Nava rider 500

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Nava rider 500

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 24, 2015 7:56 pm

bones a tots.
en uns dies participare en aquesta trobada, de la que em vaig enterar per uns companys de Navarra que varen participar a la Rider 1000 i varem fer coneixença,quan torni ja us fare 5 centims de com ha anat i si algu tambe hi participa si vol ens podem veure alla,no te res a veure amb el que es fa aqui ja que he contat uns 400 km's per lo que com donen 12 hores per fer-ho perdre el temps per fer fotos i anar amunt i avall.
si algu te alguna ideia o lloc que pugui visitar que m'ho digui,anire anant cap alla divendres a visitar el monasterio de Leire :catBirra

http://www.navarider.com

aqui l'enllas directe Motorutas

p.d despres de casi 2 messos de no agafar la moto mes val que entreni una mica per la KDD que encara em tindreu que ensenyar a posar el caballet central :riure :riure

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Jordi » dv. set. 25, 2015 9:38 am

Kpeps ha escrit:bla, bla, bla.......
p.d despres de casi 2 messos de no agafar la moto mes val que entreni una mica per la KDD que encara em tindreu que ensenyar a posar el caballet central :riure :riure

bla, bla, bla.....
Hi ha tantes coses que haurem d'ensenyar-te, que ja pots anar traient punta al llapis i estar-te ben quiet al pupitre.

M'interessa molt aquesta proposta, Navarra es a la vora i tot son indrets nous per molts de nosaltres. El ritme es molt factible i força allunyat del propòsit de la Rider catalana.

Jordi "Prony"

Edito: Kpeps, ets un Kabronás!!!!! La inscripció ja és tancada des del dia 20!!!!! De totes maneres els acabo d'enviar un correu per saber si encara podria apuntar-m'hi. He vist el mapa de la ruta i "Mamma miaaaaaaa"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Napoleon » dv. set. 25, 2015 1:34 pm

Opino el mateix que en Prony: ETS UN KABRONÀS!!!!! :catko
D'aquestes coses, s'avisa!!! :catenfadao
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Jl61 » dv. set. 25, 2015 3:10 pm

+ 1
:riure
ljl

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 25, 2015 5:03 pm

benvolguts amics del Kabronas :riure :riure ,si no ho he posat abans no ha estat perque no m'agradaria fer una mega excursio amb tots vosaltres,nomes faltaria :catok el fet es que queda molt al costat de la fabulosa KDD que ens tenen preparada els administradors d'aquest forum i no la vaig voler posar -sorry -sorry pero l'altre dia pensant-hi vaig veure que si penjo alguna foto al facebook (tambe ho fare aqui) sembla com si no hagues volgut dir res -fisch -fisch i no es tractava d'aixo.
p.d. si algu si apunta jo sortire divendres segurament amb la tieta Fums que es la propietaria de tot el que digui Rider i estare encantat de anar acompanyat,per cert si algu te interes tinc agafada una pensioneta mes o menys al costat de la sortida i es força economica a part de correcte .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Jl61 » dv. set. 25, 2015 6:30 pm

Kpeps ha escrit:benvolguts amics del Kabronas :riure :riure ,si no ho he posat abans no ha estat perque no m'agradaria fer una mega excursio amb tots vosaltres,nomes faltaria :catok el fet es que queda molt al costat de la fabulosa KDD que ens tenen preparada els administradors d'aquest forum i no la vaig voler posar -sorry -sorry pero l'altre dia pensant-hi vaig veure que si penjo alguna foto al facebook (tambe ho fare aqui) sembla com si no hagues volgut dir res -fisch -fisch i no es tractava d'aixo.
p.d. si algu si apunta jo sortire divendres segurament amb la tieta Fums que es la propietaria de tot el que digui Rider i estare encantat de anar acompanyat,per cert si algu te interes tinc agafada una pensioneta mes o menys al costat de la sortida i es força economica a part de correcte .
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
ljl

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Rad » ds. set. 26, 2015 10:33 pm

Ets un crack Kpeps!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 11, 2015 7:50 pm

ja a casa despres d'un divendres i disabte de moto com Deu mana,avui pur tramit de tornada a casa encara que la N 240 sempre es entretinguda.
que puc explicar d'aquest event que es diu Nava Rider ,dons que l'any que ve si puc tornare,ja fare una cronica amb fotos que s'ho mereix,imagineu dos sortidas curveras de MTC per paratges espectaculars i vistes inmillorables,la ruta en si te uns 440 km's i vagis per un vagis es molt maco,la organitzacio aconsella un traçat,es clar,te en ralitat 4 controls de pas ja que el primer i l'ultim son el 1 i el 6,surts i quan portes 100 km's et donen un.... lo que ells anomenen un pintxo i tu esperes un tros de pa amb una mica de penil dolç i en realitat et donen un refresc i un entrepa de xistorra...al cap de 100 km's mes un altre entrepa aquest cop de truita amb pernil i un altre refresc .....al cap de 100 km's mes a mida que la gent va arrivant,segons grup de sortida,els parells a un poble i els imparells a un altre,t'entaulen i et donen de dinar en un lloc de categoria...i al cap de 100 km's mes un altre refresc al ultim control,perque facis la ultima part fins acavar,en acavat a la nit 3 ''cazuelitas'' a llocs tipics del casc antic amb el seu copazo de vi que amb uns vales que havia donat l'organitzacio podies bescanviar quedant mes que ben sopat,ja que ademes era la festa de la cazuelita a Pamplona i estava a petar de gent,en acavat un sorteig .....definitivament tota una experiencia per repetir.
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Napoleon » dl. oct. 12, 2015 3:31 pm

Sembla que t'ho vas passar força bé. :catok
A veure si per l'any que ve, ens n'assabantem una mica abans!!! :catenfadao
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 12, 2015 4:08 pm

Jo tinc molt clar d'anar-hi l'any que bé. :esperant :esperant

Ho he estat seguint amb molt d'interès a través del Facebook i tan sols el fet d'anar a gaudir (la Rider1000 no penso que sigui gaudir) d'unes carreteres, uns paisatges i un entorn aliè junt amb una organització que m'ha sorprès per l'amor i les ganes posades (sense tant mercantilisme), m'ha agradat.

Però aquest any no ha pogut ser, no ho coneixia.

Espero que no mori d'èxit com crec que passarà amb la Rider1000.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nava rider 500

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 12, 2015 10:15 pm

Napoleon ha escrit:Sembla que t'ho vas passar força bé. :catok
A veure si per l'any que ve, ens n'assabantem una mica abans!!! :catenfadao
Salut i peles :senyera
no et preocupis que l'any que ve ho posare aixi m'en asabenti :cathola hi han companys de ruta que es troben a faltar :catBirra
Prony ha escrit:Jo tinc molt clar d'anar-hi l'any que bé. :esperant :esperant
Ho he estat seguint amb molt d'interès a través del Facebook i tan sols el fet d'anar a gaudir (la Rider1000 no penso que sigui gaudir) d'unes carreteres, uns paisatges i un entorn aliè junt amb una organització que m'ha sorprès per l'amor i les ganes posades (sense tant mercantilisme), m'ha agradat.
Però aquest any no ha pogut ser, no ho coneixia.
Espero que no mori d'èxit com crec que passarà amb la Rider1000.
Jordi "Prony"
no es pot comparar ja que no te res a veure ,pensa que jo caminot cap a alguna curiositat que veia,mi ficava per veure a on anava i despres enrera sense preocupar-me del temps ni l'horari,per anar cap al circuit de Navarra la majoria per no dir tothom anaven per autovia i jo em vaig posar per camins rurals i nacional per arrivar-hi,aixi i tot fent fotos i paran cada dos per tres vaig arrivar dels primers,molts de nit.....sortint a les 7 del mati,aquest event no es un repte,es un divertiment i aixo i no saber que trobaria,encara em va agradar mes,per altre banda sembla tenir suport de las institucions i de l'hosteleria o sigui que de no canviar a mi em veuran per alla mes cops i espero que mi acompanyis :cathola
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”