Viatge als Alps amb companyia

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: PEPI600 » ds. set. 06, 2014 7:03 pm

Com començar una crònica del que ha estat per a mi el viatge més llarg en temps, que he fet en moto, nou dies seguits, i amb la Esther aguantant al darrera.

Intentaré fer un relat una mica diferent, deixant que l´Esther digui la seva quan cregui convenient(Esther: caram quin honor!), L'inici és senzill, suposo que com qualsevol viatge, agafes mapes, cròniques d´altre gent, informació de webs, i mica en mica et vas fent l´idea del que serà el viatge. En aquest cas la travessa dels Alps era l´excusa per anar al concert de Sir Elton John a Alemanya, pel que teníem molt clar el dia que s´havia d´arribar, per tant improvisacions ben poques.

Dia 19/7 Palau-Menton 684 km



Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Sortim ben aviat, per estalviar calor i cues, però un cop a França ens trobem calor i cues, que al final es van anar passant a bon ritme. Els cotxes no es queixaven i l´Esther tampoc, doncs gas i anar fent esses. Just abans de dinar molta calor, els peatges es van fer eterns (Esther: i amb molta calor!). En el de Marsella vaig haver de parar la moto, doncs la temperatura no havia arribat mai tant amunt, al final dinar a una àrea de servei amb aire condicionat i poca cosa més, això si direcció sud les cues brutals, vaig comptar uns 150 kms en varis trams. Etapa de pur tràmit fins a Niça, on ja vaig sortir de l´Autopasta.
Com es habitual en el Garmin, en els moments més necessaris, no es troba, i et fa donar alguna volteta de més però, per sort portava la ruta en paper i l´havia mirat pel google street, o sigui que directe al primer col del viatge, Col des quatre Chemins, ja us dic que pel lloc on el vaig agafar jo, més d´un hagués donat mitja volta, la carretera estava tronada i estreta que passava un cotxe justet, però després de tanta autopista, em sentia de meravella. Així anar pujant, arribem a la ruta de les Corniches i la ruta dels Grans Alps Francesos, que és la que farem els següents dies (Esther: quina il.lu!)

Imatge

Imatge



Baixem cap a Menton vorejant la costa i mirant Monaco des de dalt, ho sento, però tanta aglomeració no em crida l´atenció.

Imatge

Imatge


L´Hotel Kyriad està força bé (Esther: bueeeeeno, una mica justet). Hi ha aparcament gratis al costat de l´Hotel, i en deu minuts estàs al centre de la població. Volteta turística, sopar i a dormir que demà comença la gran aventura.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Dia 20/7 Menton -Briançon 316 km



Ens llevem al matí escoltant les rodes dels cotxes passant pels bassals, ufff, quins ànims (Esther: ufff, ufff). Però com que sembla que no ha de ploure molt, passem del tratjo d´aigua i apa cap el Turini que hi falta gent.
Abans passem pel Col de Castillon i com que, per variar hem sortit ben dora, arribem al Turini gairebé sols, tot just la gent que s´havia quedat a dormir allà dalt estaven sortint.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Esmorzem una mica, un cafetó per escalfar el cos ( jo que sóc " muy del norte" vaig d´estiu ), i quan sortim del restaurant, ens trobem una coneguda que ens ha acompanyat gairebé cada dia, la senyora pluja (Esther: ufff, ufff), o sigui que impermeables, de moment a la part de dalt, i som-hi que s´ha de pujar el Col de la Bonette (Esther: d'acord...).

Imatge

Imatge

Imatge


Carai, com m´agraden els Alps (Esther: me too), condueixo a bon ritme però sense forçar gens, doncs no plou, però la carretera és ben humida, i així anem pujant de metres, i oita ja estem a 2.000, saps que parem que posarem una capa intermitja, carai ja som als 2.600, hehehe, (Esther: hehehe???). estem a 10º C, un altra capa ? (Esther: si, si us plau) i per fi el col de la Bonette, 2.800m , 7,5º C, està núvol, fa vent, a veure no estem a Juliol? (Esther: òndia quin fred!!!).

Imatge

Imatge


I som-hi la pluja ara ja comença (Esther: mmmhhh), des del col de Restefond, ens va seguint a trams fins arribar a Col de Vars. Aquí ens trobem uns bascos i un valencià, que segons ells "habla igual de raro que vosotros".

Imatge

Imatge

Imatge


I ens els hem trobat a varis Cols, fins i tot ens ha fet algunes fotos en marxa, que l´hi haig d’agrair, doncs sols no les haguéssim fet (Esther: carinyo per què són les selfies??)..

Parem a Guillestre a dinar, no ens la podem jugar, que aquesta gent tanquen cuines molt ràpid. Un cop dinats, tornem a trobar-nos als bascos i em diu pujareu al col d´Agnello, " ahí va es un 2700 y está aquí mismo" o sigui que em va picar el cuquet, sortim de dinar passem les gorgues de Guil (Esther: que xules!), trencant cap a Queyras i apa a pujar el Col.


Imatge


Quina bona idea, pujar am la jaqueta d´estiu, total estem a 9º C. Ens trobem els vascos gairebé a dalt fent fotos i ens avisen , Fot molt de fred i vent, però ja hi som no ?, impermeable i cap amunt, amb una boira que no veia ni l´abejonejo, però hem arribat, total només son 3,5 º C, i el vent ? com es nota que no han estat al Mont Ventaux.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I directes cap el últim col del dia el d´Izoard, que la cara de l´Esther comença a fer por, no volia ni fred ni pluja i apa un parell de tasses de cada (Esther: no se si m'acostumaré mai...).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Arribem a Briançon i al primer hotel que trobem ens hi quedem, està venint una tormenta de les grosses, buidem moto i cau mig diluvi, amb pedra inclosa, o sigui que la moto neta. Esther: i nosaltres veient ploure des de darrera d'una finestra :).

Imatge

Imatge


Acabem sopant al mateix hotel, tenen un bon restaurant, relació qualitat preu força acceptable. Esther: i no hi ha goteres!








Dia 21/ 7 Briançon-Albertville 280 km

Mirem per la finestra i fa sol !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Esther: iujoooooo!).

Doncs en marxa, aprofitem per fer la visita la poble enmurallat, que el dia abans amb la pluja res de res, es necessita una mica més de temps per fer una vista correcte, però avui hi ha molts cols per endavant, i la previsió de temps no es gens bona.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Fem el primer tram ràpid, doncs es carretera una mica sosa, parem a esmorzar a una Gite de carretera, …….. Collons quina clavada, per un café amb llet, un tros de pa amb matega i una pixadeta al WC

Imatge



El dia sembla obert, però cap on anem està ben tapat, o sigui que millor ser previsors i ens posem la part de dalt de l'impermeable, i apa el primer col del dia, Lautaret, el segon cau amb la meravellosa temperatura de 3,5º C i boira, i pluja i fred (Esther: grrrrrrr), i així son el Galibier, el Telegraphe, fins a Mont Cenís que surt el sol una mica i ens permet fer alguna foto més galdosa (Esther: :) ). Parem a fer un cafè i a comprar dinar, avui volem fer pícnic, si el temps ens deixa !! (Esther: que sí, confia amb el temps!).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



I així, gaudeixo molt de la conducció, ho sento però soc molt estrany i m´encanta conduir amb pluja, aconseguim arribar a L´Iseran
Aquí l´Esther es planta, salta de la moto i se´n va directe al Bar, no m´estranya, estem a 2,5 graus, amb fred, vent i aiguaneu, molt grossa!!! (Esther: fins aquí hem arribat, per favor, això és divertir-se? estic congelada!!). Al cap de res arriben els bascos, sembla que ens segueixen, i tots a fer un té ben calent, bé " los chicos del Norte " es foten una cervesa ben freda.

Imatge

Imatge


Ja estem una mica recuperats (Esther: segur? hem de tornar a la moto?), o sigui que tirem que queden molts revolts i tot i portar un bon ritme, amb pluja els temps s´allarguen. Parem a dinar de pícnic, una estona que no plou (Esther: iujoooooo!) i rematem el dia fent el col de la Madeleine. Sí sí, a mi també em va el ballar el cap, avui no tocava, després he vist que hi ha dos cols amb el mateix nom.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Com deia, Comet de Roselend, Col de Meraillet i col de Forclaz, i buscar hotel a Albertville, que estem desfets, trobem l´Albert 1er, que sense ser cap meravella, pel preu està molt bé, molt amables, ens deixen posar la moto dins del garatge particular. El poble d´albertville, està mort, només trobem dos restaurant oberts, escollim un i encertem, la pizza està comestible. Passejada i a dormir



Dia 22/7 Albertville-Pontarlier 300 km

Comencem el dia amb molta alegria, torna a ploure, o sigui que després d´un bon esmorzar, ens muntem de pluja i apa a fer les gorges de Arly, amb moltíssim transit, però anem fent fins arribar al Col d´Aravis, igual que el col de la Colombiere, no para de ploure i la carretera és molt bruta, pel que la conducció es fa pesada i ja no dic com ho està passant l´Esther (no dic res...no hay dolor, no hay dolor).

Imatge

Imatge


I així arribem al final de la Route dels Grans Alps, a la ciutat de Thonon, on el temps ens deixa respirar una mica i aprofitem per fer alguna foto del llac Leman.

Imatge

Imatge

Imatge




Ja que el temps ens respecta, ens acostem fins a Ginebra, per dinar una mica i fer una mica el guiri, una idea una mica dolenta, doncs per sortir de dintre s´ha fet llarguissim, hem vist el Cern (Esther: miraaaaa, m'ha fet il.lu que ens hagi travessat un bossó de Higs avui!), travessat la frontera altre cop i som-hi.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Sortim de Ginebra direcció el Parc natural du Haut Jura, on voliem fer el col de la Faucille, que diuen que té unes grans vistes cap el Montblanc, però s´acabat la treva i la pluja i la boira a tornat i no es veia tres dalt d´un burro (Esther: grrrrrr). La resta ha estat una mica de tràmit, doncs al no parar de ploure, gairebé no hem parat fins a Pontarlier, i cap l´hotel Campanile, que està a l´exterior de la població. Estàvem tan cansats i molls, que dutxa calenta, radiador a tope i sopar al mateix hotel, a veure si demà comença millor el dia (Esther: segur que sí).


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge




dia 23/7 Pontarlier -Lorrach, o el dia de les fronteres 170 km

Avui és només tràmit per arribar fins a Lorrach, passem per la reserva Natural de Doubs, parant a veure les coves del Tresor, aprofitant que fa sol parem a esmorzar a un poblet, després de passar la frontera per primera vegada, estem a Suïssa (Esther: a verure qui sap com es diu tallat a Suissa?).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Després d´un bon esmorzar continuem per carreteres força tranquiles, Passem el col de la Caquerelle i un altre cop estem a França.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Ja estem arribant a Lorrach, o sigui que ja tornem a passar la frontera i entrem a Alemania, el Garmin em fa una mala passada i em fica dins de l´Autopista, i al cap de dos km frontera amb Suïssa, i van quatre, i m´obliguen a comprar la Vignette. Busquem la part positiva, l´endemà la faré servir.

Tornem a sortir de Suïssa per entrar altre cop a Alemania (Esther: aix!! que m'he perdut, a on dius que estem?), ja són cinc, arribada a l´Hotel i cerveseta de relax

Imatge



L´Hotel està molt bé, el millor de tots els dies, almenys pel que fa a servei i habitació, però per la resta, està tot en obres, fins i tot hi ha màquines al nostre passadís…(Esther: surrealista!!)

Imatge

Imatge


Migdiada i cap al motiu principal del viatge, el concert de Sir Elton, Arribem amb la moto al centre, i voltes i més voltes, no tenen llocs habilitats per a motos, i apenes en veus, i a sobre estan aparcades als llocs de les bicis, o sigui que a sobre d´una vorera la costat d´un parell més, ja serà per molt que la multin.
Concert! (Esther: ??•*¨*•.¸¸ don't go breaking my heart!¸¸.•*¨*•?? ) Va estar molt i molt bé, estàvem molt a la vora de l´escenari, però com tot té pegues també les explico. Nosaltres que som de poble, ens plantem amb la càmera, cascos, etc... a l´accés al concert, i ens diuen amablement, que res de res, que tot això es queda fora o a la consigna, que de fet és una caixa de plàstic. Després de pensar-ho una mica, hem pensat, que carai, confiem en el bon fer dels alemanys no?, després de dues hores i mitja de concert, les coses encara estaven allà.


Imatge

Imatge


Tot contents agafem la moto (Esther: ??•*¨*•.¸¸ nanananana¸¸.•*¨*•?? ), posem el Garmin cap a l´hotel, i el senyor a decidit fer una volta turística per la ciutat i comarca, o sigui que m´ha portat fins a la frontera cap a Suïssa, i tornar a entrar a Alemanya. No està malament set vegades amb un sol dia.


dia 24/7 Lorrach - Brigerbad 377 km

Dia molt llarg, per sort obrim la finestra i fa un sol espectacular, o sigui que avui ens hem de posar les piles (Esther: piles posades!).

Primer tram de tràmit, aprofitant la vignette tirem força d´autopista, parem a esmorzar, on ens calcen 3 euros per un tallat, i per fi comencem les pujades i les vistes, primera parada a posar capes, la temperatura comença a baixar (Esther: piles, piles, porto moltes piles posades!) i comencem el Sustempass.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Que puc dir d´aquesta zona, fas revolts i revolts i cada cop en vols més, total, que no varem dinar, i si em descuido em quedo sense benzina, però quan comences pel Sustempas, Grimselpass, Furkapass, San Gottardo per la carretera antiga i finalment el passo de la Novena, no fa falta parar a menjar, avui no fa falta escriure res, les fotos ho diuen tot (Esther: ??•*¨*•.¸¸ nanananana¸¸.•*¨*•??).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Baixem cap a Brig, amb xàfec inclós, i estan tots els hotels plens !!!!!!!!!!!!

O sigui, que tot i el cansanci, anem tirant cap avall, seguint la ruta de l´endemà, fins el poble de Brigerbad, on trobem un petit Hotel, bé de preu i amb esmorzar inclos. A més la moto dins del garatge.
Sopem al mateix poble, un lloc molt recomenable, relació qüalitat preu molt bona, Zur Traube crec?

Imatge








Dia 25/7 Brigerbad-Vizille 400 km

Ostres, torna a fer sol !!!!!!!!! (Esther: ole, ole!). Això s´ha d´aprofitar o sigui que esmorzem, carreguem moto i carretera.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Primer tram fins a Martigny força avorrit, llavors ja comencen les primeres corbes, ja comencem a enfilar el Gran Sant Bernat, els primers trams han estat lents, fins que em agafat la carretera vella i la resta del transit ha marxat cap el Traforo, tot i això hem fet moltes parades per fer fotos i gaudir del paisatge, que s´ho val, i així com aquell que no vol la cosa, ens hem plantat a dalt de tot. La veritat es que si us haig de dir si m’agrada la conducció, no ho sé, però si que he gaudit del paisatge i de parar a fer fotos (Esther: jo també!).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Baixada cap a la vall d´Aosta i quan comencem la pujada parem a un poblet a comprar intendència, avui s´ha de fer picnic segur.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Comencem a veure el Montblanc i anem fent la pujada cap a el petit Sant Bernat, pugem força alegres, i anem passant motos i motos, però això no fa que veiem un trencant, que ens porta a un petit prat, on tenim unes vistes collonudes d´un llac, ja tenim el lloc pel picnic i la migdiada (Esther: siiiii!).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


5 km més i arribem al coll, amb Selfie inclosa

Imatge

Imatge

Imatge


A on anem ara? (Esther: on anem ara? on anem ara? on anem ara?)

Imatge



Va seguim la ruta marcada, Col de Madeleine, el segon, amb cafetò inclós aprofitant que fa sol.

Imatge

Imatge

Imatge


I som-hi, l´ultim del dia el col de Glandon, que s´ha fet llarg. Doncs l´últim tram de 7-8 km era tot gravillon, i ben a poc a poc.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Baixada ràpida i comencem a buscar hotel, que finalment el trobem a Vizille, davant del castell, una mica cutre, però força net, bé de preu, esmorzar inclós i moto dins del magatzem, que més puc demanar.

Anem a sopar a una petita pizzeria Le Cardinal, que està força bé , tot i que quan estavem sopant al jardí ha caigut el xàfec que tocava avui

Imatge




Dia 26/7 Vizille-Ales 290 km

Avui toca fer algunes gorgues, i algun col, el que volem es fer ja camí de tornada, pel que mirem de no complicar-nos molt la vida.

Anar fent per carreteres més o menys petites arribem a les gorgues de Meaudret (Esther: ooohhhh).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Ens arribem fins al Cirque Combe Laval, passem el col de la Machine, Col de Rousset, es que no es pot explicar res d´aquests llocs, s´han de veure (Esther: més ooohhhh).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I ja enfilem direcció a Alés, directes a l´Etap, carai quina sorpresa tot plé, i el xicot de la recepció molt amable ens diu, es que està tot plés, hi ha el festival de música !!!!, carai i jo sense saber-ho. Sort que el mateix xicot ens va aconseguir una habitació a les afores del poble, en un hotel una mica cutre, on per anar a fer popo, havies de deixar la porta oberta o no t´hi cabien els genolls.

Un cop col.locats a lloc, agafem la moto i a donar un vol, sopar i a dormir dora que demà tenim un bon tros.

Imatge

Imatge





27/ 7 Alés-Palau 568 km

L´idea era anar a fer les gorges del Tarn, o sigui que sortim a les set de l´hotel, per arpofitar al màxim les hores fresques del matí

Passem un primer Col, Jacreste, parem a una bolangerie-super, per esmorzar i comprar dinar i enfilem les gorges, que estan espectaculars com sempre (Esther: ooohhhh), aquest cop potser les he gaudit més, doncs he tingut temps de veure el paisatge.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Així anem fent fins el trencant cap el Point Sublime, que recordava haver fet amb Mototurisme, o sigui que cap amunt, que l´espectacle s´ho val de debó (Esther: carinyo, tenies raó).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge




Baixem i enfilem cap a Millau, estan tant a la vora es parada obligatoria.

Imatge



Carretera, autopasta i cap a casa, a ritme rapidet, que fa molta calor.

Imatge

Imatge



Conclusions

Complicat de fer, doncs s´ajunten molts factors, per una banda, després de 3500 km, dels quals gairebé 2000 km han estat en moll, fred o vent, l´Esther ha aguantat un munt, cosa que l´hi agraeixo (Esther: de res...). Per un altre costat tenim que anant sol, amb la parella al darrera, gaudeixes de la carretera d´una forma molt diferent, i he gaudit tant que tinc molt clar que si torno als Alps ha de ser així. No és que en grup es vagi malament, es que acabes anant a un ritme més alt, i no veus ni la meitat de coses.

Pels interessats, no he hagut d´afegir ni una gota d´oli, i benzina la justa.

Apa espero que no us hagueu avorrit massa. (Esther: jo no, muuuuua!)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Dodo » ds. set. 06, 2014 9:02 pm

Bona crònica i bons records!! :groupwave
Compte no t'acostumis (millor no s'acostumi) o ja has vegut oli. :pegacul

P.D.
Veig que també t'encanta el tartar, jo cada vegada em posso fins....

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 07, 2014 2:44 am

Quina crònica més maca!!!

Quina enveja em fas... jo tardarè una mica a poder tornar als ALps en parella ....
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Kinder » dg. set. 07, 2014 9:36 am

Kina cronica i kin viatge més xulu !!!!!

Gràcies per compartir, he passat una molt bona estona llegint-vos :-)

Avatar de l’usuari
MontseR
Presentats
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: MontseR » dg. set. 07, 2014 11:05 am

Ohhhh molt bona crònica amb unes fotos espectaculars :aplau1 , quins records, ho acabem de llegir i mirar amb el Joan i hem recordat quan hi vam anar amb el Joan i la Dolors, hi tornaríem anar amb els ulls tancats :please quins paisatges més guapos, me n'alegro que ho hàgiu passat tant bé, malgrat el temps, però això ja forma part dels Alps :mrgreen:
Molt bons els comentaris de l'Esther :D li dóna un toc a la crònica que ha fet que et quedés perfecte :aplau1

A gaudir-ne, parella, i gràcies per compartir-ho :Thanks1 fins aviat :groupwave
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 07, 2014 5:26 pm

MontseR ha escrit: hem recordat quan hi vam anar amb el Joan i la Dolors,
I no ens vareu fer una crònica per fer-nos enveja????
:pegacul :pegacul :pegacul :pegacul :pegacul
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Leclerk » dg. set. 07, 2014 8:17 pm

Quin viatge !! Fantàstic !!

Merci per compartir-ho.

I felicitats per a l'Esther. Quedo meravellat de veure quin "aguante" tenen algunes de les vostres parentes. La meva, com a molt aguanta pujar a esmorzar amb la moto al Montseny i cap a casa a dinar. Sempre que li he proposat un viatge de dies en moto em diu que ho porto clar :Gun :Gun

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. set. 08, 2014 8:48 am

l'he llegida amb atenció i m'ha transportat a l'any passat quan vaig fer el meu vistge als Alps
fantastica crònica i excel.lents fotos
enhorabona, veig que l'heu gaudit al màxim

V's

Avatar de l’usuari
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Canopus » dl. set. 08, 2014 9:34 am

Moltes felicitats !!!
Molt bon viatge en parella ! i molt bones fotos !
Salut i gas 1
:Thanks1
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 08, 2014 10:22 am

Collons, quina crònica, nano!!!

Bones fotos i bona ruta, però la Dewarista s'haurà fotut de fred....quines temperatures...

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: JosepM » dl. set. 08, 2014 10:30 am

L'enhorabona pel viatge!
Renoi, has fet en una vegada allò que alguns hem "repartit" en unes quantes! (la meva dona em diu que ja fa massa temps que no hem anat als Alps)

I felicitacions a ella. Diuen que es gaudeix del viatge anant de paquet, i que es veuen més coses i tot, però jo no m'hi trobaria...

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Xavier » dl. set. 08, 2014 12:57 pm

N'havíem parlat del vostre viatjet però collons quines imatges més boniques. Espectacular.

Només m'ha emprenyat tanta foto dels steak tàrtars, cabró, segur que les has posades per fer-me enveja!

Enhorabona pel viatge i gràcies per la crònica, els comentaris de l'Esther m'han impressionat, sobre tot els del nanananana...

Felicitats bandidus!

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Sergi3 » dl. set. 08, 2014 3:39 pm

Eiiiiii!!!! quin viatge més xulo que heu fet!!!!
i quanta enveja..... :mrgreen: :mrgreen: ara no se si de la bona o de la dolenta.... :mrgreen:

Salut!!
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Canopus » dl. set. 08, 2014 5:34 pm

Es veritat ... ja veiem que l'"Steack Tartare" es el vostre plat preferit !!
I per cert , en la foto del "Col de Galibier" veig que hi han pintat a terra una "Frontera" entre França i Savoia. O sigui que Savoia INDEPENDENT , nou pais d'Europa !! Ja Ja !
:groupwave
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Sergibuda » dl. set. 08, 2014 8:16 pm

Meravellós viatge!!!
M'ha encantat la crònica que heu fet.

Si bé tot viatge en moto és una bona experiència, estic totalment d'acord amb tu que fer-lo només amb la parella fa que el gaudeixis d'una forma diferent, doncs els gustos són molt semblants i les aturades i els motius per fer-les són justificats pel teu parer.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Siono1000 » dl. set. 08, 2014 8:59 pm

Caram quin viatge més "guapuuu" que heu fet i com diuen per aquí dalt en un sol cop quasi tot vist. :aplau1
Fa temps que no sortim i l'enveja és de les GROSSES veien aquestes fotos tant ben parides.

A nosaltres també ens va passar això que comentes, no varem poder entendre el significat real de viatjar en moto fins que ens varem decidir a fer una sortida sols, fins aquell moment era anar en moto a "sac", anar i tornar a tota llet. Però en el primer viatge amb parella volíem anar a Galícia i no varem passar de Cantàbria. Varem necessitar 5 anys d'anar en moto I forces kilómetres abans de fer el primer VIATGE de veritat.
De la pluja no diré res, que nosaltres en tenim molta experiència, i quant comença a tocar el que no sona sempre penso que val més estar a la quinta forca en moto i la dona, plovent sense descans, que a casa treballant i amb un sol que estavella les pedres. :rastres

Gràcies per explicar-nos-ho.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Napoleon » dt. set. 09, 2014 10:04 am

MAG-NI-FIC!!!!
El Viatge, la Crónica, les Fotos..... :Thanks1
Tens tota la raó, en el tema d'anar en parella. Vas a la teva bola, pares quan vols i si vols. Es disfruta molt més del paisatge i del viatge.
Ara sí, m'has fet tal enveja, que m'han crescut les dents com un conill :smoke
Salut i força :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 09, 2014 10:52 am

culleres quin viatget......i tot per anar a un concert.....el dia que aneu a un festival no se que montareu :Banda :Banda gracies per compartir la excursioneta que es una passada :Thanks1
p.d. alguns comentaris de l'Esther no estan en blau (aixo nomes per trobar alguna pega) :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Jordi » dt. set. 09, 2014 11:04 am

Jolines!!!!

Com he gaudit de la vostra crònica. De veritat es possible fer coses tan xules en un sol estiu??? Jo no n'he fet ni la meitat en tots els meus anys.

Moltes felicitats per la vostra amena presentació.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”