visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 22, 2015 12:24 pm

be dons,aqui us deixo una mica de rollo del dia :riure vem quedar a 3/4 de 10 hora de senyors ja que el fred apretava i ja tenim una edat.....de moment erem 2 :catok

Imatge

ja que sempre hi ha un tardon..... :catenfadao :catenfadao per poder posar verd es clar :riure :riure o sia que al final...3

Imatge

com el tema i l'excusa principal era practicar els camins de la Riders per poder tenir algun pin mes

Imatge

fins a Guisona res d'especial,anar fent i menjant boira pijanera...vem decidir per unanimitat anar fins a Guisona i aqui diguem,començar, (a fi de contes com la questio era voltar) i despres tirar avall....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

direccio a Albages que seria la següent destinacio,dir que mes val que aneu amb conta ja que hi ha varis radars,tots marcats,pero ni ha un tot just sortir d'una corba abans d'arrivar a la A2 abans de Tarrega i com el tram en si es rapidet aquell dia mes d'un s'el tragara amb patates ja que no es un lloc normal de que hi sigui...d'aqui a Bellpuig,passant per Arbeca fins les Borges Blanques i ja cap al segon diguem control.rectes i corbes divertides abans de arrivar-hi que sembla un Nurburgring en algun punt.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

aqui varem para a fer un cafe amb llet,el cos ho demanava despres de l'estona que portavem a sobre de la moto amb l'humitat (pobrets) per cert el bar encara que es veia senzil em va semblar que es tenia que menjar be i el menu eren 9 eurets....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

a partir d'aqui i com l'ultim toç fins Albages la carretera es divertida,passem per la Granadella,baixem direxccio a Flix per Bovera,vella coneguda.....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

d'aqui vem anar fins a Garcia ja que la ideia era anar per el Molar-Gartallops-las Vilellas i arrivar fins a Cornudella,pero un moment abans d'agafar el cami.....

Imatge

Imatge

Imatge

i sent las 13 h passades i tenint taula demanada a Picamoixons,varem decidir fer via per la N 420 i avall que fa baixada -mu

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

un cop alla es tenia que rematar la jugada -fisch -fisch seguint el meu pla de regim especial per conservar la linia :cattimit :cattimit una bona calçotada i abans uns cargols d'aperitiu :riure :riure el restaurant es muolt xulo i es menja molt i molt be.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i amb aixo hem acavat,si heu arrivat fins aqui es que sou ''molt bona gent'' :riure :riure :riure :riure
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 22, 2015 7:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 22, 2015 6:46 pm

gràcies per compartir
no coneixia el restaurant de picamoixons... i mira que el tinc al costat de casa...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 22, 2015 8:07 pm

Steelman ha escrit:gràcies per compartir
no coneixia el restaurant de picamoixons... i mira que el tinc al costat de casa...
aixo acostuma a passar,quant surts,vas lluny i el de la vora de casa queda per coneixer,veus ja saps on anar si vols :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Entrada Autor: Jordi » dl. gen. 26, 2015 10:20 am

Josep,

Per què no redueixes la mida de les imatges abans de penjar-les? Triguen una hora en poder-se veure.

Moltes gràcies.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: visqui Sant Fruitos !! cronica 21 GT.....

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 26, 2015 11:21 am

Prony ha escrit:Josep,
Per què no redueixes la mida de les imatges abans de penjar-les? Triguen una hora en poder-se veure.
Moltes gràcies.
Jordi "Prony"
ja m'hen vaig adonar un cop tenia feta la ''croniquilla'' ,al previsualitzar-la,el que vaig veure es que el servidor las redueix per si mateix a una mida ''visible'' no se si es aixi per tothom,inclus vaig estar a punt de posar-ho al sugeriments i proves :catok la cronica esta penjada en un altre forum i la mida que surt alla es mes grossa que la que normalment posso pero no l'exageracio d'aqui abans de que es redueixi per si mateix....no se si m'explico -wink
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”