Dissabte Huesca visita llampec, si algú s'apunta?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Dissabte Huesca visita llampec, si algú s'apunta?

Entrada Autor: Ximetric » dv. oct. 17, 2014 10:31 am

Hola companys.
Aquest any ho tinc tot ben entortolligat de temps i calés, i no m'he pogut apuntar a la KDD.
Com el "mono" d'anar en moto ja és "goril·la", i també tinc moltes ganes de saludar-vos allí, he decidit fer una visita "llampec" a la trobada. :groupwave
Sortiré dissabte de Roda de Berà sobre les 8:00h per anar pujant cap el restaurant de Larres. La ruta que sigui una mica entretinguda, aquesta: https://goo.gl/maps/vm2eW
Per la tarda, fer la cerveseta per Huesca i assistir a la taula rodona. A la hora de sopar tirar cap a casa per la via ràpida (autovia i nacional).
Bé, si algú també té ganes de veure-os i vol fer ruta plegats, :run que contacti amb mi al telf: sis sis 1854372 :smoke
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Dissabte Huesca visita llampec, si algú s'apunta?

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 20, 2014 3:33 pm

Gràcies pel compromís amb MTC i venir a la taula rodona a expressar les teves opinions i veure "lo que se trama"

Ens veiem
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Dissabte Huesca visita llampec, si algú s'apunta?

Entrada Autor: Ximetric » dl. oct. 20, 2014 5:42 pm

Les gràcies us les donem tots als que esteu al capdavant estirant del carretó, feu una més que gran feina.
La KDD anual és com la Festa Major de MTC, i al igual que la d'un poble, s'hi ha de participar de la millor forma que un pugui, i si no es pot anar a Pa Beneït i Ofici... doncs només a vermouth o ball.
Estarem al tanto del que "es cou", el Josep i jo ja estem pensant en propossar una ruteta pel Baix i Alt Penedés, i jo una altra cosa que ja et diré per privat.
Salut i molts anys de MTC !!!
Ximet Ric
P.D. Va estar molt bé el que es va parlar de dinars, samarretes i "parxes", sortides, cruillers i novells, fórum (no se pas que té de malament, el trobo genial), i altres.
P.D.2 I content que vaig estar de veure que s'apunta gent nova i té la "valentía" de fer un cap de setmana sencer de MTC.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”