Volteta per Osona (i un pèl de Garrotxa)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Volteta per Osona (i un pèl de Garrotxa)

Entrada Autor: JosepM » dj. ago. 28, 2014 5:26 pm

Hola companys,

finalment, ja passats els meus problemes familiars, i amb la companyia només d'un amic que m'anava de paquet (ell no hi havia estat mai), vam poder fer la ruta per la qual us vaig demanar consell...

Seguint les vostres indicacions, i tenint en compte algun interès particular, vam anar primer al Lluçanès (per cert, de Sant Hipòlit a Sant Boi, la carretera està tallada dl-dj matí a vespre i dv matí a migdia). Després cap a la Collada de Bracons, un mirador a Les Preses, dinar a Hostalets d'en Bas, el Far, Rupit, Sant Pere de Casserres i cap a casa. Per a d'altres vegades queda explorar pistes o les zones del Moianès o del Montseny...

Val a dir que endinsant-me per carreteres que no coneixia vaig veure que, de carreteres maques, en teniu força més que alguna que ja coneixia... A més, en tots els casos l'asfalt és excel.lent, i que no sembla haver-hi enlloc ni un sol tomb rectificat (en cotxe, la gent es deu marejar...). Per no parlar del patrimoni artístic... Que la vostra força us ho conservi.

Us adjunto onze fotos.

El Lluçanès, com tot Osona and beyond és país de masies.
El 99% fan més goig que aquesta
Imatge

Carreteres impecables, paisatges frescals...
Imatge

Vistes sobre la Plana de Vic
Imatge

M'encanta el romànic
Imatge

O sobre la Garrotxa, des de la Collada de Bracons
Imatge

o pujant al mirador de Xenacs
Imatge

Hostalets i el seu famós carrer florit
Imatge

Més vistes, ara des del Far
Imatge

A Rupit hi havia més gent i més bars i més pàrkings que no recordava... Però continua sent un "must"
Imatge

Només es veia la punteta del campanar de Sant Romà
Imatge

anant cap a Sant Pere de Casserres
Imatge

Novament, gràcies a tots pels consells, i fins a la propera!

Josep

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Volteta per Osona (i un pèl de Garrotxa)

Entrada Autor: Cabirol » dj. ago. 28, 2014 10:24 pm

Manalegro molt que os ho heu pasat be, aixo nomes es un petit tast, de les carreteres que tenim per la comarca, , pero veig que vareu fer una bona volta de comarques, la carretera que esta tallada durant el dia es la tipica "trona" es un tram de rallys normalment, fins aviat company, salud i kms

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Volteta per Osona (i un pèl de Garrotxa)

Entrada Autor: Xavier » dv. ago. 29, 2014 10:32 am

Gràcies per les fotos JosepM.

Celebro que us agradés i lamento no haver informat que la trona està tallada (de fet, no ho sabia).

Quan tingueu ganes de tornar, mirarem si ens ho podem combinar i fem la volteta plegats.

Fins aviat!

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Volteta per Osona (i un pèl de Garrotxa)

Entrada Autor: JosepM » dv. ago. 29, 2014 4:23 pm

Xavier ha escrit:Gràcies per les fotos JosepM.

Celebro que us agradés i lamento no haver informat que la trona està tallada (de fet, no ho sabia).

Quan tingueu ganes de tornar, mirarem si ens ho podem combinar i fem la volteta plegats.

Fins aviat!
Gràcies a vosaltres pels consells! :Thanks1
"La trona"? Ja m'havien dit que Osona, tradicionalment, és país de capellans :lol:
Quant a Osona, veig que si més no la part N és zona lliure d'urbanitzacions (i no com zones del Vallès) ...

Salutacions,

Josep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”