Marroc 2015: Rif, Rekkam i un xic de Perejil, t'apuntes?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Marroc 2015: Rif, Rekkam i un xic de Perejil, t'apuntes?

Entrada Autor: Ximetric » dv. gen. 02, 2015 12:08 pm

Bon dia i Bon Any, nois !! :Nadal
Tot i que aquests darrers mesos no estava gaire motivat per tornar a baixar al Marroc... coi, m'he tornat a animar.
Per aquesta ocasió la previsió és fer la costa mediterrània des de Ceuta fins Saidia (frontera Algèria) tot resseguint les possessions del Reyno de España (Illa Perejil, Ceuta, Peñon de Vélez de la Gomera, Peñon de Alhucemas, Melilla i Illes Chafarinas) i visitar l'escenari de la desfeta d'Annual. De Saidia baixar al sud donant el tomb al Plateau de Rekkam (alguna pista fàcil) per tornar a pujar a Melilla i agafar ferry a Almeria. La ruta cap al sud és oberta, tot es pot parlar.
Dates: del divendres 6/15 a diumenge 15/22 de febrer (d'algun divendres de febrer a com a màxim al diumenge de la setmana següent)
Planning: Baixar a Algeciras per carretera/autovia. Dormir barato i menjar a peu de carretera, si el temps ho permet, algun vivac (com l'any passat a l'Anti Atles).
Pressupost: combustible a península: 150€ Combustible al Marroc: 100€ Peatges: 0€ Ferry Algeciras-Ceuta: 64€ Ferry Melilla-Almeria: 75€ Allotjament, menjar i tal: 150€ Total d'uns 540€ o poder menys.
Doncs si algú li fa gràcia i s'anima... sis sis 1854372 o llmiro (arrobà) rodadebera (punt) com
Salut !!! :senyera
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Marroc 2015: Rif, Rekkam i un xic de Perejil, t'apuntes?

Entrada Autor: Nacho » dj. gen. 22, 2015 6:19 pm

Bones
Bona pensada ..., jo baixo pero per les dades de Semana Santa amb moto aquet any, ja porto tres amb 4x4. Tinc pensat de fer la costa Atlantic i fer algo de interior ja veurem, però tambe del teu estil ... no mes dirte bon viatge!!!!
Salutacios
Nacho

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Marroc 2015: Rif, Rekkam i un xic de Perejil, t'apuntes?

Entrada Autor: JoanCG » dv. gen. 30, 2015 8:43 pm

Hola !!!

Fa 5 ó 6 anys vaig fer una sortida 100% off road per tota la costa del RIF, pel que tinc tracks comprovats. LA visita a Ketama...inquietant...i les motores ràpides amagades a diverses cales...perilloses per qui les guardaven i vigilaven!!!

JA diràs si en vols cap, tot i que repeteixo, eren tracks offroad, no sé si et serviràn.

Al meu perfil hi ha el meu telèfon, truca'm si vols.

Salut !!! :senyera
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”