Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. des. 07, 2015 7:55 pm

http://www.rider1000.com/ca/rider-1000- ... rimentats/

Aquest any anuncien una Rider 1000, només per experts.
Quines creieu que seran les novetats en la normativa 2016?


Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Rad » dl. des. 07, 2015 8:00 pm

Estarem atents a veure si hi vaig aquest any.

Avatar de l’usuari
Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dt. des. 08, 2015 9:34 am

Be, jo l'any passat la vaig acabar en 22hores...i si aixo no era res, igual anire en 4x4 aquest any..., els que van amb GS em sembla molt be, pero no son tot GS...jo l'any passat no vaig tenir problema en fer.la, i tampoc ningun punt de control excesiu, el dur es mantenir la concentracio, perque qualsevol despist ets a terra...aviam que tenen pensat aquest any...la veritat que tinc ganes que ho fagin public, pro fins el 1 de gener...potser si la possen tant "dificil, i per a experts" fare la 500...

Enviado desde mi GT-I9505 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. des. 08, 2015 9:45 am

Com tots els reptes, han de tenir el seu grau de dificultat perquè tingui gràcia, però ha de ser assumible. Jo crec que no serà més complicada que en anteriors ocasions, només crec que ha de ser més engrescadora per mantenir l'interès.
Les motos trail són les més ideals per la capacitat d'adaptar-se, però ha de ser una prova que es pugui fer amb qualsevol moto amb més o menys comoditat.
Veurem que ens diuen el dia 1 de gener, però segur que estarà molt bé.


Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Cesc » dc. des. 09, 2015 10:09 am

doncs estarem atents als esdeveniments :catsalt

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 09, 2015 10:19 am

be,esperarem al gener a veure que ens depara aquesta nova edicio, de totes maneres no seran mes de 1000 km's per molt que ens vulguin fer creure que ve el llop :riure :riure ara el que es segur per el que diuen, tornarem a coneixer indrets ben curiosos :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. des. 09, 2015 12:39 pm

Kpeps ha escrit:be,esperarem al gener a veure que ens depara aquesta nova edicio, de totes maneres no seran mes de 1000 km's per molt que ens vulguin fer creure que ve el llop :riure :riure ara el que es segur per el que diuen, tornarem a coneixer indrets ben curiosos :catBirra :catBirra
A veure, jo entenc que seran òptimament 1000 km, com cada any, però que hi haurà alternatives per salvar "dificultats" però a costa de fer més quilòmetres, així ho entenc.
En aquesta darrera Rider 1000 vam fer el recorregut més clavat de tots, crec recordar que van ser 1008 km.
En quan a la dificultat, pot ser que sigui per agafar pistes, però sempre amb una alternativa.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 09, 2015 5:38 pm

Billy_Joe ha escrit:
En quan a la dificultat, pot ser que sigui per agafar pistes, però sempre amb una alternativa.

a mi aquest tipus de trams m'agraden (las pistas no) si un cop fetes las previes veig que ha de ser un calvari o un patiment i que per no patir es tenen que fer en lloc de 1000...1300 per el fet de lligar un segell rere l'altre aquell dia ,amb deixar-ho correr en tinc prou...lo bo es que de moment i fins el dia de l'inscripcio tens la excusa per sortir i el que esta clar es que pagare per la 1000 sempre i quan no sigui un malestar el participar per sobre del que es normal en una tirada tan llarga,que ja tenim una edat....... :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordipm » dj. des. 10, 2015 8:03 am

Ja falta menys i ja en tinc ganes. Espero pero que siguin com siguin els trams no ens trobem companys que venen de cara...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 10, 2015 4:28 pm

Jordipm ha escrit:Ja falta menys i ja en tinc ganes. Espero pero que siguin com siguin els trams no ens trobem companys que venen de cara...
aixo crec que es la fita pendent que te l'organitzacio -beg -beg esperem que aquest any ho aconsegueixin :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dj. des. 10, 2015 9:19 pm

Kpeps ha escrit:
Jordipm ha escrit:Ja falta menys i ja en tinc ganes. Espero pero que siguin com siguin els trams no ens trobem companys que venen de cara...
aixo crec que es la fita pendent que te l'organitzacio -beg -beg esperem que aquest any ho aconsegueixin :catBirra
Totalment d'acord, també esperem no trovar companys de cara, si la organització ho vol, és molt fàcil, només cal ficar els punts de control estratègiament.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. des. 11, 2015 7:46 am

La localització de punts de control estratègics ha de ser una bona feina, perquè de llocs bons n'hi ha molts, però que acompleixin tots els requeriments ja no tants. Molt mèrit tenen els organitzadors de sortides o proves, doncs primer s'ho han de patejar molt si volen un bon resultat.


Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dv. des. 11, 2015 2:28 pm

Quina raó que tens "Billy_Joe" ...

Sort en tenim que hi ha companys que dediquen moltes hores a preparar rutes i organitzarles.
No és fàcil muntar un esdeveniment amb tantes motos i amb tants quilòmetres
Siau.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Cunillaire » dg. des. 13, 2015 1:19 pm

l'any passat l' organitzacio va recomenar el sentit dels trams i va incidir molt amb el tram del Reig, el sentit ells voilen o recomenaven que tots anesim sentit Vidra i molta gent va pujar i baixar per vidra, aixo va ser un perill important ocasionat per els mateixos participants, esperem que aquest any no torni a passar..

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. des. 13, 2015 8:14 pm

Només per experts? No se que vol dir això, ah si, que ja l'hagin fet abans...

Els demés ja no hi podem anar, ohhh, Per una vegada que m'ho estava pensant :esperant

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. des. 13, 2015 8:16 pm

Només per experts? No se que vol dir això, ah si, que ja l'hagin fet abans...

Els demés ja no hi podem anar, ohhh, Per una vegada que m'ho estava pensant :esperant

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Albert » dt. des. 15, 2015 11:53 am

Holaaaa,

Perl que fa als reconeixements....

Soc del parer de que a Mototurisme hi ha suficient gent interessada en participar de uns forma o altra en la Riders 1000.

Només que ens organitzem una mica, es poden fer reconeixements guiats per companys que puguin coneixer els sectors millor que nosaltres, tant si aquests companys volen fer la Rider com si no, segur que una sortideta per la zona que coneixen no dirien pas que no.

L'any passat vaig pensar en proposar-ho, pero em va semblar que alguns volieu fer tots els reconeixements previs!!!


-fisch -fisch -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. des. 16, 2015 7:33 am

ErnesTDM ha escrit:Només per experts? No se que vol dir això, ah si, que ja l'hagin fet abans...

Els demés ja no hi podem anar, ohhh, Per una vegada que m'ho estava pensant :esperant
ErnesTDM, crec que es referit a que la Rider1000 te una certa dificultat, i que hi ha alternatives com la 500 o la 300 que són més assequibles. Entenc que no desmotiva a ningú , més aviat fa que tothom s'ho passi bé fent allò que li va millor. Al menys és com jo ho interpreto.



Enviat amb el meu iPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 16, 2015 9:58 am

Billy_Joe ha escrit:
ErnesTDM ha escrit:Només per experts? No se que vol dir això, ah si, que ja l'hagin fet abans...

Els demés ja no hi podem anar, ohhh, Per una vegada que m'ho estava pensant :esperant
ErnesTDM, crec que es referit a que la Rider1000 te una certa dificultat, i que hi ha alternatives com la 500 o la 300 que són més assequibles. Entenc que no desmotiva a ningú , més aviat fa que tothom s'ho passi bé fent allò que li va millor. Al menys és com jo ho interpreto.

Enviat amb el meu iPad amb Tapatalk

crec que tot es comedia per ficar ''salsa'' al assumpte,de totes maneres,sembla o crec ,que volen potenciar las 300 i las 500 quan la gracia es fer la 1000...o no fer res.....per las menors sino donen un valor afegit al tema crec que no val la pena,encara que esta clar que cadascu fa el que li ve de gust i participar e sel que conta.
Albert ha escrit: Només que ens organitzem una mica, es poden fer reconeixements guiats per companys que puguin coneixer els sectors millor que nosaltres, tant si aquests companys volen fer la Rider com si no, segur que una sortideta per la zona que coneixen no dirien pas que no.
L'any passat vaig pensar en proposar-ho, pero em va semblar que alguns volieu fer tots els reconeixements previs!!!
-fisch -fisch -good
per lo que a mi respecta endevant amb la ideia,la part mes important de la Rider,son els reconeixements,es el fet de sortir a buscar el desconegut,encara que sembli mentida,hi han molts llocs que no se sap ni on son....Espluga de Serra per exemple.....Tornafort.....i tants altres.......una manera de ''cagar-se'' amb els organitzadors quan fas una previa...pero que coi , fa enervar la sang pensar en el dia que tindras que lligar-ho tot,en les previes bons esmorzars i millors dinars,que en el dia en qüestio ni s'et pasarien pel cap de fer,be, a mes d'un dels que arriva a les 6 del mati si que li fa gracia aquell dia esmorçar-dinar i sopar de taula :catpensant , en acavat,con la prova es de traçat lliure,cadascu que s ela plantegi com li vagi millor :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. gen. 01, 2016 8:40 am

Imatge

Ja tenim el recorregut de la Rider1000 2016, que en penseu?


Enviat amb el meu iPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”