falta gent.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


D´aquí ja toca posar la directe passant per Sant Pere Pescador, Parlavà, Torroella, Pals i som-hi, altre cop una cursa ciclista :pegacul :pegacul :nino :nino Agafo un altre tros d´autovia fins a Sant Feliu de Guixols, hi ha molt de transit, i no es pot reseguir la costa sense posar-se nerviós.

Enfilo la carretera de Tossa, aquesta havia de ser la cirereta del pastís ( ho sento Jesus, anava a l´idea i no podia avisar a ningú) em trobo un parell de cotxes i penso, patirem !!!!!, però en dos revolts ja els havia passat i uala no he trobat ningú més fins gairebé el mirador de Tossa, crec que no l´havia fet mai sol ... Paro i menjo quatre fruits secs i unes Tucs, no m´havia adonat eren gairebé les cinc i encara no havia dinat :oops: :oops:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Continuem carretera cap a Lloret, Blanes…..etc, fins un trencant al costat de l´Hospital de Calella que diu que va cap a Sant Cebrià, l´enfilo i carretera com la de Tossa però més estreta, tot bé fins que al cap d´uns deu km, es transforma en pista forestal. Ho sento però no ho he explorat, ja era tard i no tenia constància de si eren 5, 10 o 20 km, i el cansanci es notava, o sigui que mitja volta i fins a Pineda on surt la carretera que després enllaça amb la carretera de Mata, fins a Mataró on he agafat el segon tram d´autovia fins el coll de Parpers, carretera de la Roca, i cap a casa, QUART PUNT I FINAL

Total han estat 1415 km, parant a fer fotos i gaudint dels paissatges, de la conduciió i sobretot dels revolts, han estat 24 hores de moto dividides en dos dies, que els he gaudit i molt, de vegades va bé estar sol i només pensar en la conducció, anar al teu ritme tantes hores seguides, sense estar pendent d´altres o del teu acompanyant, es una sensació estranya però molt agradable. Fins aquí la meva petita crònica d´un petit tomb pel nostre petit pais.
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 22, 2014 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 09, 2014 6:59 pm

Quina enveja que m´has fet!!!!

El coll de la Batalla que vares parar al principi,es diu així per que aqui hi va haber una gran batalla , en la reconquesta que es va fer al SXII sobre els serrains.

La carretara de Gavada , és una passada. Hi paso molts cops. NO es per gaudir de moto pq hi ha graveta,clots,... iara fins i tots eus la carretera. El primer cop que hi vaig passar hi havia tantes herbes que nomes hi havia un carril al mig , les vores eren herbes.
Però es una passada les vistes i tranquilitat que hi ha. I quant arribes a l´antiga N340 amb un antic hostal de carretera abandonat....
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. juny 09, 2014 7:11 pm

Carai Pep, no pares quiet!

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Ad_hoc » dl. juny 09, 2014 7:21 pm

Uf, quina volta més xula i bonica, resseguint les vores del país.
Una molt bona crònica detallada i ultra amena.
Com be dius, a vegades es fantàstic gaudier d'una bona ruta, dels paisatges i de la soledat.
Chapeau! :groupwave

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 09, 2014 7:29 pm

IMPRESSIONANT CRÒNICA !!!!!!!!!!!!

MOLTES GRÀCIES PEP !!!


Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Jordi » dl. juny 09, 2014 7:37 pm

Osti Pep, això si que és un peasso crònica!!! Moltes gràcies per la feinada.

M'estranya que ahir no ens creuéssim per Bossòst, jo vaig parar a fer benzina a la mateixa hora, però vaig anar a dormir a Bagneres amb la Cristina i la Kinder (no se les pot deixar soles, i menys desprès de dues sangries alhora de sopar).

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: PEPI600 » dl. juny 09, 2014 7:45 pm

Prony ha escrit:Osti Pep, això si que és un peasso crònica!!! Moltes gràcies per la feinada.

M'estranya que ahir no ens creuéssim per Bossòst, jo vaig parar a fer benzina a la mateixa hora, però vaig anar a dormir a Bagneres amb la Cristina i la Kinder (no se les pot deixar soles, i menys desprès de dues sangries alhora de sopar).

Jordi "Prony"
Era la mateixa hora, però amb una diferència de 24 hores, ja hi vaig ser-hi dissabte :smoke :smoke
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Jesus » dl. juny 09, 2014 8:58 pm

Moltes gràcies per compartir-ho....i a veure si un dia podem fer al menys uns birra si passes per aquí.

Salut!!!_
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 09, 2014 9:30 pm

Molt bona sortida aquesta, dos dies de moto per poder tornar a casa relaxat, content, amb el sarró ple d'imatges i moments, i reconciliat amb el mon, la bola i el perqué de tot plegat. 8)

Veig que expliques que a l'Hostal Batalla de Bossost encara mantenen una bona qualitat-preu i magnific tracte, nosaltres també ho podem certificar tot i que la nostra informació és del ja llunyà 2009, com passen els anys.

Quina enveja que fas i moltes gràcies per explicar-nos-ho.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: VMan » dl. juny 09, 2014 9:41 pm

Collons Pep, enhorabona per la teva Rider 1500 :aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1 ,alguns d'aquests trams me'ls apunto per anar-los a fer algun dia

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Rad » dl. juny 09, 2014 9:42 pm

Genial la ruta i genial la crónica.
Gràcies per compartir-la!
En prenc nota.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Minina » dl. juny 09, 2014 9:47 pm

Carai quin peasso de ruta i de crònica. Uns paisatges molt xulos. Motes gràcies per compartir-ho.

Usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 09, 2014 10:05 pm

Quina passada de ruta,la majoria de ports de montanya que has anomenat no n'havia ni sentit parlar,prenc bona nota,aixo de ficar-se per camins que trobes generalment et porta a bones vistes com indiques,gracies per compartir aquesta magnifica "volteta" :Thanks1
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 09, 2014 10:58 pm

Tú, tú, tú tío ets un cabró...!

Estava estirat a la tombona de la terrassa amb el mòbil i el tapatalk i veig aquesta meravella de crònica. Au! aixeca't i cap a l'ordinador per poder-ho llegir millor i gaudir de les fotos (que m'emprenya dir-ho però són collonudes).

Ara bé, que vol dir moro, 570 km sense repostar. AIXÒ NO ÉS NORMAL!!!!! Però ho descobriré, segur que no portes equipatge i que les tres maletes en realitat són tres dipòsits de benzina camuflats. Segur. I hi poses l'abejonejo per dissimular.

Gràcies per deixar.nos gaudir de la teva "volteta" que demostra, amb això de les fronteres, que t'agrada tocar vores.

Merci Pep. No em penedeixo d'haver-me aixecat de la tombona. Ha valgut molt la pena.

:Thanks1

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Jl61 » dl. juny 09, 2014 11:25 pm

Molt bona sortida!
la Sra Andrea (hostal batalla)
sempre tracta bé a tots a tots els Motards.
ljl

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Boolean » dt. juny 10, 2014 11:16 am

Molt xula la ruta Pepi, llastima que des de la feina tingui el imageshack capa i no vegi ni una sola foto :Gun1 :Gun1 Av eure si m'ho miro amb el tapatalk del movil quan tingui un momenten....

precisament m'han proposat de fer algo semblant pel juliol pero en un sol dia,... un xaval de Cambrils (que he conegut pel facebook) amb una Burgman 125 vol fer una ruta semblant com a preparació per a fer la Rider1000 2015 i m'ha ofert d'acompanyar-lo. Poc mes de 1000kms amb una 125 :aplau1 :heat deu ni do quina moral :run Pero com que conicideix amb la mensual de MTC :tobecontinuet

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Cristina » dt. juny 10, 2014 11:27 am

.
Bones!!

Pep, veig que estas perdent facultats, quin "passeig" més curt :mrgreen: :mrgreen:

Tot i així felicitats per la ruta i la crònica :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Ximetric » dt. juny 10, 2014 11:49 am

Pep, aquest cop no ho diré en català però si ben fort: CHAPEAU !!!! :groupwave
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Storm » dt. juny 10, 2014 4:46 pm

Bona feina, Pep !!! :aplau1

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: He anat a fer un tomb, voltant Catalunya

Entrada Autor: Dodo » dt. juny 10, 2014 5:56 pm

Jo en diria un tomet d'aixó!!
Quan tingui una estoneta potser probo de fer-la :run :smoke :smoke

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”