Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dv. maig 20, 2016 9:13 pm

Aquestes son les que he comprat i retocat una mica

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Dodo » dj. maig 26, 2016 8:15 pm

Una pregunta que fa dies que em faig?????????????????????
Segons l'organització es sortejava entre tots els finishers de la 1000 un GPS Garmin (no és que em faci falta, peró com és gratixx), no he vist cap noticia ho post que digui qui és el guanyador.
Algú em podria dir el resultat (vaig enviar un correu a l'organització peró sembla que encara estàn enfeinats), no estic al dia amb les xarxes socials, segurament el problema és meu.
Salut

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 27, 2016 10:55 am

Dodo ha escrit:Una pregunta que fa dies que em faig?????????????????????
Segons l'organització es sortejava entre tots els finishers de la 1000 un GPS Garmin (no és que em faci falta, peró com és gratixx), no he vist cap noticia ho post que digui qui és el guanyador.
Algú em podria dir el resultat (vaig enviar un correu a l'organització peró sembla que encara estàn enfeinats), no estic al dia amb les xarxes socials, segurament el problema és meu.
Salut
van dir que aquest setmana dirien el resultat,espero que em toqui a mi -harhar -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Dodo » dv. maig 27, 2016 3:23 pm

Ara ho acabo de veure a la Web -ops
Vaig estar buscant informació, però no la vaig trobar -sorry

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. maig 27, 2016 8:13 pm

Ara ha sortit, Javier Palomo Domene


Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 27, 2016 9:49 pm

Jo que em pensava que aquest any no en tocaria i...també m'ha tocat !!! :catsalt

Per anar a Manresa el Divendres vaig fer una petita volta per Tordera que tenia un afer a resoldre, i sembla que un diligent i molt professional Guardia Urbá va veure con feia una "monstruosa" infracció, en un carrer d'un sol sentit en la que vaig posar en perill a la mitat de la gent de Tordera i rodalies com a mínim, potser fins hi tot mitja província de Barcelona. Una cosa quasi de presó. Perill de vida...eh!!!. Per sort per tots, el "professionaaa" es va quedar amb la meva matrícula i ja tinc un bon recordatori per recordar-me que aquest any també he d'intentar fotre als d'Hisenda tot el que pugui i més.

Anar en direcció contrària, GREU, 200€ o 100€ si la pago dins el termini.

Jo que dedico per sistema 100€ per multes al pressupost de la Rider i ja em pensava que el proper any n'hi podria dedicar-hi 200€, per poder anar més tranquil...doncs no, en tindré de conformar amb una multa de les "normals" també i anar vigilant tooooooooooot el recorregut. -beg

Aquesta m'emprenya especialment perquè no em va parar i no vaig poder desfogar-me a gust. Que ja que et multen almenys els hi puguis dir quatre fàstics, i si son cinc fins hi tot algun cop la trobes bé de preu. -bat

Moltes gràcies als que ens feu anar a la rega a cops de pal.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”