V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1796
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Entrada Autor: Napoleon » dl. jul. 07, 2014 5:42 pm

Per si algu hi està interessat, el proper diumenge, dia 13, a les 10:30, hi ha una trobada a Castelldefels dels Motards Independentistes.
Es tracta d'una passejadeta tranquila, per el centre de les poblacions del recorregut.



Jo hi aniré!!! :run :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 08, 2014 10:53 am

vaja nom mes insultant que hi han possat a aquesta sortida,sembla mentida que es digui en veu alta :heat sempre he cregut que qui demana respecte tambe la d'oferir i no es manera d'anomenar a les poblacions limitrofes de Barcelona,siguin del Baix Llobregat o del Besos.....es un comentari personal....gaudiu de la sortida :Banda
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1796
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Entrada Autor: Napoleon » dt. jul. 08, 2014 11:45 am

Kpeps ha escrit:vaja nom mes insultant que hi han possat a aquesta sortida,sembla mentida que es digui en veu alta :heat sempre he cregut que qui demana respecte tambe la d'oferir i no es manera d'anomenar a les poblacions limitrofes de Barcelona,siguin del Baix Llobregat o del Besos.....es un comentari personal....gaudiu de la sortida :Banda
Pep, em sembla que et cremes una mica (o pixes fora de test)!!!!
A les poblacions al voltant de Barcelona, se les ha anomenat així desde els temps de la dictadura, ja que eren les poblacions a on es concentrava la població obrera i, lògicament, on la lluita sindical era més notòria.
Ara bé, opinions sempre n'hi han i s'han de respectar totes, o sigui que no t'ho tindré en compte. Entenc que has parlat desde el desconeixement o que tinguis una certa fixació amb segons quins temes. Em sembla recordar que nos es la primera vegada que t'encens en algún post que fa ferum de nacionalisme.
EP, TOT AIXÒ DE BON "ROLLO" :smoke :smoke
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 08, 2014 1:14 pm

si ,tens rao,pero no per nacionalisme sino per politic...politica-motos...com que no i mes la rao d'aquesta sortida que tambe la podrien anomenar de facha a facha por el cinturon rojo...y tiro porque me toca (que a fi de contes ,tot es molest...per alguns)
no es amb tu,eh !! passa-ho be company.
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: V RUTA SÍ SÍ " EL CINTURÓ ROIG"

Entrada Autor: Storm » dt. jul. 08, 2014 4:53 pm

M'ho apunto, a veure si em va bé.
Jo amb la meva moto faig el que vull.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”