Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 17, 2015 12:17 pm

el company Napoleon i jo tambe varem arrivar sense novetat,pot ser per el meu gust la Rider mes maca de les 3,no se perque pero m'ho va semblar,al sortir de les primeres posicions vaig tenir la sensacio de que anavem sols i aixi ho varem comentar, realment un ambient exquisit i tot organitzat de primera,com no podria ser d'altre manera trovar a Morera la Marta i l'Albert,van donar uns anims extres :aplaudiment :aplaudiment .
p.d sempre dic que aquesta es l'ultima ..... pero .......segur que no :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jordipm » dg. maig 17, 2015 3:00 pm

Nosaltres tambe varem sortir del primers i rodar quan cau el sol per gratallops, les vilelles fins escaladei i la morera va ser increïble.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1796
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 17, 2015 6:03 pm

Bé, una altre Rider al sac :CatVictoria :CatVictoria
Un plaer fer la ruta amb en Kpeps, "sin prisa, pero sin pausa". La veritat es que, tot i ser mes dur l'itinerari, em vaig cansar menys que l'anterior. :catok
La veritat és que cada cop que vaig a les comarques de Tarragona, m'enduc unes sorpreses ben agradables. Tal com diu en Jordipm, fer aquelles etapes a la caiguda del sol, aixeca l'ànim a qualsevol :catsalt
La trobada amb la Marta i l'Albert, una agradable sorpresa i uns ànims inesperats :aplaudiment
Quan em recuperi, decidiré si hi torno o no. Ja veurem -852 -852
Salut i peles :senyera :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 18, 2015 12:24 am

Me n'alegro que us ho passesiu tant i tant bé, y que cap de vosaltres fossiu els que varen patir incidents. :catsalt

De totes maneres, deu ser que m'estic acostumant massa bé a rodar sol entre setmana, perquè la majoria no, però en veies cada un que es pensava que allò era una cotrarellotge en comptes de una ruta compartida entre colegues, posantse en perill ells mateixos i a tothom que estava prop seu. :catko

Enhorabona als que vareu aconseguir aguantar els mil quilòmetres que no en son pas pocs en un dia! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. maig 18, 2015 12:22 pm

Repte aconsseguit!!!!!!

Imatge

Nosaltres vem sortir a les 6:05 y vem arribar a les 2:45... prop de 1.100kms crec....en total 1.247 desde divendres qje vaig sortir de casa, i vem dormir a capellades...a sigut dura...pero la hem aconsseguit...! Els canells encara hem fan mal...vaig acabar destroçat de les mans....encara tinc la esquerra adormida...els ultims dos trams gaire be no podia agafar la maneta de l'embrage i a trams tenia que pujar marches sense embrage....estaba esgotat... l'any vinent potser no fare la 1000...la meva dona vol vindre amb mi a fer la 500, y cap añ 2017/18 tornare a la 1000 amb un altre maquineta....ya esta tot pensat!!

M'ho vaig pasar molt, i molt be, uns paissatges dignes de veure...a vielha amb neu vaig quedar enamorat...

Enorabona a tots els que veu participar!!!!

Salutacions iiiiiii molt GAS!!!!

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Xavier » dl. maig 18, 2015 3:23 pm

Sou uns cracks RIDERS!!!!!

Celebro que us anés tan bé a tots!

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dl. maig 18, 2015 8:37 pm

Hola.
Nosaltres ho vam passar molt bé, és una prova "durilla", però compensa que durant la ruta et vas trobant amb companys i coneguts o simplement motards amb ganes de diversió.
Un esment especial als Mototuristes Marta i l'Albert que a Morera de Montsant ens van donar els ànims que ens faltaven per arribar.
Per descomptat també al Josep, Alicia i les seves precioses filles que juntament amb Roger vam poder compartir unes fantàstiques mongetes amb botifarra, que després dels més de 1000 km, estaven "de muerte".

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dt. maig 19, 2015 9:01 am

Algunes fotos.
Esperant La sortida i alguna més del recorregut.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 19, 2015 1:01 pm

aqui unes fotos de las que vaig fer :catok es veu desde sol ,fins a neu,de dia i de nit...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i per mi aquesta es la millor....arrivar a Guissona i trobar la familia......com deia en Josep Mª de Segarra

i amb ellas té més sang a dins les venes
per plantar cara a tots els dracs del món.

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Eva » dc. maig 20, 2015 10:23 am

Nosaltres aquest cop varem fer la 500, però tal i com vaig prometre, em vaig llevar a les 5 per fer les fotos dels primers participants.

Una sortida que val la pena, son 500 km però només és une mica més llarga que una sortida normal de mototurisme ( al menys per mi que visc bastant lluny del punt de sortida i de acabament)

Resaltar:

1.- la quantitat de radars al principi de la prova, jo en vaig comptar 3 abans del primer control.
2.- la dura pujada cap el segon punt de control desde Les Preses, una carretera molt empinada i en molt mal estat amenitzada amb participants de la 1000 que venien en sentit contrari,
3.- pujar al Turnafort .... al principi es varem trobar en un accident: bombers , mossos, ambulancies i el helicopter... la pujada novament carretera en males condicions molt estreta , molt vent cap al cim i novament amenitzada per els participants que ja han segellat aquest control.
4.- molt bona la idea de menjar / sopar a Guissona ( per qui volia )
5.- La organització perfecta .
6.- Lo demés genial

Les fotos estan al meu facebook : Eva Ruiz
i os deixo un petit video, en tinc unaltre molt millor amb comentaris però no el puc penjar.... si m´en ensurto el penjo aqui.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 20, 2015 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Eva » dc. maig 20, 2015 10:25 am

Unaltre cosa molt i molt important:

va esser un plaer tornar-vos a veure a tots, no diré noms perque no em voldría deixar a ningú.

Moltisimes gracies per saludar .

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Eva » dc. maig 20, 2015 3:07 pm

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dc. maig 20, 2015 3:41 pm

Molt bona ruta i molt bon muntatge
Siau


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Cunillaire » dc. maig 20, 2015 3:46 pm

Moltes gracies per compartir-ho, un video molt guay i emotiu, tu si que ets un crakk de veritat :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Pepeldelleida
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 4:15 pm
Ubicació: Lleida

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Pepeldelleida » dj. maig 21, 2015 7:32 pm

Agrait per fer la ruta i coincidir amb alguns de vosaltres.
Mon i Mon a Vilanova de Meia i Kpeps, que vam fer varies etapes junts i et vaig perdre la pista a L'Albages.
Molt guapes les fotos i videos, jo no se com podeu fer fotos i anar tant rapid, jo nomes en vaig fer una a la sotida i un altra a l'arribada.
Molt ben planificada la ruta, intercalant trams lents i trams rapits, aixi no es va fer gens de pesada la ruta. Un 10 per la ortanitzacio.
Mencio especial al company Alber Troy, que va fer la Rider 1200, va sortir el dissabte de Lleida i va tornar a dormir a casa.

L'any que ve mes, i si pot ser avans, millor.

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dj. maig 21, 2015 9:29 pm

Hola
Molt contents de poder compartir alguns moments Pepeldelleida.
Esperem que en alguna altra sortida poguem estar xerrant una estona més.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dg. maig 24, 2015 10:08 pm

Molt bones companys,

Primer de tot m'agradaria felicitar a tot l'equip humà de la Rider1000 per organitzar aquest gran esdeveniment moteru. :aplaudiment :aplaudiment
Nosaltres érem un grupet de vuit motards, tots rookies en la Rider1000 i vàrem decidir començar per la Rider500.
Vàrem sortir de Manresa a les 8:15h i vàrem arribar a Manresa, aproximadament, a les 20:45h (més de 12 hores).
També vaig quedar molt sorprés per la quantitat de motos que venien en sentit contrari (sobretot al tram del Reig). Algú sap perquè anaven en sentit contrari al recorregut
recomanat per l'organització? Feien la rider en sentit invers?
I ja per acabar i com a curiositat a quina hora fareu finalitzar?

Salut i gasss -mu

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jordipm » dg. maig 24, 2015 10:11 pm

Cullo quins rookies, 12 hores ... Només

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Cesc » dg. maig 24, 2015 11:59 pm

jo vaig participar a la 1000, sortin a les 7.15 i vaig arribar a les 21.50, la feia sol i aixo minimitza les aturades a tal punt que semblan de F1 :riure
jo vaig ser el 34 rider 1000 en arribar a meta, sortin el 451, nomes com exempla dire que a la benzinera de Ripoll vaig veura 50 motos (aprox) fen cua :esperant

Avatar de l’usuari
Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. maig 25, 2015 10:34 am

Cesc ha escrit:jo vaig participar a la 1000, sortin a les 7.15 i vaig arribar a les 21.50, la feia sol i aixo minimitza les aturades a tal punt que semblan de F1 :riure
jo vaig ser el 34 rider 1000 en arribar a meta, sortin el 451, nomes com exempla dire que a la benzinera de Ripoll vaig veura 50 motos (aprox) fen cua :esperant
:oops::oops::oops::oops::oops::oops: nosaltres vem sortir a les 06:05, i vem arribar a les 2:45.... com coi ho vas fer?????? Que moto portes???? Mare meva l'any vinent vaig amb tu...hem canvio de equip jajajaj!!! Quants calers ets vas deixar en benzina?, mare meva, i tot i aixi vas arribar el 34... a sobre hi havian 33 mes endavant...estic alucinant......... ENORABONA!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”