Anar als Alps reservant hotel o no?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. març 22, 2015 10:12 pm

Estic preparant una ruta per anar als Alps al setembre ( si, ja ho se, mala època per les pluges). Però la qüestió es que no se si fer reserva d'hotel o no. L'altre cop que hi vaig anar ho vaig reservar tot, però sempre tens la sensació de que un dia haguessis fet mes km. I d'altres ( sobre tot si plou) que set fa molt llarg, i t'agradaria parar en el primer hotel que's trobis.

Be, ja em direu de que sou partidaris. :catok

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Sergi3 » dl. març 23, 2015 12:19 am

Hola,
Al setembre, no crec que tinguis problemes per trobar hotels, jo els busco per saber on anar, i si hi ha lloc, millor, si no a buscar, però no he tingut problemes...

:catBirra
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. març 23, 2015 7:32 am

Nosaltres anem a finals de Juny, i estic igual. Crec que reservarem els que tinc clars i la resta, el que surti.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Steelman » dl. març 23, 2015 9:03 am

JO crec que reservaria el del primer dia, per que faràs una tirada més llarga des d´aqui i possar-te a buscar hotels...és una murga.
Despres..sempre trobes hotels i ara amb els Smartphones, que hi ha wifis a tot arreu i amb APP com booking.. si no trobes fent "porta-porta" busques al mobil i en cinc minuts tens un :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. març 24, 2015 7:16 am

Steelman ha escrit:JO crec que reservaria el del primer dia, per que faràs una tirada més llarga des d´aqui i possar-te a buscar hotels...és una murga.
Despres..sempre trobes hotels i ara amb els Smartphones, que hi ha wifis a tot arreu i amb APP com booking.. si no trobes fent "porta-porta" busques al mobil i en cinc minuts tens un :P
Doncs sí, és el que farem, assegurar la primera nit i la resta segons veiem. Em baixaré aquesta app de booking i a veure com va.
;-)
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Marcgas
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dg. set. 21, 2014 5:15 pm
Ubicació: Castellterçol

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Marcgas » dt. març 24, 2015 8:05 am

Hola

Jo ja fa quatre estius que hi vaig i no he reservàt mai.
La veritàt es que no he tingút cap problema en trobar habitació, ni un any que vaig anar a l'Agost.

Bon viatge!

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Sergibuda » dt. març 24, 2015 10:39 am

Una altra opció és reservar a última hora del dia l'hotel de l'endemà, doncs ja tindràs la previsió del temps i sabràs amb quines ganes i forces encares els quilòmetres que tens per endavant.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. març 24, 2015 8:54 pm

Gràcies pels consells. :catok Crec que faré el que diu l'Steelman, el primer dia fins a Gap o Briançon amb la reserva feta i la resta ja veurem. La veritat es que es una zona molt turística i està plena de petits hotels a tots els pobles.

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Lomotard » dc. març 25, 2015 1:53 pm

Hola Ernest, suposo que trobaràs wifi per buscar hotel, però si has de fer servir el teu internet vés alerta i demanar informació al teu proveïdor de telecomunicacions
perquè tinc coneguts que han rebut unes factures, per utilitzar dades fora del país, que són per caure de cul a terra.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. març 25, 2015 10:24 pm

Lomotard ha escrit:Hola Ernest, suposo que trobaràs wifi per buscar hotel, però si has de fer servir el teu internet vés alerta i demanar informació al teu proveïdor de telecomunicacions
perquè tinc coneguts que han rebut unes factures, per utilitzar dades fora del país, que són per caure de cul a terra.
Ja hi tinc costum de desactivar la transfèrencia de dades quan surto de viatge. Per sort, al extranger hi ha forces bars i restaurants que tenen WiFi gratuit. :catok

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 26, 2015 10:28 am

Sergibuda ha escrit:Una altra opció és reservar a última hora del dia l'hotel de l'endemà, doncs ja tindràs la previsió del temps i sabràs amb quines ganes i forces encares els quilòmetres que tens per endavant.
ostres,quina ideia mes assenyada si surts de viatge :catok jo el temps no el miro mai ja que tan s'em en dona el temps que fara,pero en un viatge que no ruta,aixo es del mes interesant,ademes com diu l'Steelman amb wi-fi ,tens de tot en 5 minuts :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Ximetric » dj. març 26, 2015 10:34 am

ErnesTDM ha escrit:... a Gap o Briançon amb la reserva feta i la resta ja veurem. La veritat es que es una zona molt turística i està plena de petits hotels a tots els pobles.
Per trobar hotel a Briançon la última setmana d'agost, cap problema, però que no tingués polls, eixerits o sarna, a partir de 70€ :catsalt
Wifi a l'estranger ????... sempre buscant McDonalds, és de franc. Et poses a fora i a xuclar !!! :catok
Salut,
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Ricmel » dg. març 29, 2015 5:00 am

Jo no he reservat mai, excepte si vaig a un lloc on sé que hi ha un esdeveniment i que, per tant, els hotels estaràn molt plens. No he tingut mai problemes. Fins i tot la gent dels pobles t'ajuden a trobar un allotjament convenient.

Això sí, sempre érem poques persones, una parella o dues.

Si sóm més colla reservem d'una nit per altre.

Anar als Alps en moto sempre és una delícia!
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 29, 2015 5:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Ricmel » dg. març 29, 2015 5:02 am

La major part d'hotels tenen wifi gratuït.
I molts bars i restaurants.
No és gaire problema.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: CMB » dg. març 29, 2015 11:25 am

Hola

Per experiència de diverses vegades i per les dates que comentes, jo faria també com diuen la resta de companys. No reservar cap nit, com a màxim la primera nit. Els Alps està ple d'hotels petits i habitacions per anar a dormir.

Com a molt mirar el dia abans a on voleu anar i que no facin cap activitat que pugui omplir les habitacions, llavors preveure-ho i anar un xic apartat i cap problema.

Pel que fa a connexió a internet, trobaras un munt de punts de connexió, és Europa, i si vols anar segur actives el roaming per connexió a internet i vas l amar de tranquil. Algunes companyies només cobren 1 € al dia, si et connectes. Pel valor afegit que et dona no ho descartaria.

Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. març 29, 2015 6:26 pm

En quant al roaming, jo tinc activada l'opció de "només UE" així que exclou Andorra i Suïssa, que és on la clavada pot ser de al·lucinar. Com bé diu el company, ara han baixat molt les tarifes de la UE i aviat seran gairebé com aquí. Val la pena.


Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Anar als Alps reservant hotel o no?

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. març 29, 2015 9:51 pm

Gràcies companys, prenc nota de tots els concells. :catok

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”