Fem una sortida vespertina?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. jul. 04, 2015 7:23 pm

Bona idea Jordi. Millor vespertina que matutina. Avui m'he fos igual que les teves sabates. He anat a fer un tomb i de tornada al passar per Granollers el termòmetre de la moto indicava 40,5 graus! :cattimit

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: Mon&mon » ds. jul. 04, 2015 9:37 pm

Jordi, ànims, tu posts.....
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: Trencaferro » dg. jul. 05, 2015 1:40 am

Bé, com que la idea d'en Prony és excel.lent, però veient que en Jordi tot just fa els preparatius, i aquests dies la calor és insoportable, doncs com qualsevol altre ruta, sortida, KDD, etc.... Hi ha hagut uns quants mototuristes, que aprofitant que estavem lluny de tot però bastant aprop entre nosaltres, em decidit de fer UNA PRÈVIA vespertina.
Dels 35 graus de calor que em patit avui a la tarda a Vielha, uns arribats amb cotxe i d'altres amb moto, però tots amb ganes de passar'ho bé, em pensat fer un soparet amb una temperatura ideal de 19 graus a era Bordeta, al costat deth arriu Garona, terrasseta, tertulia, sobretaula i sobretot bon ambient com sempre.
Això si, els "xupitos" tampoc han faltat.

Us posem foto perquè us en feu una idea i unes miques de dentetes, jejejeje.

Imatge

Vinga, ara esperem les vostres!!!

EDITO: jo no sé perquè si no és des del tapatalk o bé clicant a sobre la mateixa no surto a la foto, algú sap com corretgir'ho??? -beg





Enviado desde mi iPad con Tapatalk
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: Josep973 » dg. jul. 05, 2015 11:22 am

Jordi, endevant !

comprobant dates per si puc vindre.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 05, 2015 1:12 pm

Bon dia,

Quina enveja!!!! Jo també vull fer una vespertina fins Vielha, però em sembla que el retorn al niu no seria tan fàcil com es requisit.

Nosaltres també vam fer els deures, no us penséssiu pas que a hores d'ara segueixo enganxat a l'asfalt (faré el possible per estalviar-me de sortir de casa durant tot avui). Les coses van anar de la següent manera: A les set de la tarda, amb el termòmetre indicant 38,5 graus, vam sortir de Manresa fent via, en sentit nord, per l'eix del Llobregat. No cal fer esmena que la temperatura no va afluixar gens ni mica, tret d'alguns curts trams obacs per l'àrea de Cercs, on assolirem els 32º. Un cop atansats a Guardiola de Bergedà, prenerem camí cap La Pobla de Lillet per aturar-nos una estona a refrescar-nos i fer la xerradeta. Des d'allí vam enfilar vers Castellar de n'Hug i, sense parar ens vàrem enlairar cercant els agradables 19,5º amb els quals el Coll de La Creueta ens va donar la benvinguda. Paradeta al Pla d'anyella per fruir dels paisatges, les caquetes de la muntanya (que no fan pudor ni que les remenis amb un bastó) i la minvant claror que un sol ja amagat encara ens proporcionava. En aquest punt vaig aprofitar per fer assaigs de fotos amb el propòsit de millorar el nivell de les que últimament us faig al llarg de les mensuals. Els manresans van fer de models i vull fer palès que la seva feina fou força bona mentre que jo vaig aprendre que les imatges s'han de prendre des de mes lluny, la qual cosa facilita l'enquadre.
Un cop emprenyats tots els ramats d'anyells que per allà hi havia, trencàrem cap la collada de Toses per iniciar un armonic descens fins Ribes de Freser, Ripoll i Borgonyà, lloc que un bonhome de Torelló ens va suggerir per sopar. Malauradament no hi havia lloc, se'ls havia esgotat part del menú i l'espera era superior al previst. Arran de tot això vam tornar-nos a posar els guants per recórrer els pocs quilòmetres que ens van portar al Santuari de La Gleva per, aquest cop si, poder-nos entaular i gaudir de la pau, de la fresqueta, d'un menú molt alternatiu i d'una bona conversa que acabà quan ja tocava la una de la matinada.
La prèvia ens va servir per quadrar temps i ruta però no vam poder establir un punt per fer el sopar, tema que deixo a la espera dels vostres suggeriments en base als dos principals requisits: Prop de la C-17 ó C-25 i que sigui un indret B.B.B.

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Fem una sortida vespertina?

Entrada Autor: Kinder » dj. jul. 09, 2015 2:48 pm

Doncs te bona pinta aquesta vespertina

Ja podeu comptar amb mi


Enviat des de Tapatalk ;-)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”