BMW Riders Formigal 2014

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Ximetric » dv. set. 12, 2014 9:23 am

Hola.
Jo surto avui divendres després de dinar (des de Roda de Berà).
Encara no se si pujaré directe o per "la ruta del bacalao", això si, el que no es faci avui es farà demà.
Ah, sopar i dormir en tenda no se sap on.
Salutacions i ens veiem allí !!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Ricmel » dc. set. 17, 2014 1:24 pm

A final qui va anar a la Riders?

Hem consta que hi van assistir alguns companys de Mototurisme.cat però no n'hi vaig veure cap.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 17, 2014 5:34 pm

hola Ricard,jo si que hi vaig anar,per el cami vaig trobar uns cuants companys,pero alla tampoc vaig veure ningu de MTC,va estar molt be,amb moltes coses a fer,com sempre tot millorable pero en general correcte,a tu et van donar el pin ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 17, 2014 6:38 pm

aqui unes fotos de l'anada cap alla :Saludant desde Ponts la pedra negra fins Ainsa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 18, 2014 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 17, 2014 6:56 pm

fins aqui una carretera super divertida,l'unic port que havia fet d etots era el de Perves o sigui que tot novetat i el que quedava per davant,els companys amb els que anava devian pensar que anava amb una enduro i em van posar per el caños del Añisclo que em va deixar flipat la veritat,tenen unes contrades força espectaculars aquests Oscenses.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

perqui l'interesi va de Ainsa fins a Broto i s'ha d'anar amb precaucio pero te la particularitat que es sentit unic :run
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 18, 2014 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 17, 2014 7:01 pm

abans d'arrivar on varem parar a dinar vaig trobar un company,encara que despres no vaig veure ningu de MTC

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 17, 2014 7:11 pm

i arrivats alla dons una mica com sempre motos,stands de varis foros i marcas d'accesoris,stunt-mans i fer petar la xerrada amb uns i altres que coneguts no en faltaven,aquest anys molta moto preparada i amb stands propis del tema custom.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Ricmel » dj. set. 18, 2014 9:49 am

Josep, quines fotos tan maques!

A mi em van donar el PIN, vaig poder provar la moto que vaig voler (la Nine T) i vaig pagar les cerveses a 2,6€ divendres i a 1,5€ dissabte :shock:

Vaig fer unes rutes molt entretingudes i pintoresques pel Pirineu, però no vaig fer fotos.

Un bon cap de setmana llarg de moto, revolts i gastronomia.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Ximetric » dj. set. 18, 2014 11:54 am

Hola nois !!
Jo vaig pujar el divendres a la tarda. Era la meva "primera vegada", pel que vaig quedar força content, tot era novetat, i com de cerveses només me'n vaig prendre una (0,50l a 3.6€) i el "jalà" me'l duia de casa... poca crítica tinc a fer.
La intenció era una presa de contacte amb l'esdeveniment, saludar a la colla del Billy Joe, a l'Àlex Mora i algun altre amic, i a migdia de dissabte sortir pitant a França a disfrutar fent uns quants "cols" per estar aviat a casa, que era aniversari de casament i la dona m'esperava per sopar.
Us deixo un petit resum fotogràfic de la trobada.

Imatge
Al camping, un soparet ben "sa" i apanyat !

Imatge
Al matí la temperatura era ben baixa, només 7º C. Jo vaig dormir malament, tenia fred i poca roba. L'any que ve ja faré més previsió.

Imatge
Aviat, les dues primeres xerrades a càrrec de Touratech:
- Preparació d'un viatge: no vull ser cregut, però no em varen dir gaire cosa de nou. Entenc però que eren un bon grapat de consells per a qui comença a viatjar en moto.
- Ajust de les suspensions: interessant però molt superficial. Va estar bé per conèixer la gama que té Touratech.

Imatge
Bon ambient i temperatura ja a mig matí.

Imatge
Els paisatges del voltant, preciosos !!

Imatge
Una de les preparacions "café racer" dels tallers presents.

Imatge
El concepte scrambler és de moda, i la veritat, "mola !"

Imatge
Tenia moltes ganes de veure un "stunt" en directe, i la veritat és que no em va defraudar. Això si, amb la moto de trial era un patata, patata.
Em costa creure les coses que arriben a fer amb un trasto de 200 Kg !!!

Imatge
Siiii, a l'Aubisque. Per primera vegada a les 3 o 4 que hi he passat en el que l'he pogut gaudir conduint i mirant, seeempre plovent, amb boira, neu... aquest dia amb un cel preciós i una temperatura ideal.
Ahh, el Quim s'estrenava als ports francesos i ho va fer amb alguns dels més anomenats i divertits: Aubisque, Soulor, Tourmalet, Aspin...

Imatge
Quines vistes des de l'Aubisque, impressionants ! Sap greu dir que a França també tenen llocs tant macos com a Catalunya, el seu Pirineu és moooolt maco, i aquesta zona de les que més: Cauterets, Pont d'Espagne, Gavarnie, els "cols",...

Imatge
Tourmalet amb l'observatori del Pic du Midi al fons.
Dir que hi he pujat a peu des del col i un parell de vegades en telefèric. És un santuari de l'observació planetària tradicional i de l'observació solar, sobretot de la cromosfera.

Després de l'Aspin varem seguir també a bon ritme baixant pel túnel de Bielsa, i llavors adaptar-nos a les limitacions de velocitat del país veí (Espanya).
Doncs això és tot. Que m'ho vaig passar molt bé, i espero que l'any que ve no tenir que fer tanta via per arribar a casa i poder fer divendres i dissabte unes bones rutes d'anar i venir.
Salut !!!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 18, 2014 12:59 pm

i tant que si Ricard,l'indret be val fer rodalies i passejar per las carreteras que l'envolten,dubto que si ho fan en mes ocasions tinguesim temps per voltaro tot,a mi es un tipus de trobada que en si no m'agrada gaire,ni aquestes ni las de las matinals ni res d'aixo de trobades,pero crec que va ser correcte,el preu de la cervesa al bar aquell de fusta no se quan valia perque varem fer un fons comu i anaven pagant amb allo,el menjar alla no perque dissabte vem dinar per 14 euros en un de carretera que vaig trobar en Jesus i per sopar a Escarrilla 20 eurets amb entrecot i tot,altres detalls ja no puc dir,he sentit parlar d'amburgueses a 9 euros ¿? pero no et se dir,crec que hi havien coses per veure i fer,per mi correcte,encara que sense pin :conversa
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 18, 2014 7:19 pm

renoi Ximetric,tambe et vas entretenir !! la ideia era tornar fent el Toutmalet pero diumenge plovia tant que varem desistir,l'aubisque i el Solour si que el varem fer,a veure si m'estreno mes enlla que no le fet mai !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: BMW Riders Formigal 2014

Entrada Autor: Miquel xlv » dj. set. 18, 2014 10:55 pm

Hola , nosaltres també hi varem anar el disabte , cap a les 11 del mati arribavem a Formigal i varem decidir arribar fins a dalt el Pourtalet ,
despres al baixar ens varem quedar fins les 3 de la tarda que vam marxar , ens varem trobar-nos durant l' estona que hi erem amb en Gerardetorres , Digamjordi
i senyora i en Ramon ,

Algunes fotos

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Fins la propera

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”