Viatge als Alps amb companyia

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Siono1000 » dl. set. 08, 2014 8:59 pm

Caram quin viatge més "guapuuu" que heu fet i com diuen per aquí dalt en un sol cop quasi tot vist. :aplau1
Fa temps que no sortim i l'enveja és de les GROSSES veien aquestes fotos tant ben parides.

A nosaltres també ens va passar això que comentes, no varem poder entendre el significat real de viatjar en moto fins que ens varem decidir a fer una sortida sols, fins aquell moment era anar en moto a "sac", anar i tornar a tota llet. Però en el primer viatge amb parella volíem anar a Galícia i no varem passar de Cantàbria. Varem necessitar 5 anys d'anar en moto I forces kilómetres abans de fer el primer VIATGE de veritat.
De la pluja no diré res, que nosaltres en tenim molta experiència, i quant comença a tocar el que no sona sempre penso que val més estar a la quinta forca en moto i la dona, plovent sense descans, que a casa treballant i amb un sol que estavella les pedres. :rastres

Gràcies per explicar-nos-ho.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Napoleon » dt. set. 09, 2014 10:04 am

MAG-NI-FIC!!!!
El Viatge, la Crónica, les Fotos..... :Thanks1
Tens tota la raó, en el tema d'anar en parella. Vas a la teva bola, pares quan vols i si vols. Es disfruta molt més del paisatge i del viatge.
Ara sí, m'has fet tal enveja, que m'han crescut les dents com un conill :smoke
Salut i força :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 09, 2014 10:52 am

culleres quin viatget......i tot per anar a un concert.....el dia que aneu a un festival no se que montareu :Banda :Banda gracies per compartir la excursioneta que es una passada :Thanks1
p.d. alguns comentaris de l'Esther no estan en blau (aixo nomes per trobar alguna pega) :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Viatge als Alps amb companyia

Entrada Autor: Jordi » dt. set. 09, 2014 11:04 am

Jolines!!!!

Com he gaudit de la vostra crònica. De veritat es possible fer coses tan xules en un sol estiu??? Jo no n'he fet ni la meitat en tots els meus anys.

Moltes felicitats per la vostra amena presentació.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”