cronica NavaRider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 20, 2015 11:36 am

Be,vaig dir que faria crónica de la meva anada a la Nava Rider 2015 que tenia començament i final a pamplona i aquí la teniu.

Divendres .

Aquesta sortida era nova per mi,no la ruta fins alla ,que ja l’havia fet altres cops sino l’event de dissabte,ademes per mi era lluny de casa i jo no es que sigui gaire amant de dormir fora,pero be,un dia es un dia i cap alla que vaig anar.

La ruta que tenia pensada fer era anar desde Manresa per Ponts,parant a fer benzina al començament de la ruta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al arrivar a Ponts el divertit Coll de Comiols,al començar a pujar estaba ben ennuvolat pero a mida que vaig anar pujant vaig veure el sol.

Imatge

Imatge

Imatge

D’aquí fins a arrivar a Tremp, el maco creu de Perves-Viu

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i em vaig dirigir tot baixant fins el Pont de Suert gaudint de la natura i de la temperatura….ideal per anar en moto.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Per entrar a la provincia d’Osca comunitat d’Arago,trobant algún semafor ¿?¿? i anar cap a coronar Espina i Fadas, la tardor comença a aflorar (ja era hora) i amb la carretera seca i sense fulles a terra el viatge estaba sent un ‘’gozo’’

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

fins arrivar a Boltaña on vaig parar a fer un mos.

Imatge

Al sortir ja s’enfila el Congosto de Ventanillo que sempre es espectacular de fer ,la natura es majestuosa i la ma de l’home que la adaptat a la seva conveniencia tambe.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

D’aquí passem Ainsa (no vaig parar perque a l’ultima KDD vaig visitar-la) i vaig tirar cap a Jaca

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

al arrivar vaig mirar el grup de watsap en el que m,havien inclos uns companys que anaven desde Barcelona i a l’ encara estar a Huesca vaig decidir anar a visitar el Monasteri de San Juan de la Peña antic que es realment espectacular.
Abans d’arrivar hi ha un mirador amb vistes de les bones.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I el monestir

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al sortir vaig seguir per la nacional cap a pamplona vorejant un llac que tenia un color blau turquesa ben curios.

Imatge

Arriba un moment que suposso que al fer l’autovia i no voler mantener dues carreteras la Nacional queda tallada i tan si com no et fan anar per autovía,al cap de res ja entro a Navarra i veig un cartell que indica cap a Monasterio de Leire

Imatge

Imatge

i jo tafaner cap alla que vaig,el visito per fora

Imatge

Imatge

Imatge

i encara que tenia una mica de sed vaig preferir no anar a beure aigua ja que al ser casat el millor es evitar problemas……aiii,ben be no se a que es referien pero per si a cas…..jejjjeje.

Imatge


Al arrivar a Pamplona,deixo las coses i m’adecento a la pensio que havia contractat mes que correcte i neta i m’en vaig a buscar las acreditacions a un concesionari Yamaha que es diu Martin Motos

Imatge

Imatge

Imatge


aquí m’espero una estona i coneixo als meus nous amics amb els que compartiré las estones de lleure,SOU MOLT BONA GENT !!

Imatge

Pamplona de tarda ia la nit ,be,diguem que per anar de tapeo es mes que divertit i ademes hi ha molt ambient,uns riures i unes sangrías fan que vagi a dormir ben content,per esperar l’endema.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 20, 2015 11:37 am

Dissabte .

I arriva el dia en questio,com no tenia pressa en sortir ja que volia veure las coses de dia vaig decidir sortir a les 8,40 h en el grup 36,a la sortida vaig trovar altres coneguts Catalans i ens varem saludar els controladors molt simpatics i atents a on es tenien que aprcar las motos i en Gerard que sembla ser l’organitzador sempre te la cara riallera.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vaig preguntar com agafar el cami cap al primer control que estaba al cuircuit de Navarra i els que sortien amb mi em van dir que els seguís, agafarien l’autovia i arrivarien directes,al ser d’alla tenien els camins mes que vistos i al circuit molta gent parava per rodar-hi…jo,tal com tenia pensat vaig agafar el cami de Sant Jaume per anar-hi.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Camins rurals i despres la nacional,passant per pobles i ciutats amb paissatges macos,molta vinya.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al arrivar qui volia previ pagament podia rodar al circuit,jo vaig pasar del tema,la dita Catalana de si no vols pols no vagis a l’era….. aquí ens varen donar un ‘’pintxo’’ jo esperaba la llesqueta de pa amb alguna cosa a sobre i em treuen un entrepa de xistorra amb un referesc o aigua que vaig agafar per pendre forçes…..vaig pensar,culleres quin nivell……1ª nota alta del dia.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al sortir del circuit vaig enfilar cap el següent control,ja m’havien comentat que a partir del moment seria la ruta mes maca que fins alhesores,era veritat.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El verd i el anar entre arbres es va anar multiplicant,las carreteras estretas tambe i el primer port abans del segon control em va fer gaudir del traçat,com a comentari dir que vaig trovar que la gent anava força a poc a poc i sense molestar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aquí vaig tenir el primer neguit del dia al no trovar en molts km’s cap benzinera i al pasar nomes per ‘’aldeas’’ no n’hi havia cap ,per sort al poble del segon punt de control ni havia ja que era un poble mes gran…bufffff.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La intendencia ens va tornar a asistir i un altre cop em van sorpendre,aquest cop amb un altre entrepa de truita de pernil i un altre refresc,aquí de pijat Americà que te sucre i va be,el mos el vaig fer amb els nous amics que havien arrivat un xic abans,tot aixo un cop segellat el tercer control de pas.

Imatge

Imatge

Vaig anar a posar benzina i quedant tranquil vaig tornar a niciar la ruta,dient un fins despres als companys,si fins alhesores havia estat maco a partir d’aquí,encara millor,no vaig anar ben be per on recomanava l’organitzacio,per un error de navegacio,pero tampoc vaig arrepentir-me i ja tinc excusa per tornar

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al tornar a la ruta els camins estrets com a mi m’agraden,casetes molt macas i llocs bucolics feien que gaudis molt del que estaba vivint.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al anar cosntantment entre arbres i enmig de la natura el cami es feia curt,puja que puja i un altre port.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguim cami i la mateixa tónica,tot molt rural.Arriba el moment que la carretera es fa mes ample en un desviament i ja veig el nom del meu desti on dinarem,promet….

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Soc dels primers en arrivar i un altre sorpresa en entrar i segellar de nou el pasaport,el lloc en questio es molt maco i modern i quan un espera la típica carmanyola amb un entrepa i veu que dinara com el ‘’senyormarquesdelacarretera’’ es posa molt content ,un altre cop els controls simpatiquisims


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Per dinar unas llegums que estaban bonissimes,si arriba a fer una mica mes de fred….las acompanyen amb unes guindilles que no picaven pero els donaven un molt bon gust i de segon uns daus de tonyina (plat que tenia un nom especial i no recordo) en acavat un gelat o sigui que….

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vaig anar a fer el café afora i ja anava arrivant gent,tothom s’ho prenia amb molt parsimonia la veritat.

Imatge

Despres d’estar una estona al sol com un llangardaix i acavat el cigalo vaig decidir que ja ni havia prou i vaig recollir per anar-men.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El lloc on dinavem estava al costat d’un llac i nomes sortir vaig parar amb l’exscusa a fer unes fotos.

Imatge

Imatge

Al pasar per el lloc on dinaven els dels grups de sortida imparells hi havia el stand dels cascs que son de BCN netejant las viseras un detall per els propietaris d’aquesta marca,vaig parar a saludar.

Imatge

Ja m’havien dit que a partir d’aquest punt i fins el proper control rectes ni haurien poques,per no dir cap i no m’havien enganyat,vaig gaudir com una alimanya,no se quants ports vaig pasar i quin mes maco.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al estar a punt d’arrivar al control vaig atrapar el motocarro que vaig crear-me al entrar al circuit ,li havia fotut canya,molt curios com agafava las corvas ja que no pportava suspensions i anava saltant de costat,un crack !!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I arrivo a l’ultim punt de segell on donaven un altre refresc,gracies a Deu no donaven mes menjar,jajajajaja,vaig trobar els controls,les dues clásicas amb les que em vaig anar trobant tot el cami i quatre motos que van arrivar redere meu.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I aquí si que ja s’acabava la ruta,tenia encara 100 km’s per d’avant i vaig fer un tros amb un xicot que em va indicar com agafar el port de las Coronas,el mes rapid de tots i molt maco de fer,un port que es de corbas llargas i d’agunatar trasada,va registrar segons l’iorganitzacio l’unic contartemps de la jornada amb una caiguda,sense gaires consequencies mes que unes magulladures .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A partir d’aquí la baixada i lo següent ja m’ho vaig agafar com un tramit perque ja en tenia prou i encara que el xicot m’indicava coses per anar a aveure i fotografiar ja no vaig parar mes fins a l’arrivada.
Al arrivar ens esperaven amb la cámara a punt per el photocall i segellar el pasaport i aquí es donava per acabada la ruta que no la festa….MMMEEETTTTAAAAA !!!!

Imatge

Vaig anar a dutxar.me i canviar-me,ja deixant tot recullit per marxar l’endema,fent una estirada al llit,pero veient que m’adormia i que no m’aixecaria vaig decidir anar cap al punt de sortida al costat del casc antic a aparcar la moto ja que la organitzacio hi tindria un vigilant per qui la vulgues deixar alla fins a les 12 h del dia següent.

Els meus nous amics ,els Happyride ,havien arrivat i ens vem fer una foto junts,dos d’ells anaven amb 125 per lo que el merit es molt gran.

Imatge

L’organitzacio ens havia donat uns vales per pendre unas ‘’cazuelitas’’ estava tot a tope,ja que era la semana d ela ‘’cazuelita’’per mes ambient a aquella hora jugava el Osasuna al camp del Alaves i la majoria de bars tenien la tele posada o sigui que imagineu,las tapas ens las va aconsellar un dels companys que varem coneixer i al ser d’alla ens va dirigir cap als llocs que li van semblar mes bones,no es va equivocar,amb cada apat et donaven una copa de vi (s’ha de dir que qui no volia vi i va demanar un refresc o aigua li van posar sense queixa i amb total amabilitat) per lo que a les 10 quan vem anar a la traca final no cantavem pero …...jajajaja.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La traca final: un final de festa com no podía ser d’altra manera,al costat de la plaça Major alla on fan lo del txupinaso hi ha una discoteca que es nova i que es diu la Zentral per estar al costat del mercat central,on es va fer un sorteig abundant de regals ,abans va tocar un grup molt catxondo que es diuen la tribu Obembe i despres va continuar,a partir d’aquí ja no explico res mes que coneixeu la dona i sou molt xismosos,jejejeje.

Imatge

Imatge

La tornada sense pena ni gloria,per la N 240 i despres autovía de Osca fins a Lleida i C 25 per arrivar a casa,i colorin colorado este rollo se ha acabado.
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Xavier » dt. oct. 20, 2015 1:27 pm

Que bé que t'ho vas passar reputa! Ho celebro.

Merci per la crònica!

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dt. oct. 20, 2015 2:13 pm

Hola.

Molt bona crònica.
T'ho vas passar molt bé, i sembla una bona trobada.
Prenem bona nota.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Fpardo » dt. oct. 20, 2015 3:31 pm

Quina sortida tan maca !!!!!! a veure si la propera ens hi apuntem !!!!

Per cert, no anaves amb la Fums ??????

Fins aviat.
Montse i Francesc

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 20, 2015 5:35 pm

Fpardo ha escrit:Per cert, no anaves amb la Fums ??????

al final vaig anar amb aquesta altre :cathola
Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Minina » dt. oct. 20, 2015 7:24 pm

Felicitats per la sortida i la crònica :Cat
Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres -hk -hk

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Straw man » dt. oct. 20, 2015 8:47 pm

sensacional!
ruta molt ben triada i un temps esplèndid pel que sembla :CatVictoria :catBirra
molt bones fotos :catok
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Ad_hoc » dc. oct. 21, 2015 3:32 pm

Fantàstica ruta! Gràcies per compartir-la :aplaudiment

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. oct. 25, 2015 5:55 pm

Es veu que vas gaudir d'allò mes de les carreteres. I a sobre vas passar per la Mandarra, com et cuides bandidu.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Napoleon » dg. oct. 25, 2015 6:25 pm

Com t'ho vas passar, bandarra!!!!!! :catok :catok
Perdó, volia dir Senyor Bandarra!!! :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 25, 2015 8:37 pm

molt i molt be ho vaig passar,pero feia 3 messos que no anava en moto i 3 dies seguits amb tranquilitat pero no parant em van pasar factura ..... no ens podem fer ''veterans'' ,jajjaajaja.
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. oct. 26, 2015 6:56 pm

I no vas fer fotos???? -wink

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Napoleon » dl. oct. 26, 2015 8:27 pm

Alucinamaripili ha escrit:I no vas fer fotos???? -wink
No va tenir temps!!!
Entre tapes, cerveses i concerts..... :riure :riure :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Xgal » dt. oct. 27, 2015 9:29 am

Molt bona ruta i cronica!!! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: cronica NavaRider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 27, 2015 1:08 pm

Napoleon ha escrit:
Alucinamaripili ha escrit:I no vas fer fotos???? -wink
No va tenir temps!!!
Entre tapes, cerveses i concerts..... :riure :riure :riure :riure
uuuiiii , i mes cosetes .... ja t'explicare ja :riure :riure :riure
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”