pregunta al consell de savis

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 16, 2015 8:30 am

Algú em sabria dir si la carretera D632, al sud de frança és realment asfaltada i circulable en moto?
Si és així, sabeu en quin estat es troba? Pot ser que estigui tancada per neu en algunes èpoques de l'any?
Hi ha manera de saber si està oberta? Gràcies

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: Steelman » ds. maig 16, 2015 9:47 am

A) la pots situar al mapa o almenys dir de on cap on va?
B) has mirat amb el Google Earth?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: Jordi » ds. maig 16, 2015 2:19 pm

Jo no soc savi, per tant he buscat i he trobat que la D632 és des del 1972, una RN (Nacional) que va de Tarbes fins Toulouse, al tractar-se d'una carretera nacional, no hi ha cap zona de terra i està en perfecte estat (no travessa cap indret agrest o amb possibilitats de nevades.
La seva longitud total és de 135 quilòmetres.

Mes info

Amb la merda de Google Maps (aquest accés "secret" a la versió clàssica ja no accepta enllaços curts, però aquest és el menor dels mals que té actualment Google Maps)

https://www.google.es/lochp?saddr=Avenu ... 2,3,4&z=10

Amb Bing Maps (molt millor, ràpid i eficient):

http://binged.it/1HjGqDT

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 16, 2015 3:12 pm

Ostres Prony, diguis el què diguis, ets un pou de saviesa.
He miratel teu enllaç, i no és ben bé aquesta la carretera que estava buscant. Després he intentat utilitzar el bingmaps, però el meu desconeixement fa que em resulti una mica difícil. De tota manera, quan li marco un punt A i un B a la carretera que busco, m'obliga a una ruta alternativa, o sigui que es provable que no es pugui passar?!
Ara intentaré buscar la carretera en qüestió al google maps "nou de merda" perdò per l'expressió però és així i a veure si soc capaç de posar-vos un enllaç...
https://www.google.es/maps/@?dg=oo

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 16, 2015 3:17 pm

Ho he estat mirant amb el view, i sembla que pot haver-hi trams tallats per neu, de fet, el view no em permet veure tota la ruta sencera, hi ha un tram que no es pot visualitzar. Per això els meus dubtes sobre la carretera en qüestió... però bé, si em podeu ajudar bé, sinó, quan sigui allà, si al final hi vaig, ja veuré què puc fer o no :catcrazy :catcrazy

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: Jordi » ds. maig 16, 2015 7:36 pm

L'enllaç que has passat no és vàlid. La carretera D632 es la que t'he dit, no n'hi ha cap altre. Si concretes els llocs, potser podríem ajudar-te millor.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » dg. maig 17, 2015 9:47 pm

A veure si aconsegueixo explicar-me ja que no soc capaç de penjar el mapa.
Situat a isaba, N137 cap a frança, allà passa a ser D132. Passat Pierre StMarti, seguint direcció a Arette, a ma esquerra surt la D113 en direccio saint engrace, però abans es bifurca cap a la D632 que va direcció a Lanne-en-Baretous.
Aquesta última, la D632, és la que m'interessa...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 17, 2015 9:55 pm

A la cruïlla està asfaltat
D632

http://goo.gl/maps/NBGgd

I dp amb Google earth es veu asfaltat i amb pintura al mig

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » dl. maig 18, 2015 3:08 pm

Ja ho vaig estar mirant amb el Google maps, de fet, justament el dubte em ve perquè amb street view, hi ha una zona central de la carretera que no em permet veure, i just arriba fins a un tram que sembla de força alçada respecte al nivell del mar i amb neu, com si fos un port de muntanya.
Per això no sabia si estava en condicions o si em podia trovar, en funció de l'època de l'any i les precipitacions, amb la carretera tallada per neu. Només feia la pregunta per si algú hi havia passat i/o coneixia bé la zona.
Agraeïxo enormement les vostres col.laboracions i aportacions, però tampoc vull que us hi trenqueu la closca. Si finlment hi puc anar, que encara no ho sé,ja m'ho trobaré allà mateix, tot el què pot passar és que hagi de fer marrada o volta alternativa, tot forma part de l'aventura del viatge :cattimit
De tota manera, moltes gràcies per les aportacions i si algú hi ha passat o en sap alguna cosa, seguiré estant al cas...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: Dodo » dl. maig 18, 2015 3:43 pm

Amb aquest enllaç en tindràs prou, i per la neu jo no patiria, aquesta carretera porta a l'estació d'esquí d'Issarbe
http://1001puertosdemontana.blogspot.co ... n-por.html
Salut

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. maig 18, 2015 7:07 pm

Jo al septembre passat vaig fer les del costat, es a dir la D341 i la D441 venin del Col d'Ichere pujant cap a Pierre St-Martin per entrar a Navarra per Isaba. La carretera era estreta pero asfaltada, aixó si, amb un munt de revolts de 1.

Jo per mirar rutes de França faig servir el Via Michelin, ja que ho tenen molt detallat i els colorins dels mapes m'agraden... :cattimit

PD. Si estàs per la zona, es recomenable el Col de Mari Blanque, no gaire alt peró amb uns prats preciosos.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: pregunta al consell de savis

Entrada Autor: GRUM » dl. maig 18, 2015 7:24 pm

Gràcies per l'enllaç Dodo, no puc demanar més molta informació i detallada, acompanyada de fotos, perfecte.
Gràciez també Ernest per les reconanacioba de la zona.
Ara només falta que realment hi pugui anar. Tinc poc marge de maniobra però a poc que pugui m'hi escapo. Si es així ja passaré fotos i una mica de crònica per si interessa a algú...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”